Häpeä jos osaat, omasta mielestäsi tosin et varmaankaan ole tehnyt mitään väärää, mutta jonkun silmissä olet kuollut, hyi käytökselle ja valheille.
Pienelle
13
320
Vastaukset
- absurdinistan
Sun pitää puhua suoraan kohteelleEt voi olettaa ihmisten kommunikoivan täällä kun eivät tiedä mistä puhut.
- Jees poks balleriina
Maailma on pienempi kuin uskotkaan ;) Ja aloittaja on soo-soo mummo, jonka tehtävä on vartia muiden moraalia siltä osin kuin muut poikkeavat toiminnassaan hänen omasta toiminnastaan.
- tottakai aloittaja
Jees poks balleriina kirjoitti:
Maailma on pienempi kuin uskotkaan ;) Ja aloittaja on soo-soo mummo, jonka tehtävä on vartia muiden moraalia siltä osin kuin muut poikkeavat toiminnassaan hänen omasta toiminnastaan.
on puhdas pulmunen,eheä ihminen.
- Logiikka ontuu!
Jees poks balleriina kirjoitti:
Just. Että ette voi olettaa ihmisten kommunikoivan täällä, kun eivät tiedä mistä puhutte... mutta heti seuraavaksi itse olette tunnistavinanne aloittajan "soo-soo-mummoksi" sekä sen, mistä puhutaan ja ryhdytte mustamaalaamaan häntä sekä valkopesemään itseänne.
- Ei mene läpi!
Lopeta tuo ihmisten tunteiden manipulointi.
- Kannatta tosin
ap:n miettiä omaa osuuttaan, sillä muistihan on se mistä ne kaikki löytyy, mutta kun osaa nollata muistinsa/ei halua muistaa, niin toinenhan se on silloin se pahis, se jota voi hamaan kuolemaansa asti syyllistää.
Mietippä nyt omaa osuuttasi, se voi tuoda uusia näkökulmia tuohon syyttelyysi.- kyllä se nyt joo
varmasti alkaa funtsimaan asiaa jokaiselta kantilta ja ilman mitään ennakkoluuloja kun sinä niin kehoitit. mäkin olin tossa mökillä viime kesänä ja iltasella paistelin makkaraa ja tuli tuhatpäinen itikkalauma imeen mun verta mut sanoin niille hyttysille kato et älkää viittikö imee mun verta niin ne lopetti kaikki ja lensi omatoimisesti kaikki kärpäspaperiin
- Tuohan vaikuttaakin
kyllä se nyt joo kirjoitti:
varmasti alkaa funtsimaan asiaa jokaiselta kantilta ja ilman mitään ennakkoluuloja kun sinä niin kehoitit. mäkin olin tossa mökillä viime kesänä ja iltasella paistelin makkaraa ja tuli tuhatpäinen itikkalauma imeen mun verta mut sanoin niille hyttysille kato et älkää viittikö imee mun verta niin ne lopetti kaikki ja lensi omatoimisesti kaikki kärpäspaperiin
ihan kaikkeen. Maailman muuttumisen myötä voisit ottaa ens kesänä itikoita (tarkotat varmaankin hyttysi, kun tuo itikka on myös lehmä) koulutukseen. Koulutat ne pistämättömiksi.
- assi aivopuolisko
Tuohan vaikuttaakin kirjoitti:
ihan kaikkeen. Maailman muuttumisen myötä voisit ottaa ens kesänä itikoita (tarkotat varmaankin hyttysi, kun tuo itikka on myös lehmä) koulutukseen. Koulutat ne pistämättömiksi.
Hyttysten kanssa voi istuskella kesäiltaa terassilla, ihailla auringonlaskua itään ja varttua, josko luonnevikainen lakkaisi joku päivä valehtelemasta.
- Tuohan vaikuttaakin
assi aivopuolisko kirjoitti:
Hyttysten kanssa voi istuskella kesäiltaa terassilla, ihailla auringonlaskua itään ja varttua, josko luonnevikainen lakkaisi joku päivä valehtelemasta.
no sun on helppo sitä katsella, sieltä itäsuunnalta.
- assi aivopuolisko
Tuohan vaikuttaakin kirjoitti:
no sun on helppo sitä katsella, sieltä itäsuunnalta.
Sinä päivänä kun aurinko nousee lännestä ja laskee itään, voimme nauttia hyttysten ja luonnevikaisten miellyttävästä, ravitsevasta seurasta ilta-auringossa terassilla.
- sanontaan
Jos valehtelee, pitää olla hyvä muisti.
- Ja ap se
kirjottelee kuolleelle. No saitko yhteyden? Mitä vastas?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373645Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal253202- 652845
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792633- 351718
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no801660- 281487
- 151455
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231444- 271415