Miten?

Minä vaan..

Miten saan rapu miehen kiinnostumaan....mistä rapumiehet pitävät?

17

9384

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KTT

      ...oluesta ja rokenrollista ! mistä itse pidät?

      • minä vaan

        myös!!!!
        vaikka itse olenkin neitsytn, mutta osaan myös pitää hauskaa...en ole nirso, vaikka jotkut niin luulee!


      • roinas

        no pidä vaa


    • =))

      Jaa´a. Olen ymmärtänyt että rapumiehet pitävät lämpimistä, naisellisista, huumorintajuisista ja hellistä naisista.
      Minut rapumies pyydysti sinnikkäällä piirityksellä joten en osaa enempää sanoa =)

      • Minä vaan...

        tiedosta..itse olen kyllä lämmin, hellä, mutta hieman poikamainen käytökseltäni. Tulen todella hyvin toimeen...varsinkin tämän rapumiehen kanssa:) Flirtti on kova:)


      • tinttu

        Moi hei tiedättekö ton ton siskoni on noita filmi joka alkaa joka maanantaina kello 7.00 niin ku mä oon käynyt tos amerikassa las vegasissa ku mun serkku asuu siellä ni minä näin piperin oikeesti mä näinn !!!!!!!!!!!!1 en usko ja niistä ravusta ajtelkaa niin tiedätte ei tarvi kysyä koska ravut ovat fiksuja niinkuin minä


      • <3<3
        tinttu kirjoitti:

        Moi hei tiedättekö ton ton siskoni on noita filmi joka alkaa joka maanantaina kello 7.00 niin ku mä oon käynyt tos amerikassa las vegasissa ku mun serkku asuu siellä ni minä näin piperin oikeesti mä näinn !!!!!!!!!!!!1 en usko ja niistä ravusta ajtelkaa niin tiedätte ei tarvi kysyä koska ravut ovat fiksuja niinkuin minä

        jaaha....olikos kivaa? ihme kun se piper ei noitinut suo rupikonnaksi tai lepakoksi;)


    • rapu

      sillee et vettää housut alas ja kaskee nuolasta

      • ratkiriemukas

        mäki meen ton rokkaamisen ja oluen puolelle!!!!!!!!


    • kalifornia girl

      Rapu kundit ovat herkkiä kaikelle romanttiselle. vedä vaikka kunnon letkis tai humppa rannalla.letkis niin,että ihailemasi rapukundi on takanasi,ja kietoutuu sinuun.romanttisen ilta auringon laskiessa meren taakse,tienne kohtaavat

    • Morii

      kannattaaa olla ystävällinen. Ravut on herkkiö ja eivät siedö kritiikkiä ;)

      • moopadoo

        Ravut ovat tosi herkkiä... En tykkää kun minua kritisoidaan. Mutta kaikkea ei saa antaa tulla sun eteen. Kaikilla on oma mielipide. Sitä paitsi, sanat eivät pysty satuttamaan sinua. Niistä ei saa mustelmia.


      • Rapu itsekin

        Totta sanoit, mutta älä vaan kerro tuota ravulle tai mahikset meni.


    • it`s me

      no ei miténkään

    • Itsekin rapu-mies

      Hellyydestä, huomioimisesta, ei liian tiiviistä seuraan työntymisestä ( ennen kuin itse alkaa sitä pyytämään ), koti on a & o ( jos saat kutsun tulla käymään kylässä, olet saanut mahdollisuuden ), rapu kaipaa läheisyyttä, turvallisuutta, mutta on usein arka ja vetäytyy kuoreensa mutta se ei tarkoita etteikö olisi kiinnostunut. Pitkämielinen ja sinnikäs tulee siis olla, mutta ei tungettele tai painosta.

      Itse asiassa nuohan käy varmaan jokaiseen muuhunkin horoskooppi merkkiin, joten oikeampi kai olisi kysyä, mistä miehet tykkää... no mistähän.

    • hgd

      Naisista

    • porinlempi

      rapu miestä ei saa kiinnostumaan mistään ne on jäärä päitä ja tervis tanssia niitten mukaan mitä ne sanovat pirullisia ja hakkaavat naista sen vuoksi että he ovat isäntiä tässä talossa eivät osaa keskustella eikä muutakaan voi veljet mihin liemeen itsesi ole laittanut tai laittamassa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5025
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3177
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1827
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1780
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1645
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1501
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1266
    8. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1257
    9. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1255
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1247
    Aihe