Joskushan täällä taidettiin järkätä sellanen ufomiitti, onko joskus tulossa samanlainen miitti? Voisi osallistua jos joku järkkäisi sellasen. Olis kivaa tavata muita aiheesta kiinnostuneita ihmisiä.
Ufomiitti?
67
206
Vastaukset
- Skep kux klan
Muuten hyvä idea mutta sen kokouksen tiedot, paikka ja ajankohta pitää jakaa rajatusti sähköposteihin tai vastaavaan sillä täällä on sen verran aggressiivisia kieltäjiä että puhkovat autoista kumit parkkipaikalla vielä ja heittelevät joillakin munilla ja tomaateilla ku klux klaanin huput päässä soihtu toisessa kädessä.
- omassa maailmassasi?
Muistaakseni aina. Skepoja edusti ainakin Kähmis, joka oli myös yksi miitin puuhahenkilöistä. Itse olin silloin valitettavasti estynyt. UFO ganstatkin oli kutsuttu, mutta eivät sitten lupauksistaan huolimatta tulleet. Kaverit tekivät harrastuksekseen UFO feikkejä.
Oletkohan sinä vähän vainoharhainen skepojen suhteen? - Sori vaan
omassa maailmassasi? kirjoitti:
Muistaakseni aina. Skepoja edusti ainakin Kähmis, joka oli myös yksi miitin puuhahenkilöistä. Itse olin silloin valitettavasti estynyt. UFO ganstatkin oli kutsuttu, mutta eivät sitten lupauksistaan huolimatta tulleet. Kaverit tekivät harrastuksekseen UFO feikkejä.
Oletkohan sinä vähän vainoharhainen skepojen suhteen?Ensimäinen lause oli: Muistaakseni ainakin tällä palstalla puuhasteltuun UFO miittiin osallistui niin skepoja kuin ufoilijoitakin ihan sulassa sovussa. Muutin lausejärjestystä ja tulin pyyhkäiseeksi eka lauseen melkein kokonaan pois.
Vanhoista keskusteluista varmaan löytyisi tietoa. - Leville?
"sen verran aggressiivisia kieltäjiä että puhkovat autoista kumit parkkipaikalla vielä ja heittelevät joillakin munilla ja tomaateilla ku klux klaanin huput päässä soihtu toisessa kädessä."
Taidat olla hieman kipeä? Mutta eipä silti, sillä erään lupaamalla kymppitonnilla järjestäisi kyllä ihan hulppean parin päivän miitin, ja samalla sitä näkisi että minkälainen superihminen siellä oikein rahoillaan uhoaa. - paranoidia?
Leville? kirjoitti:
"sen verran aggressiivisia kieltäjiä että puhkovat autoista kumit parkkipaikalla vielä ja heittelevät joillakin munilla ja tomaateilla ku klux klaanin huput päässä soihtu toisessa kädessä."
Taidat olla hieman kipeä? Mutta eipä silti, sillä erään lupaamalla kymppitonnilla järjestäisi kyllä ihan hulppean parin päivän miitin, ja samalla sitä näkisi että minkälainen superihminen siellä oikein rahoillaan uhoaa.Millä kymppitonnilla? Ja kymppitonnilla ei järjestetä mitään hulppeaa. Meikäläisellä sellainen raha menee iloiseen viikonloppuuun levillä parin asiakkaan kanssa.
Mitä tuo kymppitonnin vänkytys on koko ajan? Onko joku ilkeä ufosetä vienyt tikkarin aivottomalta skepuloidilta vai mitä höpinää tuo on? - jhkjhkjhkjhkjhjkh
paranoidia? kirjoitti:
Millä kymppitonnilla? Ja kymppitonnilla ei järjestetä mitään hulppeaa. Meikäläisellä sellainen raha menee iloiseen viikonloppuuun levillä parin asiakkaan kanssa.
Mitä tuo kymppitonnin vänkytys on koko ajan? Onko joku ilkeä ufosetä vienyt tikkarin aivottomalta skepuloidilta vai mitä höpinää tuo on?Sinä ja sinun mielikuvitusasiakkaasi. Hellakoukun itsekehu paistaa taas läpi.
Etkö juuri sinä raukka parka uhonnut maksavasi Kähmikselle 10 000 €, jos hän todistaa olevansa tai olleensa ilmavoimien ilmavalvonnan ammattilainen. Ainakin samanlainen uhooja kuin sontis-hellis-rasistis-moukkis uivelo. Kova oli uho, mutta kun näytön paikka tuli eteen, häipyi ufoilija kuin pieru Saharaan. Kun raukka luuli muiden jo unohtaneen, kaveri tuli itkemään uudelleen sitä, kuinka Kähmis oli argumenteillaan nuijinut hömelön maan rakoon.
Ei vaan ole ufohörhön kymppitonnia tainnut löytyä. Vellihousu. - Se on helppo nakki
paranoidia? kirjoitti:
Millä kymppitonnilla? Ja kymppitonnilla ei järjestetä mitään hulppeaa. Meikäläisellä sellainen raha menee iloiseen viikonloppuuun levillä parin asiakkaan kanssa.
Mitä tuo kymppitonnin vänkytys on koko ajan? Onko joku ilkeä ufosetä vienyt tikkarin aivottomalta skepuloidilta vai mitä höpinää tuo on?No tarttuihan se mielikuvitusmatkailija ja mielikuvitusasiakkaitaan kymppitonnin edestä iloisesti tyydyttävä narri tarjottuun syöttiin.
Hah hah.
Siis ihan oikeasti, tyyppi tarjoaa kaikelle kansalle luettavaksi sielunsa tahraisimpia syövereitä, ja on niistä niin herkkä että kun joku piruuttaan osaa heittää sopivan koukun, tämä syö sen ja on vieläpä niin typerä että ilmoittautuu oikein itse naurettavaksi.
