Missä te käytte kun haluutte baariin muutamalle? Koskella siis
Missä käytte?
9
811
Vastaukset
- nuppi2
General Way Pubissa ehdottomasti. Kylän paras juottola.
- hilavitkutin1
jos yhdelle niin ihan sama minne mutta jos useammalle niin Tona ja Monttu !
- 1001545
Ai käykö tonassa tai montussa vielä joku? luulin et pohjat otetaan generaalissa ja sit suunnataan jämsään.
- halpa olut
Eihän nettibaarissa kukaan enään käy Generaal ehdoton ykkönen ja viinaakin saa edullisin hinnoin.Ja kahvin kanssa on hyvät leivät/sämpylät saatika makeat leivokset.
i
- Seppo S
Kannattaa mennä sit myllylle.Hyvä tunnelmainen paikka ja halvat juomat.Varsinkin kun terassiaika alkaa.Jämsän seudun paras terassi!
- peteauvila
Itse en käy baareissa "muutamalla" enkä muutenkaan. Asun jämsän puolella ja hintataso on minusta mennyt liian korkeaksi.
Enkä muutenkaan pidä baarien tai kuppiloiden ilmapiiristä, aikoinani kävin tiuhaankin, mutta iän myötä sen sortin harrastustoiminta on loppunut, onneksi.
Rahat menee, ja aina sai olla kättä vääntämässä, minulle tuli vaan ne kilometrit täyteen. Elämä on paljon kivempaa selvinpäin, ryypätköön ne jotka haluavat.
Vastaus kysymykseesi, eipä kai koskella paljon vaihtoehtoja ole - tarakalle
Minä käyn myllymäen prätkä tallissa muutamalla. Mukavaa sakkia, hyvää musiikkia, halvat hinnat baarissa ja kaikkea löytyy. mitä sitä yksinhuoltaja muuta toivoo. Kiva mesta! :)
- sillointällöin
Tona on ehdottomasti paras, en missään muualla koskella ikinä käykkään.
- Kilkki
Ryönissä,siellä on menoa ja meininkiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä411743Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1641637Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701378Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2381316Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2001214- 1281145
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3321127- 781076
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271057Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3141057