Hei!
Sain postissa (ei kirjattuna) kutsun perunkirjoitukseen tätivainaani jälkeen. Tädiltä jäi leski ja ei lapsia. Minulle on kerrottu olevani toissijainen perillinen, eli nyt ei ole perintöä tulossa vaan vasta lesken kuoltua. Kutsun mukana oli paperi jossa pyydettiin ilmoittamaan "olen saanut kutsun mutta en tule paikalle" ja lisäksi samassa paperissa kohta jossa voin valtuuttaa jonkun edustamaan minua. Ja palautuskuori, jos en ole menossa paikalle.
Onko minulla mitään tekoa tuolla, kannattaa ko mennä tai valtuuttaa joku?
Kirjeessä luki että mulle lähetetään perukirja kuitenkin vaikka en mene.
K
toissijainen perillinen perunkirjoituksessa
4
448
Vastaukset
- Saanut testamentilla
Ei välttämättä sinun sinne tarvi mennä.Perunkirjoituksessa voi tulla esille esim.Jos lesket on tehneet toisille testamentin omaisuudestaan,silloin leskelle jää kaikki,eikä ns. toissijaiset siltä pohjalta mitään saa leskenkin kuoltua. Leski voi tehdä testamentin koko omaisuudestaan siinä tapauksessa kenelle haluaa, vaikka jollekin yhdistykselle.
No jaa ,aina kannattaa olla leskelle mieluinen henkilö niin saattaa testamentata sinullekin jotain tai kaiken! >>Perunkirjoituksessa voi tulla esille esim.Jos lesket on tehneet toisille testamentin omaisuudestaan
- epätieoinen
kannattaako antaa avoin valtakirja kuolinpesälle
- ????
Mihin tarkoitukseeen??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383819Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362954Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81865Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51598Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41079- 71934
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38864- 44774
- 65731
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22708