ÄO 150.... Vai miten se meni..? LOL jhkjhkjhkjhkjhjkh kirjoitti:
Sinä ja sinun mielikuvitusasiakkaasi. Hellakoukun itsekehu paistaa taas läpi.
Etkö juuri sinä raukka parka uhonnut maksavasi Kähmikselle 10 000 €, jos hän todistaa olevansa tai olleensa ilmavoimien ilmavalvonnan ammattilainen. Ainakin samanlainen uhooja kuin sontis-hellis-rasistis-moukkis uivelo. Kova oli uho, mutta kun näytön paikka tuli eteen, häipyi ufoilija kuin pieru Saharaan. Kun raukka luuli muiden jo unohtaneen, kaveri tuli itkemään uudelleen sitä, kuinka Kähmis oli argumenteillaan nuijinut hömelön maan rakoon.
Ei vaan ole ufohörhön kymppitonnia tainnut löytyä. Vellihousu.Tästä on jo vuosia tai itseasiassa reilusti yli vuosikymmenen aikaa. Muistan vieläkin elävästi kun istuttiin toimarin, myyntitykin ja asiakkaiden kanssa saunassa. Siinä sitten myyntitykki saa päähänsä tilata konjakkia sinne saunaan. Siinä vaiheessa alkoi jo toimarinkin naama kalpenemaan ja en viitsi edes kertoa mitä kaikkea muuta oli tapahtunut ennen kuin sinne saunaan päästiin. No ei tuonkaan reissun kokonaiskustannukset sinne 10000 euroon sentään nousseet, mutta ennen vanhaan oli kyllä aika kosteita asiakastilaisuuksia. Ajat ovat noista muuttuneet ja enään ei tuo kyllä tulisi kysymykseen. Ei ainakaan niissä ympyröissä joissa minä pyörin. Kaipa tuon uskaltaa jo täälläkin kertoa kun sitä yritystäkään ei ole enään olemassa jonka leivissä silloin olin. :)
- Normi hörhö?
paranoidia? kirjoitti:
Mitä tuo kymppitonnin vänkytys on koko ajan? Onko joku ilkeä ufosetä vienyt tikkarin aivottomalta skepuloidilta vai mitä höpinää tuo on?HAH HAH!
Perinteinen "Tulen häpeälomalta anonyyminä ja muka ihmettelen että mitä ihmettä täällä on tapahtunut, siinä toivossa että joku vielä uskoisi minun olevan uusi kasvo".
HAHHAH!
Oikeasti, otsikkosi "paranoidia" kertoo jokaiselle suppenkin psykologian oppimääränsä lukeneelle sen että olet aiheen alkuperäinen kohde ja yrität lähinnä selittää itsellesi tämän, jo pysyväksi legendaksi tällä palstalla muodostuneen kymppitonnin pääsymaksun pois itsesi ulottuvilta. Ikään kuin tämän erään uhonneen mutta sanansa syöneen paskahousun lupaus häviäisi nimittämäållä sen muistuttajia "paranoideiksi".
"Mitä tuo kymppitonnin vänkytys on koko ajan?"
Reagoit (ilmeisesti halutulla tavalla) ja olet ihmettelevinäsi että "mikä se kymppitonni oikein on?"
Et pelle ilmeisesti tajua sitä että kuinka sinua kuljetetaan..? - heIIakoukku ite!
Normi hörhö? kirjoitti:
HAH HAH!
Perinteinen "Tulen häpeälomalta anonyyminä ja muka ihmettelen että mitä ihmettä täällä on tapahtunut, siinä toivossa että joku vielä uskoisi minun olevan uusi kasvo".
HAHHAH!
Oikeasti, otsikkosi "paranoidia" kertoo jokaiselle suppenkin psykologian oppimääränsä lukeneelle sen että olet aiheen alkuperäinen kohde ja yrität lähinnä selittää itsellesi tämän, jo pysyväksi legendaksi tällä palstalla muodostuneen kymppitonnin pääsymaksun pois itsesi ulottuvilta. Ikään kuin tämän erään uhonneen mutta sanansa syöneen paskahousun lupaus häviäisi nimittämäållä sen muistuttajia "paranoideiksi".
"Mitä tuo kymppitonnin vänkytys on koko ajan?"
Reagoit (ilmeisesti halutulla tavalla) ja olet ihmettelevinäsi että "mikä se kymppitonni oikein on?"
Et pelle ilmeisesti tajua sitä että kuinka sinua kuljetetaan..?Voi poijaat teitä ja vainoharhaisuuttanne.
Olen imarreltu kaikesta saamastani huomiosta ja kuten aina niin kateus pitää ansaita ja minä sen näköjään olen ansainnut!
Lämpimiä kiitoksia vielä kerran ja siitäkin että muistatten jopa yksityiskohtia minusta kuten älykkyysosamäärän joka tarkalleen on Mensan papruissa 153.
Pirauttakaapas siihen Thaimaan numerooni sillä täällä sitä taas ollaan ja Suomessa on kesä ennenkuin palaan. Hyvää jatkoa palstalaisille! Tosin nyt olen muutaman päivän vielä Vietnamissa ja tuo SIM aktivoituu taas ensi viikolla viimeistään.
PS: Hauska lueskella etten ole unohdettu vaikka en paikalla olisikaan kirjoittelemassa.
Yritin tuossa lueskella mistä täällä puhutaan mutta en oikein jaksanut kun mikään ei ole muuttunut edes luotsien avulla. - Ehdotus hellikselle
heIIakoukku ite! kirjoitti:
Voi poijaat teitä ja vainoharhaisuuttanne.
