Mairittevalla äänellä esitän kaikkea ja lisäksi mun narsistikaveri esittää kaikkea !
Minä olen seonnut insinööri/diplomi Insinööri !
16
198
Vastaukset
- makeanimelänivalline
Vaikka olenkin dipl.ins. teen silti tyhmiä esityksiä ja ne kaatuvat 49 - 10. Miksei muut kannata - persut vaan?
- Lue ivalisenimelästi
Raporttini kuluneesta valtuustokaudesta:
Olen esittänyt 9 kommenttipuheenvuoroa joka valtuustossa ja joka tilaisuudessa kysynyt väh. kolme kysymystä ja tehnyt aloitteen lähes joka valtuustoon ja ja ja ...korjausehdotuksia olen tehnyt päätösesityksiin ainakin 19 ja äänestyttänyt 163 kertaa (49-10). Olen lisäksi ensimmäinen varapuheenjohtaja ja konsernijaostossa. Sain vaaleissa suurimman kannatuksen, joten minä olen YKKÖNEN, VIISAIN ja AKTIIVISIN.- Hoidossa jo
Oletko siis Sari?
- Hakeutuisit hoitoon
Kylläpäs kokdemiä harmittaa!
- Hoitoon vaan
Housut pois ja hoitoon
- Ilkeästi irvistäen
Miksi minua aina nauretaan ja pilkataan? Miksi minä en ole valtuuston tai hallituksen puheenjohtaja, vaikka yritän pukeutua seksikkäästi ja viettelevästi? Miksi vaalimenestystäni ei arvosteta? Miksen päässyt eduskuntaan, vaikka olisin paljon viisaampi kuin siellä istuvat persut? Miksi Soukola pääsi enkä minä? Pystyisin jopa johtamaan puoluetta. Tule jo apuun valittajatoverini! Kirjoita vaikka lappu!
- ???
Soukolahan on perussuomalainen, ei sen pääsy ole sinulta pois, niinku tiedät.
Eri puolueesta voi silti päästä, vaikka Soukola pääsikin. Aidosti! - Tihkun seksiä
Onneksi Soukola tippuu seur. vaaleissa, niin minullakin on mahdollisuuksia. Olenhan sentään neljän lapsen äiti.
- Ei voi mitään
Ministeri Rautio ja kaupunginjohtaja Filatov ovat pätevämpiä!
- Onnea ministeri Perz
Perzuikilla on näin huonot tiedot.
- Tuhoavat itsensä
Onnea ministeri Perz kirjoitti:
Perzuikilla on näin huonot tiedot.
Lulu, tää on nyt se Janten laki. Janten lain tuomioistuin on Hämeensanoma. Sieltä tuon lain toimeenpanoa johdetaan. Kiusataan törkeästi, vaietaan ja vedätetään.
Mutta - onnittelen - tuomion saavat vain fiksut ihmiset, joita tämä sisäsiittonomenklatuura pelkää. Pelkäävät, että heidän touhunsa paljastuvat kaikelle kansalle. Niinkuin paljastuukin.
Että pidä vaan linjasi, ole avoin ja rehellinen. Tähtää kaupunkilaisten parhaaksi kaikessa!
Noita nuijia ei kannata ryhtyä solvaamaan. Ne kun pitävät huolta itsensä tuhoamisesta. Ovat juuri jo tuhoutumassa omassa marinadissaan.
- ettei totuus
Jos nyt ei kaupunkilaisten niin ainakin omaksi parhaaksi suuntana eduskunta.
- sisäsiittoinen lauta
Minun ei kuulu päästäkään eduskuntaan, kun en ole synnyttänyt neljää lasta eikä minulla ole pursuilevia tissejä näytettäväksi valtuustovideolla.
- Röörinööri
Olet siis sekonööri.
- P?O? Liisi
Miten tää Suokola liittyy insinööreihin, eiks se oo poliisi ?
- Perus Juomalainen
P?O? Liisi kirjoitti:
Miten tää Suokola liittyy insinööreihin, eiks se oo poliisi ?
Siis mikä tää on ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial281838Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1571802Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3521565- 1471181
Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2131164Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221128- 111014
- 285995
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt4989Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks49938