Naiselle

kimpaantumiseaihetta

Oletkohan viettänyt liikaa aikaa neljän seinän sisällä ????
Liikaa keskustelupalstoja ja saippuasarjoja ???
Asenteellasi vitt..let, pyrit hallitsemaan karttamisen ja tekemiset.
Kaikille muille iloisesti isoon ääneen kalkatat ja jopa sillä pyrit saamaan minuun jonkunlaista mustasukkaisuutta tai pahaa oloa ???
Luulet että olen ihastunut pyrin siihen lähelle ja jopa jutteleen "asiaa".
Olet aika pahasti väärässä. En tunne mustasukkaisuutta tai pahaa oloa.
Jonkinlainen vitu..s tulee siitä, että luulet asian olevan niin kuin ajattelet ja sen myötä niin tolskailet.
olet muuttunut tosi mukavasta ja valoisasta ihmisestä - > ihmeelliseksi noitaakaksi
jonka tarkoituksena on tahallaan-tarkoituksellisesti suurella halulla loukata toista ihmistä. Läpinäkyvän kaksinaamaisesti.
Ei ole aikomuksenikaan tehdä vaikutusta, tulla puhumaan "asiaa" enkä ole enää ihastunut millään muotoa sinuun.
Sitä aikaisempaa naista joskus mietin, että mihin joutui hän, ehkä se aikaisempi
nainen sittenkin oli se maski ja tuo nykyinen nainen on se mitä sinä oikeasti olet.
Teennäinen noitaakka. muuta ei voi enää aatella.
Arjen askareet vain suorittelen ja niistä ajattelet, että mitähän tuo nytkin yrittää.
En yritä mitään. Välillä se ihmetys ja pieni vitu..s nousee ja hämmennys, että
mitähän helv...iä oikein päässäsi ajattelet.
Vai onko kyse siitä, että olet katkera jostain.
Askareet jatkuvat taas ja siinäpä olet niin kuin olet. Aivan sama mitä luulet saavuttavasi tuolla kaikella.
Pettynyt ihmiseen olen. Ja vaikka pientä nimittelyä olikin tässä en alennu siihen, että lähtisin anonyymisti haukkumaan ja solvaamaan.
Annan sinun nyt sitten olla täysin oloissasi. Mutta kuten tiedät askareet on vain suoritettava, mutta ne voi tehdä myös inhimillisesti. As you wish....

34

766

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jopa oli

hassunhauska kertomus ;o).
      Sulla se tuo mielikuvitus tuo kaikkea esille ja saat sen kaiken kivasti vielä tuotua tekstinäkin tänne.
      Jatka samaan malliin, pyytää yks noita-akka ;o).

• Noita-akka?

Oliko tähän tunnisteita? Hän voisi ajatella minusta noin. Pidemmän ketjun välttämiseksi sanoisin, että olet väärässä. En koskaan usko pystyväni tekemään häntä mustasukkaiseksi, koska hänellä on asiat nyt hyvn, eikä ole tarkoitus. Tarkoitus on jatkaa elämää. Tehdä sitä, mistä edelleen nautin. Hyvin paljon. Ja jos minä jollekin iloisesti olen jutellut, on se johtunut siitä, että teen sitä mistä pidän. Juttelua en ole odottanut, enkä odota.

No, eihän tämä voinut olla minulle.

• suoraapuhetta1

Toivottavasti olet luonut nuo ajatukset kuitenkin ihan oikeasta elämästä etkä täältä palstalta.

• N-A too???

Noita-akka?Huh huh johan tunteella kirjoittelet:)
      Tuskin osuu minuun..
      En voi tehdä häntä mustasukkaiseksi, koska hän teki aikaisemmin jo valintansa:)
      Enkä voisi kyllä häntä koskaan satuttaa, hänen pitäisi tietää se koska tunteeni olen tuonut esille ja ne ovat vahvat edelleen.

