Tarvitsen ihan perinteisen mikrokasetilla toimivan sanelimen. Merkillä ei väliä, kunhan siinä on ääniohjattu tallennus.
Minkähintaisia suurinpiirtein tällaiset ovat?
Sanelimien hintoja?
12
429
Vastaukset
- nykyaikainen
http://www.bdog.fi/cgi-bin/netstore/tuote.pl?tuote=4081406010756
Nauhurit ovat historiaa.- Meri
Tarvitsen vain jonkun tosi yksinkertaisen nauhurin yhtä ainoaa tilaisuutta varten, muuten minulla ei ole sanelimelle mitään käyttöä. Siispä en tosiaankaan aio satsata montaa sataa euroa johonkin ultrahienoon vempaimeen, joka sitten jää jonnekin kaapin perukoille lojumaan tämän yhden käyttökerran jälkeen.
Kellään tutullakaan ei ole lainata mokomaa laitetta, joten joudun pari kymppiä siihen uhraamaan. Enempää en aio siihen satsata, joten jollei parillakympillä mistään löydy niin sitten on kai tyydyttävä lehtiöön ja kynään ;). - Meri
sanelimista löytyy kirjoitti:
http://www.olympus-europa.com/consumer/2584_2626.htm
Valokuvausliikkeistä löytyy.... nämä Olympuksenkin laitteet. Täytyy kai kysäistä olisko esim. Clas Ohlssonilla halvempaa sanelinta. Mutta kiitos linkkivinkistä sinullekin :).
- Muutakin käyttöä
Meri kirjoitti:
... nämä Olympuksenkin laitteet. Täytyy kai kysäistä olisko esim. Clas Ohlssonilla halvempaa sanelinta. Mutta kiitos linkkivinkistä sinullekin :).
http://www.bdog.fi/cgi-bin/netstore/tuote.pl?tuote=2810100009633
"Mushkin Enhanced mp3 Player 256MB
kannettava MP3/WMA soitin, sanelin, 256MB, USB, kuulokkeet, int.mic." - tämä?
Muutakin käyttöä kirjoitti:
http://www.bdog.fi/cgi-bin/netstore/tuote.pl?tuote=2810100009633
"Mushkin Enhanced mp3 Player 256MB
kannettava MP3/WMA soitin, sanelin, 256MB, USB, kuulokkeet, int.mic."Aiptek MP3/WMA-soitin MP3-S3, 512 MB
Tuotenumero: 80008
"Tyylikäs MP3-soitin neljällä toiminolla:
MP3/WMA-soitin
512 MB USB-palikka
Digitaalinen sanelin
Radio .."
http://kitupiikki.net/ - Lpr
Meri kirjoitti:
Tarvitsen vain jonkun tosi yksinkertaisen nauhurin yhtä ainoaa tilaisuutta varten, muuten minulla ei ole sanelimelle mitään käyttöä. Siispä en tosiaankaan aio satsata montaa sataa euroa johonkin ultrahienoon vempaimeen, joka sitten jää jonnekin kaapin perukoille lojumaan tämän yhden käyttökerran jälkeen.
Kellään tutullakaan ei ole lainata mokomaa laitetta, joten joudun pari kymppiä siihen uhraamaan. Enempää en aio siihen satsata, joten jollei parillakympillä mistään löydy niin sitten on kai tyydyttävä lehtiöön ja kynään ;).Ainakiin Lappeenrannan Lidlissä niitä on lojunut jo kauan.Oisko ollu 29,90 tai 19,90. Kasettimalli,näytti ihan hienolta.
- Meri
Lpr kirjoitti:
Ainakiin Lappeenrannan Lidlissä niitä on lojunut jo kauan.Oisko ollu 29,90 tai 19,90. Kasettimalli,näytti ihan hienolta.
... ja sieltä sanottiin, että tällä hetkellä sanelimia ei ole myynnissä missään Lidlin myymälöissä. Heille kuulemma tulee aina maanantaisin ja torstaisin pieniä eriä tiettyjä tarjoustuotteita, jotka myydään loppuun samantien ja seuraavia eriä joutuu sitten odottelemaan hyvinkin pitkään. Sanelimia on kuulemma ollut viimeksi myynnissä loppukesästä (myöhästyin siis muutamalla viikolla...), samoin viime vuonna ja sitä edelisenä, aina loppukesästä. Eli on varmaan ihan tuurin kauppaa jos jostain myymälästä sattuisi joku kappale löytymään. Tai voihan olla niinkin, että ne poistetaan hyllystä kokonaan kun tarjousaika on ohi, en kysynyt sitä. Mutta näinollen täytyy sanelinta etsiä jostain muualta.
Kiitos kuitenkin sinulle vinkistä :)! - mie
Meri kirjoitti:
... ja sieltä sanottiin, että tällä hetkellä sanelimia ei ole myynnissä missään Lidlin myymälöissä. Heille kuulemma tulee aina maanantaisin ja torstaisin pieniä eriä tiettyjä tarjoustuotteita, jotka myydään loppuun samantien ja seuraavia eriä joutuu sitten odottelemaan hyvinkin pitkään. Sanelimia on kuulemma ollut viimeksi myynnissä loppukesästä (myöhästyin siis muutamalla viikolla...), samoin viime vuonna ja sitä edelisenä, aina loppukesästä. Eli on varmaan ihan tuurin kauppaa jos jostain myymälästä sattuisi joku kappale löytymään. Tai voihan olla niinkin, että ne poistetaan hyllystä kokonaan kun tarjousaika on ohi, en kysynyt sitä. Mutta näinollen täytyy sanelinta etsiä jostain muualta.