Olen imarreltu kaikesta saamastani huomiosta ja kuten aina niin kateus pitää ansaita ja minä sen näköjään olen ansainnut!
Lämpimiä kiitoksia vielä kerran ja siitäkin että muistatten jopa yksityiskohtia minusta kuten älykkyysosamäärän joka tarkalleen on Mensan papruissa 153.
Pirauttakaapas siihen Thaimaan numerooni sillä täällä sitä taas ollaan ja Suomessa on kesä ennenkuin palaan. Hyvää jatkoa palstalaisille! Tosin nyt olen muutaman päivän vielä Vietnamissa ja tuo SIM aktivoituu taas ensi viikolla viimeistään.
PS: Hauska lueskella etten ole unohdettu vaikka en paikalla olisikaan kirjoittelemassa.
Yritin tuossa lueskella mistä täällä puhutaan mutta en oikein jaksanut kun mikään ei ole muuttunut edes luotsien avulla.Ehdotus.
Kun sinulla on rahaa, että ranteita pakottaa, olet kertomasi mukaan varsin toimelias ja kirjoittelet aiheeseen UFO-miitti, niin jospa sinä alkaisit primusmotoriksi miitin toimeenpanemiseksi. Olen varma, että nokikkain sekä uhoaminen, että siitä nokittelu vähenisi oleelliseti tai jopa loppuisi kokonaan.
Miten olisi? Jos järkkäät, niin tlen mukaan. - Koukku perseessäsi
Ehdotus hellikselle kirjoitti:
Ehdotus.
Kun sinulla on rahaa, että ranteita pakottaa, olet kertomasi mukaan varsin toimelias ja kirjoittelet aiheeseen UFO-miitti, niin jospa sinä alkaisit primusmotoriksi miitin toimeenpanemiseksi. Olen varma, että nokikkain sekä uhoaminen, että siitä nokittelu vähenisi oleelliseti tai jopa loppuisi kokonaan.
Miten olisi? Jos järkkäät, niin tlen mukaan.Hellakoukku ei muuten uskalla tulle seuraavaan ufomiittiin vaikka sille maksettaisiin siitä. Mutta hyviä (lue naurettavia) selityksiä miksi hän ei tule miittiin alkaa kohta ropista luettavaksemme.
- gfhgjhgjfg
Koukku perseessäsi kirjoitti:
Hellakoukku ei muuten uskalla tulle seuraavaan ufomiittiin vaikka sille maksettaisiin siitä. Mutta hyviä (lue naurettavia) selityksiä miksi hän ei tule miittiin alkaa kohta ropista luettavaksemme.
Tulisikohan kymmenentuhanneneuron mies? Hänen ja Kähmiksen tapaaminen voisi olla huvittava ohjelmanumero.
- xoxoxo.
gfhgjhgjfg kirjoitti:
Tulisikohan kymmenentuhanneneuron mies? Hänen ja Kähmiksen tapaaminen voisi olla huvittava ohjelmanumero.
Hellis ja kymppitonnista uhonnut ovat sama henkilö.
- ala järjestää
Ainahan sitä valmiiseen pöytään, mutta mistä järkkääjät. Viimeksikin taisi käydä niin, että osa lupautuneista ohjelmasta vastaavista oli viime hetkillä estyneitä.
Näin muistan ainakin lukeneeni.- sarzaliini
En mä ainakaan pysty järkkäämään tollasta miittiä, ei oo edes tiloja itsellä.
Anteeks nyt vaan jos kysyin tätä miitti asiaa, se kun vaan nyt sattui kiinnostamaan. - ufjhfuxuyr
sarzaliini kirjoitti:
En mä ainakaan pysty järkkäämään tollasta miittiä, ei oo edes tiloja itsellä.
Anteeks nyt vaan jos kysyin tätä miitti asiaa, se kun vaan nyt sattui kiinnostamaan.Ei mitään anteeksipyytämistä.
Ei kellään itsellään sellaisia tiloja ole. Tiloja saa, kun vuokraa, eikä maksa paljoakaan per nuppi, jos porukkaa saisi kasaan.
Tilojen lisäksi tarvittaisiin ohjelmaa. Jotain muuta kuin perinteisillä SUT:n UFO päivillä tai kosmisilla parapäivillä. Tämän palstan liikkeelle saatava porukka ei riitä kuin pienen piirin kokoontumiseen, kuten kai viimeksi kävi miitissä, johon luotsimme Käpis viittasi. Ilmoittautuneita ja innostuneita oli muistaakseni palstalla paljonkin, mutta toteutuma oli vähän toista.
Ainakin 2007 pidettiin yksi miitinki (s24). Olihan sitä kiinnostusta, mutta osallistujia ei sitten kuitenkaan ollut kuin muutama. Tilat isommallekin porukalle varattu, majoitukset & kyyditykset olivat kohtuullisella tolalla nekin. Nälästäkään ei kenenkään olisi tarvinnut kärsiä.. Olihan sillä pienellä osallistujamäärällä tietysti omat positiiviset puolensa. kaksi heistä tuli tavattua parisen viikkoa sitten ja yhden kanssa olen jatkuvassa tekemisessä ..
Mutta joo, miitinki ei olisi ollenkaan paha idea, järjestäjää/ jiä ei ehkä niin vain löydy, sillä jos vähänkin isompaa osallistuja määrää meinaa, niin se ei onnistu ihan noin vaan kädenkäänteessä.- -K.
Korjaus, luvun piti olla 2008.
varaktori kirjoitti:
Ei taida tämän palstan porukka enään miittiin riittää.
