Rakas tunnistaa itsensä siitä et se on joskus rapsuttanut mun vatsaa...niin ja nainen kyseessä...siit on jo kauan...siihen hetkeen haluisin palata : )
Mun
10
291
Vastaukset
- Luulisin että
Pallo on sinulla.
- ....
Se täytyis olla meil molemmil en löydä enää irl : (
- : : : :
Olen rapsutellut jonkun vatsaa, mutta en tunnista itseäni hänen rakkaakseen.. Olen luultavasti se ihminen, jota hän nykyisin inhoaa maailmassa eniten :D
- ....
Jos ei se ookkaan nii...jos täytyis vaan jutella miten asiat on ja sit päästää irti tai pitää kiinni...
- : : : :
.... kirjoitti:
Jos ei se ookkaan nii...jos täytyis vaan jutella miten asiat on ja sit päästää irti tai pitää kiinni...
Pallo lienee hänellä minun tapauksessani. :) Sanat olivat aikoinaan karuja ja viesti tuli hyvin perille.
- ....
: : : : kirjoitti:
Pallo lienee hänellä minun tapauksessani. :) Sanat olivat aikoinaan karuja ja viesti tuli hyvin perille.
Joo sit en tiiä...mut minä ja hän ei koskaan kunnolla juteltu. Olisin halunnu vaan kertoa et hän on tärkee oli asiat sitten miten tahansa.
- monet varmaan
.... kirjoitti:
Joo sit en tiiä...mut minä ja hän ei koskaan kunnolla juteltu. Olisin halunnu vaan kertoa et hän on tärkee oli asiat sitten miten tahansa.
rapsuttelee toisen vatsaa, hyväilee niskaa ja leukaa ja silittelee toista. Tunnisteitaa!
- ....
monet varmaan kirjoitti:
rapsuttelee toisen vatsaa, hyväilee niskaa ja leukaa ja silittelee toista. Tunnisteitaa!
Totta mut se oikea tietää missä viimeksi nähtiin : ) Tää on helppo kysymys eikä sit arvailla taik ni onhan tääkin aika hataralla pohjalla mut jos nimes alkaa H niin vain ne saa laittaa...
- nähtiinkö
.... kirjoitti:
Totta mut se oikea tietää missä viimeksi nähtiin : ) Tää on helppo kysymys eikä sit arvailla taik ni onhan tääkin aika hataralla pohjalla mut jos nimes alkaa H niin vain ne saa laittaa...
sun luona kesällä viimeksi?
- sun hän
Onko rapsuttanu mitään muuta?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi735012Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1194721- 804213
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak1074189Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa33328Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1243137- 352848
- 282787
- 402773
- 372762