Miten päädyitte kurjaan kohtaloonne ?
Mikä vika exsässä?
8
154
Vastaukset
- Onnellinen nainen
Kurjaan kohtaloon? Mikä tässä on kurjaa.
Mulla on oma asunto, työpaikka, ystäviä, harrastuksia ja maailman ihanin lapsi ja mahtava miesystävä.
Mielestäni elämäni ei ole kurjaa.
Eksässä oli se vika että kävi vieraissa, Kerran, se riitti minulle.
Mikäs sinun elämästäsi on tehnyt kurjaa? Miksi olet yh? Mikä vika sinun eksässä oli? - terhi2
Kurjaa oli pari suhteessa, sekä lapsilla että minulla. Mies huusi vaan kotona eikä tehnyt mitään työpäivän päätteeksi. Nyt ollaan onnellinen yh perhe. Kotona ei kukaan räyhää ja kotityötkään ei harmita, kun ei ole toista niistä lusmuilemassa. Lapset ei näe enää painajaisia eikä nuorimmainen kastele sänkyään.
- kurjaako?
Eipä täälläkään exässä ollut muuta vikaa kuin se että hän ei halunnutkaan olla vaipparumpassa mukana vaikka lapsi olikin suunniteltu. Oli sitten kivampaa lähteä itseään 15vuotta nuoremman naisen matkaan. Eipä olla kaivattu ja hyvin pärjätään.
En kyllä pidä kohtaloani kurjana, miksi pitäisin :) Lasta yritettiin vuoden verran ja on niin toivottu ja rakastettu. Rahallisesti tullaan toimeen paremmin kuin hyvin ja asuntolainakin melkein kokonaan maksettu. - ihahhaaa ihhaahaaa
No sanoppas sinä tosiuros se!! Miksi niin moni mies vaihtaa akkaa kuin paitaa, vaikka lapset ovat vasta pieniä? Miksi mies ei nauti omisen lasten kasvusta ja yhdessä olosta? Mikä pännii perheessä niin paljon että pitää erota???
- Exä virhekappale!
Nainen ja yhäri vastaa, siksi, että mies ei saa olla huomionhakuinen lapsi enää parisuhteessa. Sille raukalle tulee kilpailijoita omaan perheeseen, niinpä tämä koiras menee hakemaan huomiota muualta. Vaikka äitinsä helmoista ;)
- jsryjjgrj
Tuota noin. Sinä siis oletat että yksinhuoltajan kohtalo on kurja? Sitä en allekirjoita. Vaikka toki se yh:ksi päätyminen oli kurjaa ja myös aika pitkä aika sen jälkeen oli hyvin kurjaa, mutta aika parantaa. Kurjempi kohtalo sillä lasteni toisella vanhemmalla oli, hän kuoli. Että jotakin vikaa hänessä kyllä oli, valitettavasti se vika oli sydämessä.
- Totaali-yh
Exässä ei ollut mitään suurempaa vikaa. Suhteemme meni viimeisen vuoden aikana huonoon jamaan monesta eri syystä. Olimme toivoneet lapsia, mutta niitä ei tullut. Vuoden sinkkuelämän jälkeen tulinkin kerrasta raskaaksi, mutta tämä mies ei halunnut lasta. En lähtenyt selvittämään isyyttä, joten olen yh.
- tyhmä olin
Voin myöntää että olin tyhmä kun en eronnut exästäni aikaisemmin. Olimme yhdessä 4 vuotta. Huomasin jo alkuaikoina siinä erilaisia vikoja, mutta ajattelin että kukaan ei ole täydellinen, mutta ne viat oli myöhemmin ajateltuna jo silloin alkuaikoina suuria. Ehkä en ymmärtänyt niitä vikoja siksi kun suhde oli minun ensimmäinen vakava ja olin ollut ja olin silloin tapaamisen aikoinakin vähän masentunut. Ehkä ajattelin että kunhan on joku joka rakastaa. Ja nyt en hyljeksi moniakaan ihmisiä niin paljon koska ymmärrän että ei kaikki voi aina olla niin viisaita ihmisiä ja ihmiset tekee virheitä.
No siis ne viat tunteettomuus, rahankäyttöongelmat, teki ennen kuin ajatteli, oudot tempaukset, tyhmä erinäisissä asioissa, vastuuttomuus. Halusi enemmän lasta kuin minä, mutta sitten ei halunnutkaan hoitaa sitä. Isän välinpitämättömyyden ja ymmärryksen puutteen takia lapsi joutui vaaratilanteisiin kun isä hoiti lasta.
Kyllähän ne jotkut asiat vaikeutui kuitenkin kun erottiin, mutta monet asiat myös helpottui. Mutta nyt uusi mies ja asiat taas helpottuneet ja elämä ihan mukavaa. Se häiritsee aika paljon että on pakko olla exän kanssa tekemisissä lapsen vuoksi ja meillä onkin tosi huonot välit.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi434036Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal513681- 703238
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak943115Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no892094- 352048
- 241909
- 351870
- 311861
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231794