Joo, voi olla että nyt miitistä kiinnostuneita on ainoastaan saman verran mitä silloin osallistuneita, jos sitäkään. Voin tietysti olla täysin väärässä. Tuntuu paljolti siltä, että silloinen palstan ”henki” on kadoksissa, voin toki olla väärässä senkin suhteen. Ehkä tuo toinen miitinkiaiheinen avaus ottaa tuosta vielä tuulta allensa.
Käpymäki kirjoitti:
Joo, voi olla että nyt miitistä kiinnostuneita on ainoastaan saman verran mitä silloin osallistuneita, jos sitäkään. Voin tietysti olla täysin väärässä. Tuntuu paljolti siltä, että silloinen palstan ”henki” on kadoksissa, voin toki olla väärässä senkin suhteen. Ehkä tuo toinen miitinkiaiheinen avaus ottaa tuosta vielä tuulta allensa.
.. Tai henki on tallella mutta palstasta en tiedä. :D
Siitä on tosiaan jo kuusi vuotta. Jostain syystä itsekin muistin, että kyseinen tapahtuma oli 2007. Aika mennyt joka tapauksessa nopsaan. Jos joku tuollaisen miitin järjestää niin kyllähän sitä osallistumista voisi harkita, aikaisemmasta ainakin ihan hyvät muistot.sinuhe-3 kirjoitti:
.. Tai henki on tallella mutta palstasta en tiedä. :D
Siitä on tosiaan jo kuusi vuotta. Jostain syystä itsekin muistin, että kyseinen tapahtuma oli 2007. Aika mennyt joka tapauksessa nopsaan. Jos joku tuollaisen miitin järjestää niin kyllähän sitä osallistumista voisi harkita, aikaisemmasta ainakin ihan hyvät muistot.Mun tarvii varmaan jättää väliin niin uskaltaa skepotkin osallistua.
varaktori kirjoitti:
Mun tarvii varmaan jättää väliin niin uskaltaa skepotkin osallistua.
No mun pitää sitten varmaan jättää väliin että uskaltaa hörhötkin osallistua.
sinuhe-3 kirjoitti:
No mun pitää sitten varmaan jättää väliin että uskaltaa hörhötkin osallistua.
No mitäs jos osallistutaan molemmat ja katsotaan "mano a mano" kunpi puoli on vahvempi? Meikäläinen voi tuoda hanskat.
- Kähmis
varaktori kirjoitti:
Mun tarvii varmaan jättää väliin niin uskaltaa skepotkin osallistua.
Otsikko herätti ja toi hyviä muistoja pintaan.
Kyllä minä uskaltaisin osallistua ihan skepona, vaikka tulisitkin. Kolmena vuonna olen Metsossa katsellut, näkyykö Varaktoria (olen nähnyt valokuvasi) Nobel-luentojen yleisön joukossa, mutta kun mainostamisestani huolimatta ei, niin ei sitten. Olisin kyllä tullut sanomaan käsipäivää ihan skepona. Et sinä sentään ihan niin pelottava ole. Viime miitissä uskalsin sentään yöpyä jopa silloisen S-24 UFO palstan pääluottamushörhön E#3:n kanssa ihan samassa mökissä ja se jo vaatii skepoltakin vankkoja rintakarvoja ja römäkkää ääntä.
Jos joku saa kipinää järkätä miitin ohjelmalla tai ilman, voisin hyvinkin lähteä kuokkimaan. Edellisestä viisastuneena (lue: laiskistuneena) en itse viitsi alkaa primusmotoriksi enkä edes secundukseksi kuten viimeksi, kun Käpis hoiti miitistä suurimman homman. Vai liekö Terttu hoitanut? Kähmis kirjoitti:
Otsikko herätti ja toi hyviä muistoja pintaan.
Kyllä minä uskaltaisin osallistua ihan skepona, vaikka tulisitkin. Kolmena vuonna olen Metsossa katsellut, näkyykö Varaktoria (olen nähnyt valokuvasi) Nobel-luentojen yleisön joukossa, mutta kun mainostamisestani huolimatta ei, niin ei sitten. Olisin kyllä tullut sanomaan käsipäivää ihan skepona. Et sinä sentään ihan niin pelottava ole. Viime miitissä uskalsin sentään yöpyä jopa silloisen S-24 UFO palstan pääluottamushörhön E#3:n kanssa ihan samassa mökissä ja se jo vaatii skepoltakin vankkoja rintakarvoja ja römäkkää ääntä.
Jos joku saa kipinää järkätä miitin ohjelmalla tai ilman, voisin hyvinkin lähteä kuokkimaan. Edellisestä viisastuneena (lue: laiskistuneena) en itse viitsi alkaa primusmotoriksi enkä edes secundukseksi kuten viimeksi, kun Käpis hoiti miitistä suurimman homman. Vai liekö Terttu hoitanut?Puhelimessa ollaan puhuttu ja ei se ääni nyt niin möreltä kuulostanut. Kunnollinen wiskibasso vaatii vuosien harjoittelua. Joo ei ole nähty ei, mutta vielä sitä ehditään.
- Kähmis
varaktori kirjoitti:
Puhelimessa ollaan puhuttu ja ei se ääni nyt niin möreltä kuulostanut. Kunnollinen wiskibasso vaatii vuosien harjoittelua. Joo ei ole nähty ei, mutta vielä sitä ehditään.
Joo.
Kunhan joku järjestäisi vaikka sen miitingin. Olisi se kiva turista nenäkkäinkin useammankin palstalaisen kanssa. Viimekertaisesta jäi ihan hyvä maku, kuten kerroin. - Miitiinkö?
Kähmis kirjoitti:
Joo.
