Kainuun miehet eivät halua tasa-arvoa Naapurinvaaran tansseihin

MurmurMyy

Naapurinvaaran toimitsijat kyselivät viimevuonna asiakkaiden mielipiteitä naisten- ja miesten hausta vuorotunnein ja taisivat saada miehiltä kieltävää palautetta koska sitä ei toteutettu. Naiset maksavat saman hinnan lipustaan kuin miehet mutta monet naiset kokevat etteivät saa vastinetta rahalleen. Niinpä joka tanssi-ilta osa tanssihaluisista naisista joutuu vain seisoskelemaan ja lähtemään vähän pettyneenä pois. Onhan se naistenhaku 1 h mutta se kuluu nopeaan vastahakuja tehden niille miehille joiden kanssa on ollut kiva tanssia. Naisilta myös odotetaan ns. "hyväntekeväisyyttä". Lähde vaikka minkälaisen hakijan kanssa vaikka tietää ettei siitä tanssista tule nauttimaan. Mutta tekeekö miehet tällaista hyväntekeväisyyttä? Ei. Olen lippuni ostanut ja saan tarkkaan valita kenen kanssa tanssin, ei tuhlata aikaa ja rahaa vähemmän vetäviin tapauksiin, näin osa miehistä ajattelee? Sitten on miehet jotka vain seisoskelevat eivätkä uskalla hakea. Hakekaa, naiset ilahtuvat, aina kivempi tanssia kun vain seisoskella. Olen muilla tanssilavoilla, Kainuun ulkopuolella, kokenut miten hyvä systeemi on vuorotunnein tapahtuva naisten- miesten haku. Naiset hakevat iloisesti ja paljon ennakkoluulottomammin kuin miehet. Nekin miehet jotka itse hakevat vähän, saavat yllättyä iloisesti koska naiset hakevat, välillä vaan ilahduttaakseen jotakuta. Mielestäni Naapurinvaarankin on aika siirtyä tasa-arvoon. Entäpä jos naiset alkavat BOIKOTOIDA, kaikki naiset. Siellä sitten miehet saisivat mennä härkäparilla tai seisoskella musiikkia kuunnellen.
Ottakaa kantaa, tanssivat miehet ja NAISET.

11

482

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kylymääkyytiä

      No siellä napiksella tuli aikoinaan käytyä mutta homma loppu siihen kun ne mustavalako kenkäset "miehet ja naiset"vaan keskenään tanssivat,eipä siellä tavalliselle tanssitaitoiselle ihmiselle ollut tanssittajia.Että pitäkkä köyhä sotkamo tanssinne ,suunnataan semmoisiin paikkoihin missä tavallisetki ihmiset saavat tanssia.

      • Pöljän prinsessa

        No voe vitjake mittee ihme itkua tiällä toes koettaa kaenuun kaljapieruin tunkijat viäntee.

        Käötiin oekein joukolla, onnikkakyyvillä männä lauantaina. Olihan siellä harakkatanssijoetakin, palijo vähemmän kuin usseella muulla tanssilavalla.
        Sae tanssija tämmönen elähtäneempikin naeseläjä. Sekahaullakin kävin kynkästä koppoomassa riskin olosta järjestysmiestäkin. Sanon hälle, etten minä mikkään ruusu oo, niin tämä vastasi potunkin joskus kukkivan. Lisäs vielä riähkä onneksi valoja olovan tiällä vähän. Mikä hänen mukkaansa oli evuksi meille kummallekkin. Että tulin hyvälle tuulelle. On vuan entistä mukavampi paekka. Käyköö muutkin, elekee valittako jonnin joutavvoo.


    • Napis on paras

      Keskustelu kertoo kaiken kainuulaisten ja savolaisten mentaliteetista. Savolaiset voittivat, valitettavasti.

    • Yli ymmärryksen

      Niin ne puhelee, kuin peruna olisi suussa.

    • Myyh

      Tulkaahan Napikselle edelleen myös savolaiset ja tanssikaa ja tanssittakaa ja hauskuttakaa murteellanne. Vieras ei näe kaikkea mitä alkuasukas tietää ja kokee.
      - Muuten olen sitä mieltä että VUOROHAKUSYSTEEMI Napikselle.

    • Kajaanin tytöt

      Ihan täyttä paskaa aloittaja ja toinen ketjun kirjoittaja on suoltanut. Eivät ole käyneet edes paikanpäällä, omia höpötyksiään ja katkeria kuvitelmiaan tuoneet julki.
      Meinaan, tultiin just napikselta. Sai tanssia,sekä hakea ja haettiin vuorotellen ja vuorotta.
      Tupa täynnä porukkaa, nuoria ja vanhoja, ulkomaalaisiakin ja taisipa pari julkkistakin vilahtaa.Ei ollut liikaa protanssijoita. Kiitos aloittajalle, ilman hänen vuodatustaan ei olisi tullut lähettyä.

      • Sutteettisavolainen

        No eikö ollutkaat Kajaanin tyttöjen havainnoista mitään kommentoivaa. Menikö Kainuun ikikitisijöillä summu suppuun. Toivottavasti meni ja pysyykin niin kauan, että osataan jotain muutakin kuin jatkuvaa valittamista turhasta ja perättömien juttujen levittelyä.


    • Myyh

      Pitäisikö provosoitua savolaisesta :P
      Naiset, jos haluatte jotakin muutosta, sitä pitää vaatia ja ryhmässä on enemmän voimaa.
      Mitä mieltä naiset vuorohausta?
      Edelleen olen sitä mieltä että VUOROHAKUSYSTEEMI Napikselle.

    • Joksa

      Napiksellahan on SEKAhaku muulloin, paitsi naistentunnilla. Tarvinneeko nuita hakuja enää sen kummemmin rajoittaa.

      • eityrkkyä

        Aikoinaan tuli paljon käytyä ja ei siinä mitään vuoroja kateltu.
        Lennosta nappasi tanssia osaavan miehen ja sit mentiin.
        Sekahaku meiningillä vaan .


    • Vain elämää

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2723
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2300
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2070
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      15
      1817
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1711
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1696
    7. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1676
    8. 95
      1625
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      129
      1467
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1294
    Aihe