...alan kartella sitä naista ja katson minne sattuu. Tälläinen olen ihastuneena. Pakenen vaivaannuttavaa tunnetta. Tunnustaako moni muu mies itsessään samaa todellisuutta vääristävää käytyöstä?
Kun ihastun...
12
1050
Vastaukset
- 1 mies
tunnustan.
- Samanlainen
Jebu
- kysymys.
Mistä sen sitten näkee onko mies kiinnostunut oikeasti vai ärsyttääkö naisen kiinnostus ja siksi välttelee?
- ihastunut nainen
Ootko aatellut mitä se viestii naiselle? Ite oon ihastunut mieheen ja luulen että hän tietää sen. Ainakin olen osoittanut sen hänelle jos en nyt ihan suoraan sanomalla mutta vihjailemalla tunteistani. No tää mies käyttäytyy juuri kuvailemallasi tavalla, katsoo ohi ja tuntuu välillä et juoksee karkuun. Jos mä en juttele niin kohtaaminen jää pelkästään moikkaamiseksi:( Joten olen tullut siihen tulokseen ettei hän tunne samoin kuin minä ja olenkin päättänyt jättää hänet rauhaan. Jos tämä mies ois ihastunut niin miksi juoksisi karkuun?
- nainen myös
Hölmö, sellaiselle käytökselle ei voi mitään. En usko, että on kovin suurista tunteista kyse jos pystyy käyttäytymään normaalisti. Yleensä se meneekin niin, että mitä isompia tunteita on, sen enemmän menee solmuun ja toimii oudosti, pakenee jne. Ihminen vain on sellainen. Ihmisen sisäinen kemia, hormonitoiminta ym. toimii poikkeavalla tavalla ja saa käyttäytymään typerästi.
Ja onkin vaikea sanoa inhoaako toinen vai onko ihastunut, mutta eiköhän siihenkin löydy oikea vastaus jos pystyy yhtään ulkopuolisen silmin tilannetta katsomaan ja miettimään miten tilanne on kehittynyt jne. Ja jos ei keksi kummasta on kyse, kannattaa kysyä suoraan ;) - kolmas nainen
nainen myös kirjoitti:
Hölmö, sellaiselle käytökselle ei voi mitään. En usko, että on kovin suurista tunteista kyse jos pystyy käyttäytymään normaalisti. Yleensä se meneekin niin, että mitä isompia tunteita on, sen enemmän menee solmuun ja toimii oudosti, pakenee jne. Ihminen vain on sellainen. Ihmisen sisäinen kemia, hormonitoiminta ym. toimii poikkeavalla tavalla ja saa käyttäytymään typerästi.
Ja onkin vaikea sanoa inhoaako toinen vai onko ihastunut, mutta eiköhän siihenkin löydy oikea vastaus jos pystyy yhtään ulkopuolisen silmin tilannetta katsomaan ja miettimään miten tilanne on kehittynyt jne. Ja jos ei keksi kummasta on kyse, kannattaa kysyä suoraan ;)Mä toimin ihastuneena juurikin noin, enkä ymmärrä ollenkaan omaa käytöstäni. En saa sanaa suustani, hikoilen, hermostun ja saatan jopa paeta.
Ja siis normaalisti olen puhelias ja rohkea vieraidenkin läsnäollessa.
Moni tilanne on mennyt sivusuun ja jälkeenpäin harmittaa. Useimmiten tilannetta ei ole edes päässyt enää korjaamaan :(
Toivoisin ihmisille vähän pelisilmää. Kärsivällisyyttä lähestyä toista hitaasti ettei pelästytä toista pois. Jos näkee että toinen on hermostunut niin ottaa vähän takapakkia.
Kyseinen käytös kertoo kiinnostuksesta. - Nainen3
nainen myös kirjoitti:
Ja onkin vaikea sanoa inhoaako toinen vai onko ihastunut, mutta eiköhän siihenkin löydy oikea vastaus jos pystyy yhtään ulkopuolisen silmin tilannetta katsomaan ja miettimään miten tilanne on kehittynyt jne. Ja jos ei keksi kummasta on kyse, kannattaa kysyä suoraan ;)Nainen myös, komppaan täysin!
- thatsthewayitgoes
Mä kanssa (oon siis nainen). Siitä tietää että oon ihastunut: miten kauempaa kierrän, sitä enemmän tykkään... :D
- ei ymmärrä
Miten te miehet sit käyttäydytte kun huomaatte naisen ihastuneen ja itse ette tunne samoin jos em. käytös johtuu ihastumisesta?
- oih!
Nyt mä ymmärrän miks mun ihastus käyttäytyy niin oudosti! :3 se ehk pitää musta! Jos niin, oon onnellinen :)
- naisenrakastaja
No todellakaan ei ole miehen rooli
naisen rooli.
Suorista selkäsi, tai et tule tuota naista
saamaan.
Tai voihan nainen olla perverssi,
sehän on erittäin yleistä (feminismi),
joka haluaa olla niin sanotusti mies perheessä.
Tosin se ei tietenkään toivottavaa.
No mitä ikinä haluat. :)
Jos haluat katsella seinille kuin vieno nainen.
Niin ehkä saat tuon vallanhimoisen naisen.
Se tulee kuitenkin loppumaan melkein kuin
seinään kun kuitenkin sinussa on mies
ja huomaat että naisen miesfeikki on saatananpetos.
Ja sitten ns. "avioliitto" (voisin sanoa homoavioliitto) loppuu siihen.
Vähän hassu avioliitohan se on kun
nainen näyttelee miestä ja mies naista,
paitsi sängyssä. :) :)
Vääristävää käytöstä...
Aavistit juuri oikein.
Mies on se, joka on luja ja
tekee päätökset ja lähestyy ensimmäisenä
naista.
Jos nainen lähestyy miestä,
niin miehet "jouskaa pakoon".
Kyseessä voi olla petoeläin
nimeltään feministi.
Sanoisin tämän.
Totuuden näkemiseen tarvitaan
älykkyyttä.
Se, että juuri sinä kuvittelet
niin sanotusti olevasi olemassa,
ei anna sinulle oikeutta kritisoida
totuutta.
Jos olet hölmö, niin olet hölmö.- Nainen8
Voihan feministi sentään!
Antaa jokaisen toimia tyylillään, erilaisia miehiä, erilaisia naisia. Kirjoittajalla on varmaan itsellä huonoja kokemuksia suhteesta kuvaamansalaiseen naiseen.
Mutta tottahan se on että suhteessa voi yleensä olla vain yksi kapteeni, kuten laivassakin. Itse tykkään että se on mies.
Jos ujoja miehiä yhtään helpottaa, niin kyllähän entisaikaankin miehet nolasivat oikein kilvan itsensä naisten suosion takia. Sillä se selvisi onko toinen kiinnostunut. Se on vaan nykyaikana unohtunut. Ja siksi ollaan pattitilanteissa kun useat naiset ei uskalla tai halua tehdä aloitetta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi423950Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal403550- 703158
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak913010Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no872012- 351978
- 241829
- 311781
- 331769
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231714