Kunhan joku järjestäisi vaikka sen miitingin. Olisi se kiva turista nenäkkäinkin useammankin palstalaisen kanssa. Viimekertaisesta jäi ihan hyvä maku, kuten kerroin.Missä te olitte silloin viime kerran miitingissä? En löytänyt yhtään viestiä jossa asiaa olisi sivuttu.
- Mukana juu
Kähmis kirjoitti:
Joo.
Kunhan joku järjestäisi vaikka sen miitingin. Olisi se kiva turista nenäkkäinkin useammankin palstalaisen kanssa. Viimekertaisesta jäi ihan hyvä maku, kuten kerroin.Minäkin voisin tulla tuollaiseen miitingiin. Ohjelmanahan voisi olla lentonäytös varaktorin lentohärpäkkeellä. Ja jos paikalle saataisiin vielä tuo ufogangsterikin, vaikka vaan kertoilemaan millaisia ufofeikkejä hän on tiiminsä kanssa tehtaillut, olisi ohjelmaakin varmaan tarpeeksi.
Makkaranpaistoa iltasella ulkona samalla kuunnellen ufokokemuksia ja muuta aiheeseen liittyvää. Voisi sitä vaarmaan pöllöminkin aikaansa viettää. - Kähmis
Miitiinkö? kirjoitti:
Missä te olitte silloin viime kerran miitingissä? En löytänyt yhtään viestiä jossa asiaa olisi sivuttu.
Olimme Keski-Suomessa nykyisen toisen luotsimme Käpymäen kotona. Viestit löytyvät kai vuodelta 2007.
Alunperin käyttöön oli varattu kylältä isompi kokoontumistila, mutta kun määräpäivän lähestyessä väkimäärä pieneni kuin pyy maailmanlopun edellä, niin järjestimme miitingin Käpiksillä. Tilaa oli aivan riittävästi sekä sisällä että ulkona ja tunnelma varmaan parempi kuin jossain "nuorisoseurain talolla". Käpis oikaiskoon.
Ongelma tällaisessa lienee se, että miitinkiin lupautujia saattaa olla nettikeskustelussa paljon, mutta asian realisoituessa alkavat epäilykset kaivaa ahteeria. Monelle on helpompi jäädä pois, kuin kohdata eri tavoin ajattelevia ihmisiä ihan oikesti kasvokkain. Toki Force Major syitäkin varmasti oli.
- Ufokanksteri
"UFO ganstatkin oli kutsuttu, mutta eivät sitten lupauksistaan huolimatta tulleet. Kaverit tekivät harrastuksekseen UFO feikkejä."
Juu niin oli meidätkin kutsuttu ja luvattiin tulla paikalle. Sen verran pitää kuitenkin korjata, että minä itse ilmoitin ennen tuota tilaisuutta, ettemme pääsekään tulemaan koska osalla porukasta oli työesteitä jne. Homma kuihtui kasaan niin paljon että ainoastaan minä olisin ollut paikalla. Yksin ei kovin kummoisia ufofeikkejä tehdä, siksi en minäkään vaivautunut paikalle.
Asia harmitti tuolloin kyllä jonkin verran.
Nykyään Suomen Ufogangsteirt eivät ole enää 'toimintakunnossa', johtuen jäsenten ukkoutumisesta ja muista harrastuksista. Lisäksi valtio on kiinnittänyt erityishuomiota pyrotekniikan lupa-asioihin sekä kevyempien "ufoilu"-systeemien hallussapitoon ja lennättämiseen. Homma tulee vielä kiristymään tulevaisuudessa kun EU:n ilmailulakia yhtenäistetään miehittämättömien ilma-alusten ja lennokkienkin puolelta.
Ufofeikkailu on siis nyt ja tulevaisuudessa entistä vaikeampaa. Eikä se enää ainakaan meitä niin kovasti kiinnosta. - loistavaa EU
Homma tulee vielä kiristymään tulevaisuudessa kun EU:n ilmailulakia yhtenäistetään miehittämättömien ilma-alusten ja lennokkienkin puolelta.
Ufofeikkailu on siis nyt ja tulevaisuudessa entistä vaikeampaa
Ihan hyvä että noita härpäkkeiden tekijöitä tullaan rangaistamaan tuollaisista feikeistä.
Loppuu nuokin feikin vääntäjät ja oikeat ufot tulevat paremmin esiin.Älä unta nää. Jos touhu joskus tulevaisuudessa vaatii jotain lupia, niin ne sitten vain hankitaan. Ei muuta kuin kaikki kehittelemään ufofeikkejä jotta ufotutkijat saavat jotain tutkittavaa. Täältä saa hyviä virikkeitä ja tervetuloa keskustelemaan aiheesta:
http://behindthethrone.net/index.php/kunena/11-tiede-ja-tekniikka/1073-miten-teemme-ufon
Taidankin tehdä tänne taas muutaman uuden avauksen uusista tekniikoista joita olen tässä kehitellyt sen jälkeen kun aiheesta viimeksi keskusteltiin. Nyt saadaan helpolla kolmiulotteisia suuria aluksia taivaalle halvan lasertekniikan avulla. Ne saadaan myös liikkumaan näennäisesti fysiikan lakien vastaisesti. Miltäs kuulostaa suuri alus leijumassa kaupungin yläpuolella?- öiguofoufo
Mitkä oikeat UFO:t. Jokainen tunnistamaton lentävö objekti on oikea UFO.
