Kuinkahan huolestunut minun pitäisi näistä noh tunteista olla?
Yllättynyt
4
129
Vastaukset
- still alive woman
En tiedä, ei niihin kuole.
- usko nyt jo
EI MENE OHI!
- on se niin vaikeeta
Ei ne kyllä mene ohi...
- M Woman
Jos kaksin kohtaa ja saa puhua tunteista ilman että toinen vaivautuu, niin voi olla, että menee paremmin ohi, koska se toinen, joka ei tunne samoin voisi jollain tavalla jeesata yli pattitilanteen, ja ehkä elämä sitten rauhoittuisi, ehkä he voisivat joskus heittää läppää huumorimielessä.
Muuten saattaa käydä niin, että vaellat kuten kirjoittaja, mekaanisesti, jalka toisen eteen, miettimättä ja kokematta miltä maa jalkojen alla oikein tuntuu.
Jos sulla on toi tuore asia, niin tee sille jotakin :).
Minä olen toivoton ja menen hautaan tämän kanssa :(
Nyt lopetan tämän palstailun, olin tyytyväisempi, kun olin melkein kuukauden poissa täältä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511407- 639770
- 1435537
- 1443784
- 753740
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373625- 403378
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243173- 632783
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792573