Oon muuttamassa kesällä Jyväskylään ja oon miettiny tässä et miten siellä bussilla kuljetaan lastenvaunujen kans? :D Oon kuullu että ei ole ilmaista niinkuin esim. Tampereella? Mite se käytännössä onnistuu.. Maalta muutan kaupunkiin :D
Lastenvaunut ja bussi
5
137
Vastaukset
- Brynebyläinen
Ei missään saa ilmaista kyytiä lastenvaunujen kanssa. Pelkät vaunut ei riitä. Vaunuissa pitää olla myös lapsi. 7- vuotiaat lapset ei kuulu enää vaunuissakaan ilmaiseksi kuljetettavaksi, vaikka jotkut vetoavatkin isokokoiseen 3- vuotiaaseen.
- Aina noita sikiää
Olisit miettinyt antaessasi, provo.
- Lutakon Älymystöä
Lastenvaunut ja bussi nuo ongelmalähiöiden tunnusmerkit.
- vaunuton
Takaovesta vaunut sisään. Jätät vaunut siihen ja menet maksamaan kuskille. Se on vaikein vaihe sillä joudut tunkemaan vastavirtaan. Etuovesta kyytiin tulleet eivät väistä. Kun olet maksanut kyydin niin juokse vaunujen luokse sillä kuski ei todellakaan jää odottamaan, että ehdit sinne vaan kaasuttaa pysäkiltä jolloin vaunut voivat heilahtaa.
En ole kokenut, mutta nähnyt kyllä päivittäin. - Linkissä onpi tunnel
Ei tuo näytä suuria vaikeuksia tuottavat. Useimmat bussit ovat niin matalia, että niihin noustessa ei tarvita nostoapua. Keskeltä vaunut sisään, ja sitten maksamaan.
Kannattaa ostaa matkakortti, koska 40 matkan kortissa joka neljäs matka on ilmainen verrattuna käteisellä maksamiseen. Korttia sitten käytetään lukulaitteen lähellä, joka piippaa "piip". Kun matkat ovat loppu, syttyy punainen valo ja laite piipittää "piippiippiippiippiip". Kuskilta voi ostaa matkoja (10 tai 40) lisää.
Voimassa on tunnin siirto-oikeus, eli jos vaihdat toiseen bussiin tunnin sisällä, kortista ei veloiteta toista matkaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi494123Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal663783- 703308
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak963210Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no902181- 352118
- 241979
- 381949
- 321940
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231864