Missä te käytte kun haluutte baariin muutamalle? Koskella siis
Missä käytte?
9
884
Vastaukset
- nuppi2
General Way Pubissa ehdottomasti. Kylän paras juottola.
- hilavitkutin1
jos yhdelle niin ihan sama minne mutta jos useammalle niin Tona ja Monttu !
- 1001545
Ai käykö tonassa tai montussa vielä joku? luulin et pohjat otetaan generaalissa ja sit suunnataan jämsään.
- halpa olut
Eihän nettibaarissa kukaan enään käy Generaal ehdoton ykkönen ja viinaakin saa edullisin hinnoin.Ja kahvin kanssa on hyvät leivät/sämpylät saatika makeat leivokset.
i
- Seppo S
Kannattaa mennä sit myllylle.Hyvä tunnelmainen paikka ja halvat juomat.Varsinkin kun terassiaika alkaa.Jämsän seudun paras terassi!
- peteauvila
Itse en käy baareissa "muutamalla" enkä muutenkaan. Asun jämsän puolella ja hintataso on minusta mennyt liian korkeaksi.
Enkä muutenkaan pidä baarien tai kuppiloiden ilmapiiristä, aikoinani kävin tiuhaankin, mutta iän myötä sen sortin harrastustoiminta on loppunut, onneksi.
Rahat menee, ja aina sai olla kättä vääntämässä, minulle tuli vaan ne kilometrit täyteen. Elämä on paljon kivempaa selvinpäin, ryypätköön ne jotka haluavat.
Vastaus kysymykseesi, eipä kai koskella paljon vaihtoehtoja ole - tarakalle
Minä käyn myllymäen prätkä tallissa muutamalla. Mukavaa sakkia, hyvää musiikkia, halvat hinnat baarissa ja kaikkea löytyy. mitä sitä yksinhuoltaja muuta toivoo. Kiva mesta! :)
- sillointällöin
Tona on ehdottomasti paras, en missään muualla koskella ikinä käykkään.
- Kilkki
Ryönissä,siellä on menoa ja meininkiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
6 kW saunan lämmityksestä kohta 10 euron lisämaksu / kerta
Kokoomuslainen sähköyhtiöiden hallitsema Energiavirasto ehdottaa 5 kW:n rajaa, jonka ylittämisestä tulee lisämaksu. Tark1465495Minja jytkyttää vas.liiton kannatusta ylöspäin
Alkaa raavaat duunarimiehetkin palaamaan vasemmistoliiton kannattajiksi. Eduskunnassahan on vain kaksi työntekijöiden p1363598"Mitä sä nainen tuot sitten pöytään" ?
Jos mies provaidaa ja suojelee... Pitääkö miesten kysyä tuollaisia?1263339Ekologinen kommunismi tulee voittamaan fossiilikapitalismin
Kiina on mahtitekijä uusiutuvien energialähteiden kehityksessä, ja Trump osoitus viimeisestä öljyn perään itkemisestä, m363213Mies, kerro minulle vielä jotakin aivan uniikkia
ja ainutlaatuista minkä vain me kaksi voisimme ymmärtää jos olemme sen kokeneet ja eläneet, jotta ihan varmasti tietäisi432714Oikeistopuolueiden kannatus vain 37,8 %, vasemmiston 43,0 %
Keskustaan jää 17,4 prosenttia ja loput ovat sitten mitä ovat. Mutta selvästikin Suomen kansa on vasemmalle kallellaan.512304- 242230
Hyviäkin uutisia tulossa, hallinto-oikeus asettaa toimeenpanokieltoon
Hyvinvointitalon työmaa pysähtyy. Rillankivi+energia ja vesi kytkyrahanpesu stoppaa. Tytäryhtiöiden hallitusjäsenet+kon2292176prööt prööt nyt ottaa vihervassaria pattiin!
Korvatkaa R kirjaimet L kirjaimilla ja sanokaa ääneen "Jari Kurri etsii pakoputkiautossaan jarruja".111914Gallup: Mikä on ollut mielestäsi paras tv-sarja ikinä?
Gallup: Mikä on ollut mielestäsi paras tv-sarja ikinä? Onko se joku suomalainen viihdepläjäys, brittirikossarja, amerikk931816