• noita-akka piste com

Onnekseni tiedän, että jokaikinen mies elämässäni, myös ne, joita olen onnistunut loukkaamaan, osaavat kirjoittaa sanan noitaakka oikein.

• ei mulle

Eh, kun lukee aloituksen ja muistaa niitä viestejä missä ihmiset kertoo miten juuri sen ihastuksen kanssa menee lukkoon ja on vaikeampi jutella.
      Ettei vain olisi kyse väärinkäsityksistä.

Joillakin on tarve ajatella aina pahinta.

Aloitus ei onneksi minulle, koska jos jotenkin päin niin mies jota olen kaipaillut on vältellyt minua eikä ole oma-aloitteisesti tullut juttelemaan. En seuraa saippuasarjojakaan.

• iski silmään

tuo "kalkattaa". Se saattaisi sopia noita-akka-tyyppiselle naiselle. :)

• energiaa täynnä

Onkohan provoilija herännyt päiväunilta. ;)

• analyysitilanteesta.

Mietin asiaa. Ymmärrän, että käytökseni saattoi tässä päivänä muutamana hämmentää. Jouduin tilanteeseen, johon en ollut varautunut ja josta en nauttinut. Syistä, jotka hyvin tietää. Olin mielestäni kuitenkin asiallinen ja keskityin itse asiaan, enkä mihinkään muuhun. Vain siihen asiaan, jota varten olin tullut. Ja josta nautin kovasti.

En tuntenut oloani uhatuksi hänen läsnäollessaan. En pidemmän päälle edes epämukavaksi. Enkä olisi uskonut, että hän kiinnittää tekemisiini mitään huomiota. Joten tämän analyysin jälkeen tulin siihen tulokseen, että hän ei voisi ajatella kuten ap.

• Noita-akka5

Rauhaa. Olet varmasti hyvä siinä, mitä teet, sitä en ole koskaan epäillyt. Jatka samaan malliin omiin juttuihisi keskittyen äläkä välitä minusta. Äläkä suotta mieti, mitä sinusta ajattelen. En mitään pahaa.

• Noita-akka5

Enkä roiku muuten täällä koko ajan. Harvoin kirjoitankaan, äskeinen oli ensimmäinen viestini tälle päivälle, kuten myös visiittini tänne oli ensimmäinen tälle päivää. Kyllä, olen loukkaantunut sinulle enkä osaa sinuun enää suhtautua sanojesi jälkeen, mutta en siltikään ole katkera enkä toivo mitään pahaa sinulle. Enkä ajattele sinusta pahoja ajatuksia vaan yritän keskittyä muihin eli niihin, joiden kanssa voin puhua ja olla oma itseni.

• kimpaantumiseaihetta
        Noita-akka5 kirjoitti:

Enkä roiku muuten täällä koko ajan. Harvoin kirjoitankaan, äskeinen oli ensimmäinen viestini tälle päivälle, kuten myös visiittini tänne oli ensimmäinen tälle päivää. Kyllä, olen loukkaantunut sinulle enkä osaa sinuun enää suhtautua sanojesi jälkeen, mutta en siltikään ole katkera enkä toivo mitään pahaa sinulle. Enkä ajattele sinusta pahoja ajatuksia vaan yritän keskittyä muihin eli niihin, joiden kanssa voin puhua ja olla oma itseni.

Kiitos tästä. Samoin ajatuksin täälläkin.
        Nyt pois koneelta.
        sauna on lämmin, sitten nukkumaan ja jaksais paremmin taas herätä aamulla uuteen viikkoon odottaen taas perjantaita.
        Hyvää yötä :)

• Noita-akka5
        kimpaantumiseaihetta kirjoitti:

Kiitos tästä. Samoin ajatuksin täälläkin.
        Nyt pois koneelta.
        sauna on lämmin, sitten nukkumaan ja jaksais paremmin taas herätä aamulla uuteen viikkoon odottaen taas perjantaita.
        Hyvää yötä :)

Hyvää yötä, suloisia unia!