- Ufokanksteri
varaktori kirjoitti:
Älä unta nää. Jos touhu joskus tulevaisuudessa vaatii jotain lupia, niin ne sitten vain hankitaan. Ei muuta kuin kaikki kehittelemään ufofeikkejä jotta ufotutkijat saavat jotain tutkittavaa. Täältä saa hyviä virikkeitä ja tervetuloa keskustelemaan aiheesta:
http://behindthethrone.net/index.php/kunena/11-tiede-ja-tekniikka/1073-miten-teemme-ufon
Taidankin tehdä tänne taas muutaman uuden avauksen uusista tekniikoista joita olen tässä kehitellyt sen jälkeen kun aiheesta viimeksi keskusteltiin. Nyt saadaan helpolla kolmiulotteisia suuria aluksia taivaalle halvan lasertekniikan avulla. Ne saadaan myös liikkumaan näennäisesti fysiikan lakien vastaisesti. Miltäs kuulostaa suuri alus leijumassa kaupungin yläpuolella?Pienempiä näennäisesti fysiikan lakien vastaisesti liikehtiviä ufoja voi toki vielä tehdä täysin luvallisesti käyttäen esimerkiksi suurehkoa rc-octocopteria ohjelmoitavalla lentoreitti/lentotila sovelluksella. Ohjelmoitavia ledejä niin perhanasti vaan kyytiin ja kunnollinen feikkiufo on todellisuutta pimeällä lennätettäessä.
Nykyään ei ole enää laillista lennättää ns. lentäviä lyhtyjä niiden palovaarallisuuden vuoksi. Lentävät lyhdyt voi kyllä hyvin korvata heliumilmapalloilla joissa on ledi tai pari sisällä. Näitä kun köyttää langalla yhteen niin onpahan hankala pimeässä tunnistaa miksikään tunnetuksi lentolaitteeksi.
Ystävämme varaktorin mainitsemaan lasertekniikkaan on tullut aivan mullistavia juttuja, niistä hän varmaan kertookin lisää itse.
Kevättalviset iltayöt ovat ufofeikkiharrastajan kannalta hyvää aikaa, nyt kaikki rakentelemaan ja lennättelemään oikeita ufofeikkilennokkeja!
http://www.youtube.com/watch?v=eY8DsjepxIc
http://www.youtube.com/watch?v=A27NKzXn-qY
http://www.youtube.com/watch?v=8lKcMuHd5QU
Kun tuota positiivisuutta on ilmassa ja vanhakin ”kööri” jaksaa innostua, niin mites olisi uusi miitti?
Mikäli samat puitteet riittää & kelpaa, niin täältä näytetään ainakin vihreää valoa.- Kähmis
Jos tapaaminen toteutuu edes muutaman palstalaisen kanssa, niin tulen ainakin näyttämään karvaista naamaani, jos ei isoa estettä ole. Voin myös luvata nimimerkille "Skep kux klan" pidättäytyväni paikalla olevien kulkuneuvojen renkaiden puhkomisesta ja elintarvikkeiden heittelemisestä.
Järjestelyihin en tällä kertaa kuitenkaan halua osallistua. - mielenkiintoista.
Mikä oli muuten teidän miitin ohjelma edellisella kerralla, vai turisitteko vain ja vaihdoitte kokemuksia?
Kähmis kirjoitti:
Jos tapaaminen toteutuu edes muutaman palstalaisen kanssa, niin tulen ainakin näyttämään karvaista naamaani, jos ei isoa estettä ole. Voin myös luvata nimimerkille "Skep kux klan" pidättäytyväni paikalla olevien kulkuneuvojen renkaiden puhkomisesta ja elintarvikkeiden heittelemisestä.
Järjestelyihin en tällä kertaa kuitenkaan halua osallistua.Katsotaan miten käy, mukavahan se olisi taasen tavata. Järjestelyt hoituu kyllä, mikäli tämä lähtee tästä etenemään. Nyt pitääkin pitää silmät erityisen tarkkana metallirassien suhteen, niin ettei vain kävisi vahinko kenenkään renkaille, huolimattomuus kun voisi pistää ilkeät huhut liikkeelle..
mielenkiintoista. kirjoitti:
Mikä oli muuten teidän miitin ohjelma edellisella kerralla, vai turisitteko vain ja vaihdoitte kokemuksia?
Ohjelmaa oli alkujaan tulossa paljonkin, kuten kähmiksen viestistä on luettavissa;
”Seuraavia asioita sisältyy alustavaan ohjelmaan.
Alustuksia ja keskustelua mahdollisesti seuraavista aiheista. (Ehdotuksia vastaanotetaan):
-Mitä kannattaa huomioida, kun näkee poikkeavan ilmiön. Mihin ilmoitetaan ja vähän havainnointiin vaikuttavista tekijöistä (Kähmis).
-Humisten vierailuja tukevia muinaislöydöksiä. (Solari)
-Merkittävimmät hyvin dokumentoidut havainnot (Solari)
-Spekulatiivista pohdiskelua mahdollisesta alien tekniikasta. (Tämän alustaminen on vielä auki)
-Ruotsin tapaus. Silminnäkijähavainto (Käpymäki) (Lupasikohan Käpis vai ei. Vanhan pää on kuin pärekori)
Muuta ohjelmaa:
- Varvun toiminta (demo) (jos toimii talvella)
-UFO-pallo-demo (Superi)
-Havaintovälineitä mm. gravitometri (Superi), harrastelijakaukoputki. Kokeiltavissa, jos ilmat suosivat.
- Pieni kirjanäytely sekä ”hörhö-, että skepokirjoista” Mitä nyt järjestäjien hyllyistä löytyy.
-Herrasmies -(tai ruovasnais) kilpailu, jossa palkintona Superin väsäämä sääsatelliittivastaanotin
- ym.
-Lisäksi vapaata seurustelua, syömistä yms.”
