oletko

se yksi virheesi

munannut pahasti mahdollisuuden suhteeseen ikävöimäsi ihmisen kanssa ja siksi täällä?

39

1056

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ....................

olen yksi iso munaus.

• hetsu1

... Jep.

• se yksi virheesi

millai olet/olette munanneet?

• hetsu1
        se yksi virheesi kirjoitti:

millai olet/olette munanneet?

Paneskelin sen kavereita. :/

• Voi voi
        hetsu1 kirjoitti:

Paneskelin sen kavereita. :/

Ahaa mä taidan tietää sut. Yritä jo päästä asian yli mies. Jatka elämää. Oot saanut anteeksi kauan sitten, mutta en halua enää koskaan tavata, kiitos vaan. Tosin en voi käsittää miten voi hypätä toisen kanssa sänkyyn jos on tunteita toiseen... Pelimiehet ei koskaan ole kiinnostanu.

• Voi voi
        Voi voi kirjoitti:

Ahaa mä taidan tietää sut. Yritä jo päästä asian yli mies. Jatka elämää. Oot saanut anteeksi kauan sitten, mutta en halua enää koskaan tavata, kiitos vaan. Tosin en voi käsittää miten voi hypätä toisen kanssa sänkyyn jos on tunteita toiseen... Pelimiehet ei koskaan ole kiinnostanu.

Ja mä kirjoitin edellisen vaikka tiedän et varmaan joku toinen kyseessä koska kyllähän näitä löytyy. Mutta sama tilanne varmaan tossa pohjimmiltaan. Todellakin aivan turha toivo haikailla naisen perään jos on mennyt pettämään ja vielä ystävän kanssa.

• keppikapteeni

en tarrannut häneen kiinni, siinä muninta pähkinänkuoressa.

• keppiä ja porkkanaa

No voisko yrittää tarrata vielä uudestaan? Koskaan ei ole liian myöhäistä ja aina kannattaa yrittää. Jos oikein kovasti tykkää, mitkään esteet eivät pidättele!

• haluaisin minäkin
        keppiä ja porkkanaa kirjoitti:

No voisko yrittää tarrata vielä uudestaan? Koskaan ei ole liian myöhäistä ja aina kannattaa yrittää. Jos oikein kovasti tykkää, mitkään esteet eivät pidättele!

esteet ei pidättele mutta niiden raivaamiseen palaa timea ja energyä.

• huijattu ja pahasti

Olen ja se munaus oli kun menin edes tutustumaan koko ihmiseen. Hän pilasi elämäni!

• vaalea karkulainen

No en nyt puhuis "mahdollisuudesta suhteeseen ikävöimäni ihmisen kanssa", mutta joo pupu meni pöksyyn kriittisellä hetkellä ja häippäsin paikalta...

Hitaana hämäläisenä se sit iski vasta hetken päästä, kun oli jo liian myöhäistä. Jäi harmittamaan. Olis ollut kiva edes jutella ja olisin voinut pyytää anteeksi mun sähläämistäni.

• Tämäontotta.

Kyllä, tapahtui vuosia sitten. En. En ole siksi täällä. Tämä on tällä hetkellä minun keinoni paeta todellisuutta.

• En osannut

Olen, joo.. En osaa elää oikein. Ja kukaan ei kertonut, miten olisi pitänyt tehdä ja elää oikein.

• eksyin tänne palstal

tekemään sen suurimman munan

• tipu-tipu

Joko se kuoriutui?

• eksyin tänne palstal
        tipu-tipu kirjoitti:

Joko se kuoriutui?

montako munaa kana ylipäänsä munii ?

• munakasta
        eksyin tänne palstal kirjoitti:

montako munaa kana ylipäänsä munii ?

Takapuolesta ne tipahtaa pesään, eivät lennä pään yli.

• 344+32

• äxäxäx(n)

Ehkä olen. Annoin itsestäni tylymmän luvan kuin mitä olen, jännitin liikaa jne. Se oli ensimmäinen kerta kun joku minua yritti saada. Näin olen asian ajatellut. Oli siinä eräs muukin suuri seikka joka vaikutti siihen etten suoraan hänen lähestymisyrityksiin lämmennyt.

• Epätietoinen1

Mulla muuten sama muttei ollut mitenkään eka kerta kun joku osoitti kiinnostusta, hetki vaan oli itselle hankala kun aiemmissa suhteissa olin saanut siipeeni. Luottamisen vaikeutta, luulin että mies pelaili kunnes tulin ajatelleeksi kaikkia juttuja...

• eräskin täältä
        Epätietoinen1 kirjoitti:

Mulla muuten sama muttei ollut mitenkään eka kerta kun joku osoitti kiinnostusta, hetki vaan oli itselle hankala kun aiemmissa suhteissa olin saanut siipeeni. Luottamisen vaikeutta, luulin että mies pelaili kunnes tulin ajatelleeksi kaikkia juttuja...

Monella on näitä samankaltaisia tilanteita...