• lomalla

Vastaanpas tähän, vaikka mistä näistä tietää kenelle nää on. Olen varmasti ollut vähän liikaa palstalla. Muuten kuntoilen, joten miten tuon nyt ottaa tuon neljän seinän sisällä viettämisen. Huomaan itsekin olevani muuttunut, mutta tuo noitaakka sana saa aikaan ihan pahan olon, huh, toivottavasti ei sentään. Kerroit ettet enää ole ihastunut..olet siis ollut? Itselle kävi sitten niin kurjasti että rakastuin. Ja huomasin, ettei hän ehkäpä sitten kuitenkaan, niin kaikki muuttui. Sammuivat tähdet mun silmistä. Katkeruutta ehkäpä..ei ole ollut onnea rakkaudessa ja en vaan voi uskoa, että TAASKAAN en saa vastarakkautta. En halua hänelle enkä kenellekkään mitään pahaa. Kaipaisin vain niin paljon rakkautta ja hänestä tykkään niin, että melkein sydän halkee. Kyllähän järki käskee unohtaa, jos hän ei ole kiinnostunut, mutta sydän parka riutuu. Kerrot askareiden suorittamisesta, näette ilmeisesti useinkin...töissäkö mahdollisesti? En siis todella mitään luule hänen kiinnostumisesta, olen vain rakastunut, pakkomiellehän se on. Elimistökin menee sekaisin. Hänelle toivon kaikkea hyvää.. jos tämä nyt mulle oli. Väitän olevani iloinen ja mukava ihminen. Rakastuminen vain tuli puun takaa ja varsinkin onneton sellainen. Ajattelin, ettei taas voi olla huonoa onnea rakkaudessa.

• Lomalla

Jäi todella vaivaamaan tämä, kun palasin tänne. Voiko se todella olla, että oma käytökseni jossa onnettoman rakkauden ahdistus ehkä purkautuu ulospäin saisi toisen ajattelee, että pyrin tällä johonkin? Ja vieläpä pahaa oloa toiselle? Ei hyvänen aika. Miksi haluaisin hänelle pahaa oloa, jos hänestä tykkään. Enhän halua hänelle mitään, sehän kertoo vain omasta pahasta olosta. Ja tuo mustasukkaisuus ajatus on kyllä aika kummallinen. Sen sijaan huomaan, että käytökselläni pyrin huomionsaamiseen. Itselläni taitaa olla hylkäämisen tunnelukkojen. Se on pahin pelkoni. Välillä kun lukko aktivoituu, käyttää selviytymiskeinona hyökkäystä lukkoa vastaan ja käyttäytymällä hyökkäävästi, ripustautuen ja epäillen.

Oli niin tunteellinen kirjoitus ap:ltä, että voisit olla kaipaavani.

• K_Kaipailija
        Lomalla kirjoitti:

Jäi todella vaivaamaan tämä, kun palasin tänne. Voiko se todella olla, että oma käytökseni jossa onnettoman rakkauden ahdistus ehkä purkautuu ulospäin saisi toisen ajattelee, että pyrin tällä johonkin? Ja vieläpä pahaa oloa toiselle? Ei hyvänen aika. Miksi haluaisin hänelle pahaa oloa, jos hänestä tykkään. Enhän halua hänelle mitään, sehän kertoo vain omasta pahasta olosta. Ja tuo mustasukkaisuus ajatus on kyllä aika kummallinen. Sen sijaan huomaan, että käytökselläni pyrin huomionsaamiseen. Itselläni taitaa olla hylkäämisen tunnelukkojen. Se on pahin pelkoni. Välillä kun lukko aktivoituu, käyttää selviytymiskeinona hyökkäystä lukkoa vastaan ja käyttäytymällä hyökkäävästi, ripustautuen ja epäillen.

Oli niin tunteellinen kirjoitus ap:ltä, että voisit olla kaipaavani.