Ohjelma koki kuitenkin aikamoisen laihdutuskuurin matkan varrella, kun elämässähän sattuu ja tapahtuu. Itkuksi ei silti mennyt missään vaiheessa ja siksipä tässä tätä miitinkiä taas tunnustellaan.Käpymäki kirjoitti:
Ohjelmaa oli alkujaan tulossa paljonkin, kuten kähmiksen viestistä on luettavissa;
”Seuraavia asioita sisältyy alustavaan ohjelmaan.
Alustuksia ja keskustelua mahdollisesti seuraavista aiheista. (Ehdotuksia vastaanotetaan):
-Mitä kannattaa huomioida, kun näkee poikkeavan ilmiön. Mihin ilmoitetaan ja vähän havainnointiin vaikuttavista tekijöistä (Kähmis).
-Humisten vierailuja tukevia muinaislöydöksiä. (Solari)
-Merkittävimmät hyvin dokumentoidut havainnot (Solari)
-Spekulatiivista pohdiskelua mahdollisesta alien tekniikasta. (Tämän alustaminen on vielä auki)
-Ruotsin tapaus. Silminnäkijähavainto (Käpymäki) (Lupasikohan Käpis vai ei. Vanhan pää on kuin pärekori)
Muuta ohjelmaa:
- Varvun toiminta (demo) (jos toimii talvella)
-UFO-pallo-demo (Superi)
-Havaintovälineitä mm. gravitometri (Superi), harrastelijakaukoputki. Kokeiltavissa, jos ilmat suosivat.
- Pieni kirjanäytely sekä ”hörhö-, että skepokirjoista” Mitä nyt järjestäjien hyllyistä löytyy.
-Herrasmies -(tai ruovasnais) kilpailu, jossa palkintona Superin väsäämä sääsatelliittivastaanotin
- ym.
-Lisäksi vapaata seurustelua, syömistä yms.”
Ohjelma koki kuitenkin aikamoisen laihdutuskuurin matkan varrella, kun elämässähän sattuu ja tapahtuu. Itkuksi ei silti mennyt missään vaiheessa ja siksipä tässä tätä miitinkiä taas tunnustellaan.Mulla olis vieläkin niitä ufolyhtyjä, mutta pitää varmaan tyytyä ledeillä ryyditettyihin heliumpalloihin kun ovat mokomat nykyään kiellettyjä. Verkkokauppa.com:sta voin hakea pallot ja heliumin, ledejä löytyy omasta takaa.
Se sääsatelliittivastaanotin on vieläkin tallella ja kerkiää edelleen jonkin kilpailun palkinnoksi.
Kai tuota muutakin uforompetta voi mukanaan raijata. Jos ei muuta, niin kopterin ainakin.
Tietysti olettaen että miitti saadaan järjestettyä sellaiseen aikaan, että pääsen paikalle. Muuten niin olisi väliksi, mutta Kähmiksen haluais nähdä livenä ja muutaman muun. :)varaktori kirjoitti:
Mulla olis vieläkin niitä ufolyhtyjä, mutta pitää varmaan tyytyä ledeillä ryyditettyihin heliumpalloihin kun ovat mokomat nykyään kiellettyjä. Verkkokauppa.com:sta voin hakea pallot ja heliumin, ledejä löytyy omasta takaa.
Se sääsatelliittivastaanotin on vieläkin tallella ja kerkiää edelleen jonkin kilpailun palkinnoksi.
Kai tuota muutakin uforompetta voi mukanaan raijata. Jos ei muuta, niin kopterin ainakin.
Tietysti olettaen että miitti saadaan järjestettyä sellaiseen aikaan, että pääsen paikalle. Muuten niin olisi väliksi, mutta Kähmiksen haluais nähdä livenä ja muutaman muun. :)Olisihan siinä ihailtavaa, kun valot taivaalle kohoaisivat ja siinä sivussa myös naapureilla kenties hieman ihmeteltävää..
Kyllähän se miitti pyritään toteuttamaan sellaisena ajankohtana josta tuloaan tekevien kalenterista löytyy tyhjä kohta miitti tarkoitukseen ruksattavaksi.- Ufokanksteri
varaktori kirjoitti:
Mulla olis vieläkin niitä ufolyhtyjä, mutta pitää varmaan tyytyä ledeillä ryyditettyihin heliumpalloihin kun ovat mokomat nykyään kiellettyjä. Verkkokauppa.com:sta voin hakea pallot ja heliumin, ledejä löytyy omasta takaa.
Tietysti olettaen että miitti saadaan järjestettyä sellaiseen aikaan, että pääsen paikalle. Muuten niin olisi väliksi, mutta Kähmiksen haluais nähdä livenä ja muutaman muun. :)Lentävät lyhdyt ja heliumiledipallot kannattaisi lähettää lentoon eri paikasta kuin missä katsojat ovat, meinaan että paljon näyttävämpää on jos yleisön ei tarvitse tuijotella poispäin lentäviä valoilmiöitä.
Eli tuuli ja sen suunta olisi otettava huomioon jos se vain on mahdollista.
Poliisilta voi muuten saadakin luvan kakkukynttilöillä varustetuille lentäville lyhdyille, kynttilät kun sammuvat jos sattuvat putoamaan kyydistä, toisin kuin paloaineella imeytetyt valmiit lyhdyt. - Ex Kähmis
varaktori kirjoitti:
Tietysti olettaen että miitti saadaan järjestettyä sellaiseen aikaan, että pääsen paikalle. Muuten niin olisi väliksi, mutta Kähmiksen haluais nähdä livenä ja muutaman muun. :)"Kähmiksen haluais nähdä livenä "
Ja miksi?
Vertikaalisesti rajoittunut, yläosaltaan nahkapäällysteinen jo ikääntyvä mieshenkilö. Ei minussa paljoa katsottavaa ole.
