Löytyiskö savosta päin myydä pussinuuskaa ettan plussaa, muutkin merkit käy?
Nuuskaa savosta
9
165
Vastaukset
- reijo boy
mul olis tolppa ettanii t:reijo pesonen ota yhteyttä keskipintaan
- reijo boy
mun numero on 03625760,ota yhteyttä
- ettan
edelleen pussinuuskaa haluisin, mistään saisko. Merkillä ei väliä
- reijo boy
olis generalia kyl
- Pasitissi
reijo boy kirjoitti:
olis generalia kyl
Tulkaa ostaa multa thunderii asun tääl turengin kuminatiellä t pasirintala
- Pasitissi
Pasitissi kirjoitti:
Tulkaa ostaa multa thunderii asun tääl turengin kuminatiellä t pasirintala
Ja jos siel ovella on joku Niina nii se on mun exä sanokaa sille et myy torni :)
- reijo boy
Pasitissi kirjoitti:
Ja jos siel ovella on joku Niina nii se on mun exä sanokaa sille et myy torni :)
OON ISO LÄSKI
- Pasitissi
reijo boy kirjoitti:
OON ISO LÄSKI
Olet vvarmaan taas joku tupakkaa polttava 5 keskiarvon yläkoululainen lökäpöksy jonka mielestä on hauskaa kirjoittaa toisen nimellä tänne että onko se todella niin hauskaa t Pasi Rintala
- reijo boy
Pasitissi kirjoitti:
Olet vvarmaan taas joku tupakkaa polttava 5 keskiarvon yläkoululainen lökäpöksy jonka mielestä on hauskaa kirjoittaa toisen nimellä tänne että onko se todella niin hauskaa t Pasi Rintala
En ole,olen aikuinen mies turengista ja myyn paskoja Shitrocket-renkaita ja myöskin tolpan ettania.Ja mulla on harvinaisen tyhmä poika
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi403701Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal333274- 692898
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912740- 351768
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no811729- 241569
- 281527
- 291509
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231494