• virhe tai muu

Asenteellinen juttu ja filosofia kai - sitten pielessä tai jotain... tai siis ei mun mielestä, mutta ehkä jonkun muun. Tai joo, vähän jääräpäinen ehkä.

• ,,,

Oon tainnut mokata joo... :( Mut olin kyllä palstalla jo sitä ennen... :D En tiedä miksi tämä naurattaa minua. Ei todellakaan pitäisi. Mulla on ironinen huumorintaju. Siitä ainakin oon aina ollut ylpeä ;) Ikävä on silti todellinen, eikä se naurata.

• Auvo oli se

venttiilintappi. Ehkä myös minäkin olen.

• ????

Auvo?

• Never know n

En oikein tiedä että munasinko, vai munattiinko tavallaan yhdessä mahdollisuus. Hänen olisi pitänyt haluta enemmän mut itselleen ja tarttua tilaisuuteen. Toki en itsekkään toiminut...eli munasin. Menikö oikein, sitä ei saa koskaan täysin tietää.

• toisessa tilanteessa

Tavallaan mutta olin onnettomien olosuhteiden vanki. Hän kyllä tietää.

• 1 hölmö

munasin mitä.sit elämä jatkuu ja ikävöin

• Onko ollu pakko

munata itsensä jos täällä kirjottelee? Eikö tänne voi muuten kirjoitella kun totaalisen munauksensa jälkeen?
      Miten on ap:n laita? Mitä teit että olet täällä?

• Valitettavasti

en ole, tästä on tullut vain paha tapa, vähenemässä määrin. en kuitenkaan riippuvainen.

ikävöintini kohteen kanssa kyllä aikaani vietän irl, enkä sivulle vilkuile. enkä toista haikaile. Hän ikävästäni tietää ja sen, että sydämeeni ei mahdu kuin yksi muru.

aloituksesi on sellainen, joka on suoraan sieltä minne ei aurinko paista. syytös, joka ei välttämättä pidä paikkansa eli provo, jolla saadaan keskustelijat kirjoittamaan. Turhanpäiväisiä kysymyksiä.........

• T...

Olin humalassa hermot kireellä enkä tarttunut tilaisuuteen.
      No ei voi mittään.

• 16+3

Ei mitään ole munattu vielä. Uskoisin näin. Jos aikoo viettää loppuelämän jonkun kanssa, niin täytyy siinä nähdä hieman vaivaakin ja vuosikin on lyhyt silloin. Jos uskoo, että toinen on se oikea, sitä voi odottaa ja unelmoida yhteisistä vuosista.

• Kärsimätön

Kuule, mä en oikeasti jaksaisi nyt mitään odottaa. Se on kaikki tänne nyt heti tai ei sitten ollenkaan.

• kärsivällisyys
        Kärsimätön kirjoitti:

Kuule, mä en oikeasti jaksaisi nyt mitään odottaa. Se on kaikki tänne nyt heti tai ei sitten ollenkaan.

on hyve ja hyväksi, mut kuulostaa jännältä odottaa ja unelmoida jollei tllanne sitä syystä tai toisesta vaadi ja molemmilla selvyys missä mennään...muutoin toinen osapuoli voi vajota jo syvälle epätoivoon ja yhteinen loppuelämä voi jäädä vain unelmaksi

• Jospa

Kyllä! :D

Mutta sanottu mikä sanottu. Silti sydän läpättää.

Hän mies on munannut niin pahasti, että toivottavasti kerrankin hänessä on miestä ja tajuaa ettei meitä tuu koskaan. Jos kerrankin hän toimisi kuin mies

• en ole

ikinä.Aina onnistuu täpöllä :)

• ulapan taakse...

En vaan tutustumis vaihe on vasta edessä? Alkujaan kyllä, vuosia sitten, en vain käsittänyt eräitä juttuja, menneitä asioita. Eikä varmaan hänkään. Yhdessä puhalletaan uutta tuulta purjeisiin ja purjehditaan

• Tarantell

Kyllä on tullut munattua. Nainen antoi aikoinaan sillä ehdolla ekoilla "treffeillä" että lupasin suhteen jatkuvan, mutta jotenkin se vaan ajautui pelkkään seksisuhteeseen ja en tajunnut ehdottaa kunnollista seurustelua jne... Oi voi niitä aikoja, vielä kun oli niin kaunis ja mukava nainen tarjolla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kelekkakisat

Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.
      Nivala
      35
      11407
    2. Aivan kauheaa

Veikö koskiuoma taas ihmishengen? Se pitää kieltää!
      Imatra
      63
      9770
    3. Onko kaivattusi

…mielestäsi älykäs, tai kenties tyhmä? Oma mielipide.
      Ikävä
      143
      5537
    4. Kuinka pitkä välimatka

on teidän kotien välillä?
      Ikävä
      144
      3784
    5. Epäilen ettet edes

Kehtaisi liikkua kanssani.
      Ikävä
      75
      3740
    6. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      37
      3625
    7. Oletko huomannut

Yhden muutoksen?
      Ikävä
      40
      3378
    8. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      24
      3173
    9. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      63
      2783
    10. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      79
      2573
    Aihe