Mikä? Ja kun tiedät vastauksen, kuvittele toisen tilanne. Ehkä erilainen. Mikä estää sinua elämästä? Haaskaat kallisarvoista aikaa palstailuun. Onko stalkkaus todennäköinen vaihtoehto? Mt-ongelmat? Riippuvuus? Yksinäisyys? Onneton rakkaus?
miksi olet täällä?
21
258
Vastaukset
- Äläpä yleistä
tuota täällä roikkumista. Jos sinä roikut täällä 24/7/365 niin se on sinun ajankäyttöäsi, mutta älä samaista kaikkia kanssasi samalle kalkkiviivalle.
- mitä voitat kun
stalkkaat ?
- ap.
En mitään, en ketään. Odotan puhelua. Enkä voi nyt tehdä mitään järkevää.
- onneton rakkaus
Olen täällä silloin tällöin kirjoittamassa koska olen onneton parisuhteessani. En muista milloin olen ollut onnellinen. Päällisin puolin kaikki on kunnossa, mutta tunnepuolella olen tullut hylätyksi tässä suhteessa niin että en enää tiedä mitä tunnen. Vuosien mittaan olen ymmärtänyt ettei puolisoni rakasta minua. Olen kuin jähmettynyt. En tiedä voiko tätä suhdetta enää korjata, lasten takia roikun (molemmat roikkuu) siinä. Olen valtavan surullinen.
Etsin itseäni ja mietin mitä haluan elämältäni. Koetan eheytyä jotta voisin jatkaa vahvempana elämääni.
Sitten on eräs ihana ihminen, ehkä minulle paljon sopivampi, jota ajattelen niin usein lämpimästi. Hänen elämästään en tiedä mitään, luultavasti varattu ja vaikka ei olisikaan tuskin suo minulle yhtään ajatusta.
Palstailu silloin tällöin puurtamisen ohessa selkeyttää ajatuksia ja voi ilmaista kauniita tunteita kun niitä muuten ei elämässä ole. Siis säälittävä haaveilija olen. En kuvittele löytäväni "häntä" täällä ja enpä usko saavani arvostusta häneltä kirjoituksiini. Päin vastoin halveksisi jos tietäisi että kirjottaisin.
Olen kyllä miettinyt pitkään sitä onko yksipuolisilla tunteilla mitään arvoa, mutta on niillä. On surullista jos ei saa vastarakkautta, mutta inhimillinen tragedia jos ei itse koskaan rakasta.- hyvä teksti
Et ole säälittävä, vaan ihminen, jolla on normaalit tarpeet.
- Ymmärtäväinen
Oletko varma että halveksisi?
- Voisko olla
Ymmärtäväinen kirjoitti:
Oletko varma että halveksisi?
Jos rakastaa ei halveksi.
- tyhjäää
Ei jaksa,mt-ongelmat. En tunne olevani kukaan,vaan tyhjää.
- pelkkää
tyhmyyttäni
- olen täällä
tällä hetkellä heräilemässä, luen samalla viimesimmät uutiset kun juon aamukahvini. Sen jälkeen on vuorossa päiväksi suunnitellut tärkeämmät asiat ja töihin lähtö.
- Onko hyviä syitä
Mikä syy sitten kelpaa palstalla olon syyksi?
- vastaus.
Yhetys puuttuu! Ja tämä, tämä on vääränlainen yhteys.
- toinen vastaus
Kun pelkkä katse ei riitä.
- koska en ole nätti
voin vain haaveilla täällä rauhassa ja toivossa
- vielä vastaus kolme
Niin ja puhelinnumerokin,se on hukassa. Sähköpostistakaan mene vannomaan.
- vaalea karkulainen
Ei ole keinoa, jolla saisin yhteyden.
Ei nimeä, ei numeroa eikä edes varmaa tietoa asuinpaikasta...
Riihimäellä nähty viimeksi. Itse en pyöri enää siellä....
Ei siis mitään mahiksia. - en selitä
Sitä ei kyllä kukaan uskoisi miksi täällä olen.
- *wirn*
:D tää on kyllä pätevin vastaus.
- tölläs vain
Yritin kyllä kerran elääkin ihan irl, mutta en onnistunut.
- Vilkuilija vaan
Itse vilkuilen joskus ihan uteliaisuuttani, mitä ihmiset löpisee tämmösillä palstoilla.
Olen hämmästynyt näitä juttuja monesti.Ajatellut myös, että itse en tänne kenellekään viestiä laittaisi olemattomin tunnuksin ainakaan.En usko tällä käyvän juurikaan miehiä.
Ei ainakaan sellaisia, joita minä miehinä pidän.Joten minulle ei täällä keltään mitään viestiä olisi. - f_ _ _ ing pösilö
Koska olen tämmöinen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi534360Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal824049- 703518
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak963450Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1072465- 352318
- 242199
- 362189
- 382179
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k232064