Miten saan rapu miehen kiinnostumaan....mistä rapumiehet pitävät?
Miten?
17
9435
Vastaukset
- KTT
...oluesta ja rokenrollista ! mistä itse pidät?
- minä vaan
myös!!!!
vaikka itse olenkin neitsytn, mutta osaan myös pitää hauskaa...en ole nirso, vaikka jotkut niin luulee! - roinas
no pidä vaa
- =))
Jaa´a. Olen ymmärtänyt että rapumiehet pitävät lämpimistä, naisellisista, huumorintajuisista ja hellistä naisista.
Minut rapumies pyydysti sinnikkäällä piirityksellä joten en osaa enempää sanoa =)- Minä vaan...
tiedosta..itse olen kyllä lämmin, hellä, mutta hieman poikamainen käytökseltäni. Tulen todella hyvin toimeen...varsinkin tämän rapumiehen kanssa:) Flirtti on kova:)
- tinttu
Moi hei tiedättekö ton ton siskoni on noita filmi joka alkaa joka maanantaina kello 7.00 niin ku mä oon käynyt tos amerikassa las vegasissa ku mun serkku asuu siellä ni minä näin piperin oikeesti mä näinn !!!!!!!!!!!!1 en usko ja niistä ravusta ajtelkaa niin tiedätte ei tarvi kysyä koska ravut ovat fiksuja niinkuin minä
- <3<3
tinttu kirjoitti:
Moi hei tiedättekö ton ton siskoni on noita filmi joka alkaa joka maanantaina kello 7.00 niin ku mä oon käynyt tos amerikassa las vegasissa ku mun serkku asuu siellä ni minä näin piperin oikeesti mä näinn !!!!!!!!!!!!1 en usko ja niistä ravusta ajtelkaa niin tiedätte ei tarvi kysyä koska ravut ovat fiksuja niinkuin minä
jaaha....olikos kivaa? ihme kun se piper ei noitinut suo rupikonnaksi tai lepakoksi;)
- rapu
sillee et vettää housut alas ja kaskee nuolasta
- ratkiriemukas
mäki meen ton rokkaamisen ja oluen puolelle!!!!!!!!
- kalifornia girl
Rapu kundit ovat herkkiä kaikelle romanttiselle. vedä vaikka kunnon letkis tai humppa rannalla.letkis niin,että ihailemasi rapukundi on takanasi,ja kietoutuu sinuun.romanttisen ilta auringon laskiessa meren taakse,tienne kohtaavat
- Morii
kannattaaa olla ystävällinen. Ravut on herkkiö ja eivät siedö kritiikkiä ;)
- moopadoo
Ravut ovat tosi herkkiä... En tykkää kun minua kritisoidaan. Mutta kaikkea ei saa antaa tulla sun eteen. Kaikilla on oma mielipide. Sitä paitsi, sanat eivät pysty satuttamaan sinua. Niistä ei saa mustelmia.
- Rapu itsekin
Totta sanoit, mutta älä vaan kerro tuota ravulle tai mahikset meni.
- it`s me
no ei miténkään
- Itsekin rapu-mies
Hellyydestä, huomioimisesta, ei liian tiiviistä seuraan työntymisestä ( ennen kuin itse alkaa sitä pyytämään ), koti on a & o ( jos saat kutsun tulla käymään kylässä, olet saanut mahdollisuuden ), rapu kaipaa läheisyyttä, turvallisuutta, mutta on usein arka ja vetäytyy kuoreensa mutta se ei tarkoita etteikö olisi kiinnostunut. Pitkämielinen ja sinnikäs tulee siis olla, mutta ei tungettele tai painosta.
Itse asiassa nuohan käy varmaan jokaiseen muuhunkin horoskooppi merkkiin, joten oikeampi kai olisi kysyä, mistä miehet tykkää... no mistähän. - hgd
Naisista
- porinlempi
rapu miestä ei saa kiinnostumaan mistään ne on jäärä päitä ja tervis tanssia niitten mukaan mitä ne sanovat pirullisia ja hakkaavat naista sen vuoksi että he ovat isäntiä tässä talossa eivät osaa keskustella eikä muutakaan voi veljet mihin liemeen itsesi ole laittanut tai laittamassa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 265234
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r34647- 1371531
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1551426Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141250- 931104
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike211054viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168902En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61873- 37819