Ei vaan. Olisi se kiva sanoa ihan käsipäivää. Puhelimessa olemme keskustelleet muistaakseni kaksikin kertaa ja palstakeskustelumme ovat olleet ainakin minulle varsin viihdyttäviä, vaikka ovat usein lipsuneetkin vähän (?) aiheen ulkopuolelle.
Jos Käpis järkkää miitin, eikä minulla ole Force Major estettä (kuten omia hautajaisia) tulen varmasti ainakin käymään. - 99,naintinain
Ex Kähmis kirjoitti:
"Kähmiksen haluais nähdä livenä "
Ja miksi?
Vertikaalisesti rajoittunut, yläosaltaan nahkapäällysteinen jo ikääntyvä mieshenkilö. Ei minussa paljoa katsottavaa ole.
Ei vaan. Olisi se kiva sanoa ihan käsipäivää. Puhelimessa olemme keskustelleet muistaakseni kaksikin kertaa ja palstakeskustelumme ovat olleet ainakin minulle varsin viihdyttäviä, vaikka ovat usein lipsuneetkin vähän (?) aiheen ulkopuolelle.
Jos Käpis järkkää miitin, eikä minulla ole Force Major estettä (kuten omia hautajaisia) tulen varmasti ainakin käymään.eiks me kaikki olla, ku muuteha tulisi happikato ja sillee :)
- entinen vakiopalstal
No jo on aikoihin eletty ufot -palstalla!
Eipä olisi muutama vuosi sitten vielä uskonut että palstalla on kaksi valvojaa joista toinen virittelee ufomiittiä palstalaisille.
Palstan laatu on parantunut kuin vuosikertaviini.
Tätä menoa muutaman vuoden kuluttua järjestetään S24 Uforisteily :)Kieltämättä palsta rämpi pidemmän aikaa pohjamudissa, mutta on nyt ainakin pienoisessa nosteessa. Uusi suunta on hyvin pitkälti kekek-kekekin ansiota. Pitäkäämme kurssi pintaa kohti, niin ties vaikka se S24 uforisteilykin joskus toteutuu.
- puskistahuutelija
Tuollainen miitti kyllä kuulostaa paremmalle kuin esim. parapäivät.
Leppoista meininkiä ja mukavaa yhdessäoloa.
Harkitsen vakavasti osallistumista jos miitti toteutuu. - Kysyjä
Tuliskohan kekekkikin ufomiittiin?
kekek-kekek kirjoitti:
En kai viitsisi. Olen hyvin laiska osallistumaan mihinkään.
Harkinta aikaa on… Kuten nimimerkki Mukana Juu tuolla kirjoitti, ” Voisi sitä varmaan pöllöminkin aikaansa viettää.”
- ufoveikko
Kiintoisaa, mutta matka olisi pitkä keskisuomeen.
- lufiytditursd
Keski-Suomeen on oikeastaan keskimäärin lyhin matka kaikkialta Suomesta.
Jyväskylän rautatieasemalta saisi varmaan kuljetusta järjestetyksi? lufiytditursd kirjoitti:
Keski-Suomeen on oikeastaan keskimäärin lyhin matka kaikkialta Suomesta.
Jyväskylän rautatieasemalta saisi varmaan kuljetusta järjestetyksi?Se kyllä hoituisi mikäli tarvetta ilmenee.
- w4tgu v
Oliko J.P Lassila mukana edellisessä miitissä?
- Olihan se
Oli.
- 89090908
Näkyikö miitin aikana yhtään ufoa taivaalla?
- Näkyi
Kyllä näkyi.
Luultavasti, maailma on suuri ja olisi aikamoinen sattuma, ellei jotain ufohavaintoa jossain päin maailmaa olisi miitin aikana tehty.
- Utelias.
Milloin tämä ufomiitingi järjestetään?
Sitä pitää alkaa vähitellen suunnittelemaan & tiedustelemaan. Riippuu pitkälti osallistujien määrästä ja aikatauluista, Kenties syyskuussa. Uutta avausta pukkaa asian tiimoilta.
- ehkä osallistun
Käpymäki kirjoitti:
Sitä pitää alkaa vähitellen suunnittelemaan & tiedustelemaan. Riippuu pitkälti osallistujien määrästä ja aikatauluista, Kenties syyskuussa. Uutta avausta pukkaa asian tiimoilta.
Syyskuussa... miksi syyskuussa?
Syyskuu voi olla jo aika sateinen ja koleakin, eikö elokuu olisi parempi vaihtoehto? - -K.
ehkä osallistun kirjoitti:
Syyskuussa... miksi syyskuussa?
Syyskuu voi olla jo aika sateinen ja koleakin, eikö elokuu olisi parempi vaihtoehto?Moni tekijä vaikuttaa, mutta onhan se mahdollista elokuussakin järjestää, kunhan puoliväli kuuta ylittyy.
-K. kirjoitti:
Moni tekijä vaikuttaa, mutta onhan se mahdollista elokuussakin järjestää, kunhan puoliväli kuuta ylittyy.
Edellisellä kertaa oli hyytävän kylmä (onneksi ei kuitenkaan tunnelman osalta :) )... toivottavasti seuraavalla kerralla ei tule vettä taivaan täydeltä.
- ufoharraste
Miksette käy Helsingin ufopiirin tapaamisissa. Järjestävät tietääkseni säännöllisesti jossain päin Helsinkiä eikä' tarvitse ole jäsenkään että pääsee mukaan.
Omalta osaltani vastaan, että en osallistuisi vaikka vähän maksettaisiin. Sen porukan kanssa en halua olla missään tekemisissä nyt, enkä tulevaisuudessa.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2582810Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse992257Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä121960Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki841403- 681384
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.181300TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161138Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään901120Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos43974- 71973