Moi pojat. Mua on riivannu yks kysymys, johon haluun saada vastauksen. Eli siis, voisitteko olla tytön kaa, jolla on joku perus sairaus (diabetes, reuma,astma, yms.)? Kiitti, jos ees vastaatte :)
Kysymys pojille
7
138
Vastaukset
- poika.97
Miksei? mä oon seurustellut tytön kanssa kenellä on ollu diabetes.
Ei se tee siitä ihmisestä huonoa. - 15v5.v
Oon ite diabeetikko nii jos tytön kaa juttuun tulee nii ei siit mitään ongelmaa sais :)
- iidu99
Onks sul kikkii? Mul on nimittäi kans diabetes ja oon syntyny 99
- Että näin :D
Saattasin pelätä/huolehtia tytön perään mahdollisesti sen verran että siltä menis hermot ja jäisin nalliks kalliolle.
- poika 13v
Onko alottajalla joku näistä? Diabetes ja astma käy kyllä mutta muut ei oikeen. Oli siis vaan mun mielipide
- iidu99
Hei, kiitos paljon, jotka ootte vastannu. Tää auttaa mua suuresti :)
- jdldnxnlf
Mun mielestä tosi tosi tosi tosi tosi tosi hyvä että edes muista syistä kuin minä elän mitä se mä en käytän kelloa ja hän hän riiteli kristityn ja hän hallitsi juoksua ja sit huomaakin eli flunssa ja ääni lopetti hyvin ja se on luotu oma se kertoo olevansa tyytyväinen siihen malliin ja puhelin ja jos joku haluaa ja puhelin lensi on ihan k
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi735022Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1214727- 804213
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak1074189Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa33338Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1253147- 352848
- 282787
- 402783
- 372762