Mairittevalla äänellä esitän kaikkea ja lisäksi mun narsistikaveri esittää kaikkea !
Minä olen seonnut insinööri/diplomi Insinööri !
16
198
Vastaukset
- makeanimelänivalline
Vaikka olenkin dipl.ins. teen silti tyhmiä esityksiä ja ne kaatuvat 49 - 10. Miksei muut kannata - persut vaan?
- Lue ivalisenimelästi
Raporttini kuluneesta valtuustokaudesta:
Olen esittänyt 9 kommenttipuheenvuoroa joka valtuustossa ja joka tilaisuudessa kysynyt väh. kolme kysymystä ja tehnyt aloitteen lähes joka valtuustoon ja ja ja ...korjausehdotuksia olen tehnyt päätösesityksiin ainakin 19 ja äänestyttänyt 163 kertaa (49-10). Olen lisäksi ensimmäinen varapuheenjohtaja ja konsernijaostossa. Sain vaaleissa suurimman kannatuksen, joten minä olen YKKÖNEN, VIISAIN ja AKTIIVISIN.- Hoidossa jo
Oletko siis Sari?
- Hakeutuisit hoitoon
Kylläpäs kokdemiä harmittaa!
- Hoitoon vaan
Housut pois ja hoitoon
- Ilkeästi irvistäen
Miksi minua aina nauretaan ja pilkataan? Miksi minä en ole valtuuston tai hallituksen puheenjohtaja, vaikka yritän pukeutua seksikkäästi ja viettelevästi? Miksi vaalimenestystäni ei arvosteta? Miksen päässyt eduskuntaan, vaikka olisin paljon viisaampi kuin siellä istuvat persut? Miksi Soukola pääsi enkä minä? Pystyisin jopa johtamaan puoluetta. Tule jo apuun valittajatoverini! Kirjoita vaikka lappu!
- ???
Soukolahan on perussuomalainen, ei sen pääsy ole sinulta pois, niinku tiedät.
Eri puolueesta voi silti päästä, vaikka Soukola pääsikin. Aidosti! - Tihkun seksiä
Onneksi Soukola tippuu seur. vaaleissa, niin minullakin on mahdollisuuksia. Olenhan sentään neljän lapsen äiti.
- Ei voi mitään
Ministeri Rautio ja kaupunginjohtaja Filatov ovat pätevämpiä!
- Onnea ministeri Perz
Perzuikilla on näin huonot tiedot.
- Tuhoavat itsensä
Onnea ministeri Perz kirjoitti:
Perzuikilla on näin huonot tiedot.
Lulu, tää on nyt se Janten laki. Janten lain tuomioistuin on Hämeensanoma. Sieltä tuon lain toimeenpanoa johdetaan. Kiusataan törkeästi, vaietaan ja vedätetään.