2 päivää tinasin ja nyt kun olen selviämässä niin kädet meinaa krampata, Mikä helevetin vitamiini tähän auttaa?
Kädet kramppaa
12
513
Vastaukset
- 69.
Käsiraudat.
- anus lääkäri
Löylykauha.
- yesterday.
Molemmat varmaan toimii yhtaikaa.
- tuskin..
Kahden päivän tinaamisen jälkeen ei kyllä kramppaa vielä yhtään mikään, se on varma... Aivosi taitaa vain krampata.
- viihd
Mee osastolle ja riehu niin pääset pakkopaitaan ja mikään ei vatkaa.
- Joskus juoppo
Olethan juonut tarpeeksi vettä? Yleensä nesteenpuute aiheuttaa kramppia. Magneesiumtabletti auttaa, Magneesiumia on myös kokojyvä ruisleivässä jalihassa, mutta äkkipuutteeseen tabletti vaikuttaa nopeimmin. Alkoholi poistaa nesteitä.
- uuuuutoo
Mitä vesi on?
Onko se blandista jota laitetaan kossun sekaan.
Älä juo vettä se voi aiheuttaa myrkytyksen.
- Jorma.
Monivitamiini-hivenaine tabut apteekista. Dokaaminen syö vitamiini ja hivenaine varastoja. Vähän kuin Juha Mieto hiihtäis tai Lasse Viren juoksisi. Tarvitaan monipuolinen ruokavalio kun viina kuluttaa noita varastoja kuten hiihto tai juoksu... Nuo tabut auttaa. ;)
Tai mämmi ja mustikkakeitto mitä Mietaa tykkää syödä. - Päihdelääkäri
Kahden vuoden juopottelun jälkeen ymmärrän jos kramppaa, mutta kahden päivän jälkeen ei kramppaa enintään kuin pääsi.
Yksipuolisista työasennoista nuo krampit tulevat. Mobilaatiolla eli fysioterapian keinoin niihin saa tietenkin lievitystä, ei pillereillä.
Ei siinä välttämättä ammattiapua tarvi, jos osaa itse kotonaan tehdä sellaisia fyssisä liikesarjoja, jota elvyttävät kramppaavien kehonosien verenkiertoa ja hapensaantia.
Kerran rasitusvammana saatu tenniskyynärpää on kans yksi kiusallinen uusiutuja. Sama henkilö hankkii itselleen myös hiirikäden.
Nämäkin tulevat yksipuolisten liike- tai jopa vapaa-ajan toistuneista asentovirheistä. Jos nostaa kyynärpään tuolin käsinojalle huomaamattaan, ei aikaakaan kun käsi alkaa oireilemaan ikävästi. Tuon välttää kun ei nosta kyynärpäätään ylemmäksi.MAGNESIUMIA APTEEKISTA HAET!!!!
- Kalle Viina
Vettä ja magnesiumia.
Ei parista päivästä kramppeja tosin tule, sulla varmaan muutenkin vikaa ruokavaliossa. Jos perusruokinta ei ole kohdillaan, pitää ottaa pilleriä. Juopotellessa erittäinkin tärkeä asia. Itse ostan säännönmukaisesti lisäravinteita kun ränni päällä, siinä samalla kun kaljaakin. Se niinkuin kuuluu osana juopottelubudjettiin.
Tarkista jokatapauksessa ensitilassa, mitä ruokaa oikein lapat suuhusi tavallisesti, ei vajeet ihan hetkessä synny.
Otin muuten aamusta monivitamiinitapletin ja maukkaan magnesiumtapletin, heti herätessäni, ekan kaljan kanssa.
Vaikka nyt joisikin keskaria, pitää juoda muutakin, vesi paras. Hankalahan se tietenkin on juopotellessa orientoitua juomaan vettä, mutta aamusta sitä kyllä kannattaa juoda janoonsa. Kalja nyt sisältää enimmäkseen vettä, mun mielestä vaan alkoholi neutralisoi sen vaikutuksen ja alkaa tulemaan neste vaetta, vaikka nestettä noin periaatteessa juokin enemmän, kuin normaalisti.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706644
- 594512
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s283198- 613017
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161905Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271576- 151574
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹381505- 341379
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest471303