Kiitos kuitenkin sinulle vinkistä :)!Vielä niitä viikko sitten oli Lappeenrannan Lidlissä.Kysyitkö suoraan sieltä? Ei nuo hirveän kysyttyjä näyttäneet olleen. Voin vilkaista jos käyn kaupassa.
- Meri
mie kirjoitti:
Vielä niitä viikko sitten oli Lappeenrannan Lidlissä.Kysyitkö suoraan sieltä? Ei nuo hirveän kysyttyjä näyttäneet olleen. Voin vilkaista jos käyn kaupassa.
Kysyin asiaa Lidlin valtakunnallisesta asiakaspalvelunumerosta, kun en löytänyt myymälöihin suoria numeroita Lidlin kotisivuilta. Asun itse pääkaupunkiseudulla, joten Lappeenranta on vähän liian kaukana mulle ;).
Kävin viikonloppuna ostamassa yhdestä halpiskaupasta (ei Lidl) Roadstar-merkkisen sanelimen, mutta se oli laadultaan aivan surkea :(. Vaikka miten läheltä mikrofonia ja kovalla äänellä puhui, nauhalle tallentunut puhe kuulosti tosi epäselvältä ja heikolta. Sanoista ei meinannut saada selvää ja äänenvoimakkuus piti vääntää täysille, että sekin vähä kuului. Lisäksi nauhan kohina oli todella kova. Ei puhettakaan, että olisi voinut nauhoittaa normaalia puhetta edes puolen metrin päästä, saati pidemmältä, nauhurin mikrofoni ei yksinkertaisesti toiminut kunnolla. Niinpä palautin laitteen takaisin kauppaan.
Mutta itse ongelma on jo ratkennut eli mun ei tarvitsekaan enää ostaa omaa sanelinta, sain lainata kaverin MP3-soitinta, jossa on erittäin hyvä sanelin :). Monen metrin päästä äänitetty puhuu kuuluu tästä soittimesta todella hyvin ja kirkkaasti.
Kiitos sinulle kun vastasit ja hyvää syksyn jatkoa sinne Lappeenrantaan :)! - mie
Meri kirjoitti:
Kysyin asiaa Lidlin valtakunnallisesta asiakaspalvelunumerosta, kun en löytänyt myymälöihin suoria numeroita Lidlin kotisivuilta. Asun itse pääkaupunkiseudulla, joten Lappeenranta on vähän liian kaukana mulle ;).
Kävin viikonloppuna ostamassa yhdestä halpiskaupasta (ei Lidl) Roadstar-merkkisen sanelimen, mutta se oli laadultaan aivan surkea :(. Vaikka miten läheltä mikrofonia ja kovalla äänellä puhui, nauhalle tallentunut puhe kuulosti tosi epäselvältä ja heikolta. Sanoista ei meinannut saada selvää ja äänenvoimakkuus piti vääntää täysille, että sekin vähä kuului. Lisäksi nauhan kohina oli todella kova. Ei puhettakaan, että olisi voinut nauhoittaa normaalia puhetta edes puolen metrin päästä, saati pidemmältä, nauhurin mikrofoni ei yksinkertaisesti toiminut kunnolla. Niinpä palautin laitteen takaisin kauppaan.
Mutta itse ongelma on jo ratkennut eli mun ei tarvitsekaan enää ostaa omaa sanelinta, sain lainata kaverin MP3-soitinta, jossa on erittäin hyvä sanelin :). Monen metrin päästä äänitetty puhuu kuuluu tästä soittimesta todella hyvin ja kirkkaasti.
Kiitos sinulle kun vastasit ja hyvää syksyn jatkoa sinne Lappeenrantaan :)!Itelläänkin on tuollane kanarialta ostettu halpis mp3-soitin jossa nauhoitusominaisuus.Yllättävän hyvä,testasin juuri ekaa kertaa :)
- Meri
mie kirjoitti:
Itelläänkin on tuollane kanarialta ostettu halpis mp3-soitin jossa nauhoitusominaisuus.Yllättävän hyvä,testasin juuri ekaa kertaa :)
Toi mun kaverin MP3-soitin on ihan laatumerkki, Creative Rhomba ja hintaakin oli vuosi sitten 200 € :). Nyt on tullut markkinoille vastaanvanlainen Creative MuVo -soitin, jossa radio, sanelin, wma ja mp3 ja 256 MB muistia ja hinta vain 129 €. Ainoa ero tuohon kalliimpaan on se, että se toimii AAA-paristolla kun tuo Rhomba taas toimii akulla. Innostuin niin tuosta soittimesta, että nyt on ihan pakko saada semmoinen :D! Taidan silti yrittää malttaa odotella jouluun asti, jos vaikka pukki tois semmoisen lahjaksi ;)...
Mä en aio ostaa Kanarialta enää mitään elektroniikkaa, jos sinne vielä joskus eksyn. Ostin kerran sieltä langattoman puhelimen (Philips) kun se oli niin halpa. No, eihän se Suomessa toiminut kunnolla. Toimistolla luurista kuului naapurin puhelinkeskustelut ja se otti lisäksi häiriötä kännyköistä, radiosta jne. Että sillee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1302255
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu261968Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti121509Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett121347Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis701231- 951066
- 17987
- 88913
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon17800Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks115752