Olen melkein vuoden miettinyt ex miehelle soittamista ja asioiden selvittämistä sillälailla että molemmat puhuisivat täysin suoraan. En kuitenkaan tiedä uskallanko kysyä häneltä haluaako hän edes puhua minulle. Tulisinko vain ja veisin häneltä turhaa aikaa? Onko järkevää alkaa selvittämään mitään kun selvitettävää ei sinäänsä ole. En ole vain päässyt eteepäin...
Sinäänsä pelkään että jos esim laitan viestin hän saa "niskaotteen" ja käyttää tämän hyväkseen ja luulee itsestään ihan PIRUSTI liikoja...
En tiedä mitä tehdä... Apuja?
Soitanko vai enkö...
10
421
Vastaukset
- Ääni vaihtoehdolle
soita.
- Hyviä öitä
Mitäpä jos laitat viestin ja pyydät juttelemaan. Ei siitä luulisi saavan mitään yliotetta.
Hän vastaa sinulle ja jos ei vastaa niin anna olla.
Ei pidä tehdä asioista liian vaikeita kun elämä on muutenkin täynnä haasteita. - vähän siinä ja siinä
riippuu miksi teille tuli ero ja onko exäsi jo jatkanut elämäänsä.
- Hyvä näin
Anna olla. Itse en ainakaan edes odota että selvittäisimme asiat ex.n kanssa. Aikani odotin ja hän ei suostunut. Nyt kun olen mennyt eteenpäin ja kaikki on hyvin, en todellakaan alkaisi setvimään asioita menneisyydestämme. Vain jos hän sitä haluaisi, ja vain auttaakseni häntäkin pääsemään eteenpäin. Mutta hänelle ero oli tosi helppo ja ei varmaan mieti menneitä. Hän ei minua koskaan kuulemma rakastanut. Joten ei syytä keskustella. Tämä on hyvä näin. Jollakin muulla varmaan toisenlainen tilanne.
- exit only
EX? Eihän me olla.... ei koskenut minua. Pitäis lukea tarkemmin :)
- ei kannata
Kuka tietää puhuisiko edes !
- tarkenna itsellesi
Miksi et ole päässyt eteenpäin, jos mielestäsi mitään selvitettävää ei ole ?
Auttaisiko hänelle soittaminen pääsemään sinua eteenpäin. Tai onko ratkaisu jossain muualla ?- Apua kiitos!
No en saanut sanottua hänelle mitä oikeasti tunnen.. Ja haluaisin hänen kovasti tietävän... Mutta pelkään varastavani hänen aikaansa turhilla selityksillä jotka tuskin tässä tilanteessa merkitsevät enää mitään.
- kannattaa soittaa.
Apua kiitos! kirjoitti:
No en saanut sanottua hänelle mitä oikeasti tunnen.. Ja haluaisin hänen kovasti tietävän... Mutta pelkään varastavani hänen aikaansa turhilla selityksillä jotka tuskin tässä tilanteessa merkitsevät enää mitään.
itsekin aion rohkaistua soittamaan omalle ex-miehelleni.kaipaamme häntä toisinaan kovin.
- Apua kiitos!
kannattaa soittaa. kirjoitti:
itsekin aion rohkaistua soittamaan omalle ex-miehelleni.kaipaamme häntä toisinaan kovin.
Tiedän tunteen. Itsekkin aijon laittaa ehkä viestin näin aluksi...
Onnea matkaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511467- 639940
- 1505619
- 1443794
- 753760
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373645- 403388
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243193- 652835
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792623