Ei näitä kannata omia, turhaa tuskaa vaan sydämmelle.
        Kiinostais hieman kysellä naiselta että miten tuo huomionhakeminen ilmenee?
        itsellä vähän hankala tilanne ja yritän tulkita ihastukseni käytöstä että hakeeko huomiota kun usein hakeutuu sellaiseen paikkaan josta saa ettäältä katsekontaktin.
        Tilanne on välillämme vähän lukossa ja olemme tavallaan sopineet että pidetään vähän etäisyyttä jotta nähdään mihin suuntaan liian suurina heränneet tunteet kehittyy, en siis halua tällähetkellä painostaa suoraan kyselemällä.

• lomalla
        K_Kaipailija kirjoitti:

Ei näitä kannata omia, turhaa tuskaa vaan sydämmelle.
        Kiinostais hieman kysellä naiselta että miten tuo huomionhakeminen ilmenee?
        itsellä vähän hankala tilanne ja yritän tulkita ihastukseni käytöstä että hakeeko huomiota kun usein hakeutuu sellaiseen paikkaan josta saa ettäältä katsekontaktin.
        Tilanne on välillämme vähän lukossa ja olemme tavallaan sopineet että pidetään vähän etäisyyttä jotta nähdään mihin suuntaan liian suurina heränneet tunteet kehittyy, en siis halua tällähetkellä painostaa suoraan kyselemällä.

Juu, ei näitä pidä tosissaan ottaa. Tuli vaan sellainen tunne tästä, tunsin piston sydämessä. Täälläkin k- kaipailija.

Itsellä tuo huomionhakeminen ilmenee ehkäpä juuri noin kun ap kuvasi "kalkattamisena" jos sitä nyt voi siksi sanoa. Oikea minäni on aika hiljainen ja haen porukassa huomiota hiljaisuudella, jos näin voi sanoa tai siis en hakemalla hae vaan olen vain hiljainen ja jotkut ihmettelevät. Mutta tässä tapauksessani jotain vain tapahtuu, kun kaipaamani on lähellä. Olenhan rakastunut.. kaipaisin vastarakkautta. Ärsyttää jopa oma käytös. Haluaisin jopa häntä vältellä, jos hän ei kerran ole kiinnostunut, mutta sitten jokin napsahtaa päässä enkä pystykään.. siksi koska nautin hänen seurastaan ja juttelusta. Hän on niin ihana, etten pysty vastustaa kiusausta :(

• Noiduttu

En kuvittele sinun yrittävän mitään, ole rauhassa. Sekaisin sinusta.

Mene aloittaja takaisin kouluun ja opettele kirjoittamaan, saatana!

• Aloittajalle

Mitäpä jos ap. nostaisit kissan pöydälle kyseisen henkilön itsensä kanssa ja selvitätte tilanteen toisillenne rauhallisesti. 'Vasta sitten voit ajatella saavasi jotakin selvyyttä ja väärinkäsityksetkin selkenee parhaiten.
      Ei täällä yleisesti kertomalla mikään selviä koska lukijoita on aivan liikaa. Vaikka ajatuksia kirjoituksesi täälläkin herättää, todennäköisesti kirjoittamasi ei mene oikealle henkilölle.

• noita-ukolle..

kiitos samat sanat sinulle.itsekin mietin toisinaan sitä entistä mukavaa miestä, sen tilalle kun tuli kusipää...

• edellinen lisää..
        noita-ukolle.. kirjoitti:

kiitos samat sanat sinulle.itsekin mietin toisinaan sitä entistä mukavaa miestä, sen tilalle kun tuli kusipää...

tästä päivästä lukien en ole enää tavattavissa missään.yhteisen "paikkamme" kierrän myös kaukaa.ilkeä päätös tuli taholtasi tälle stoorille,mutta saat mitä tilaat.

hyvää loppuelämää.

