Sain kuulla aamulla uutisen ystävästäni. Maailma on saanut houkutella hänet.
Rukalla oli viikonlopun aikana alkoholia nauttinut ja maailman musiikkia kuunnellut livenä. Soittelin hänelle ja koitin varovasti nuhdella ja saarnasin kysymättäkin kaikki synnit anteeksi. On se murheellista että heidän perheessä ei evankeljumi enää ole ohjenuorana. Esirukouspyyntö on minun ainut toivo jumalan puoleen. Iloista antajaa on jumala luvannut rakastaa. kolehtiin siis massia!
maailmaan
Osmo Kättö
4
92
Vastaukset
- Valtterivantaalta
Maailman musiikki on nykyään muotia. Ainahan erimusiikkisuuntaukset ovat vaikuttaneet toisiinsa, mutta globalisaation myötä tämä on helpottunut ja nopeutunut. Kulttuurit rikastuvat ottaessaan vaikutteita toisiltaan. Itse pidän erityisesti länsimaisen ja intialaisen musiikin piirteitä yhdistävästä musiikista. Mitäköhän maasta Rukalla oli soittajia?
- MerviM.
Minusta on mukavinta kuunnella musiikkia juuri livenä. Rukalla en ole käynyt.
- osmo kättö
Elastinen oli ollut.
- valtterivantaalta
Elastinen rappiä. Se oikeastaan ole maailmanmusiikkia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi383672Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal283232- 692878
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912720- 351748
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no811699- 221518
- 281507
- 281478
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231474