• tiedäthän
        edellinen lisää.. kirjoitti:

tästä päivästä lukien en ole enää tavattavissa missään.yhteisen "paikkamme" kierrän myös kaukaa.ilkeä päätös tuli taholtasi tälle stoorille,mutta saat mitä tilaat.

hyvää loppuelämää.

etten voi puhua niille, joita kohtaan minulla on voimakkaita tunteita. muistaakseni olen tämän sanonut ennenkin. Huomioin kyllä läsnäolosi koko ajan ja näin, että lähestyit minua, ja siksi "kälätin" kaikkea jonninjoutavaa ei-tärkeiden ihmisten kanssa.

Tule vain jatkossakin sinne meidän paikkaamme, voidaan miettiä jotain ratkaisua tilanteeseemme. Yritetään järjestää joku rauhallinen paikka keskustelullemme. Mukavaa maanantaipäivää sinulle ja anteeksi aiheuttamani mielipaha.

• et saa anteeksi.
        tiedäthän kirjoitti:

etten voi puhua niille, joita kohtaan minulla on voimakkaita tunteita. muistaakseni olen tämän sanonut ennenkin. Huomioin kyllä läsnäolosi koko ajan ja näin, että lähestyit minua, ja siksi "kälätin" kaikkea jonninjoutavaa ei-tärkeiden ihmisten kanssa.

Tule vain jatkossakin sinne meidän paikkaamme, voidaan miettiä jotain ratkaisua tilanteeseemme. Yritetään järjestää joku rauhallinen paikka keskustelullemme. Mukavaa maanantaipäivää sinulle ja anteeksi aiheuttamani mielipaha.

pysyt kaukana minusta.tuliko selväksi??

• Tiedät
        et saa anteeksi. kirjoitti:

pysyt kaukana minusta.tuliko selväksi??

että voit tulla koska vain sinne meidän "paikkaamme", siellä olen joka tapauksessa, senkin suloinen äkäpussini.

• ja itse et
        Tiedät kirjoitti:

että voit tulla koska vain sinne meidän "paikkaamme", siellä olen joka tapauksessa, senkin suloinen äkäpussini.

voi jutella

• ei noita-akka

katkera kutale tilittää. on ihanaa, ku ei tarvitse tuollaista katsella.

• Katkeruus vallannut

Potku persuksiis mies. nyt ryhdistäydyt !

• Tyhjyys.

No huh, huh. Tämä pieni paha noita ei kuvittele mitään. Tämä pieni paha noita on läksynsä oppinut, eikä usko, että hänen tekemisillään tai ajattelemisillaan on mitään vaikutusta. Jatka askareitasi.

• onko tarttuvaa

ltuo sinun luulotautisi ?

• eräs angry bird

Oikein sulle!!!! Et muuta ansaitse, olet mulkku!!!
      Mihin menee.Varmistan,että menis just sulle.

• noita akka

Tää on enempi hukkumakirje, joten kuuluisi vihaosastolle.

• :D:D:D

Ketä tässä on ikävä?? LOL

• jotain parempaa

Ihan live elämä kiinnostaa ja kaikki mukava siinä. Ei tarvitse täällä tilittää omaa elämää, ei toisten elämää, eikä vanhoja asioita. Uusia tuulia kohti. Katkeruus tappaa, jos jää junnaamaan menneeseen. Ei varmaankaan mulle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kelekkakisat

Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.
      Nivala
      35
      11407
    2. Aivan kauheaa

Veikö koskiuoma taas ihmishengen? Se pitää kieltää!
      Imatra
      63
      9720
    3. Onko kaivattusi

…mielestäsi älykäs, tai kenties tyhmä? Oma mielipide.
      Ikävä
      140
      5508
    4. Kuinka pitkä välimatka

on teidän kotien välillä?
      Ikävä
      144
      3774
    5. Epäilen ettet edes

Kehtaisi liikkua kanssani.
      Ikävä
      75
      3730
    6. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      37
      3625
    7. Oletko huomannut

Yhden muutoksen?
      Ikävä
      40
      3368
    8. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      24
      3153
    9. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      63
      2783
    10. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      78
      2558
    Aihe