Vaasan yliopiston kauppatieteellinen maisteriohjelma

tr ad en

Hain nyt talvella Vaasan yliopistoon erillivalinnassa maisteriohjelmaan tradenomin tutkinnolla. Tietääkö kukaan aikaisemmilta vuosilta milloin yliopistolta ovat ilmoittaneet erillisvalintojen tuloksista? Nettisivuilla lukee, että tarkkaa päivämäärää ei osata tässä vaiheessa sanoa.

73

10230

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ValintaValmis

      Hain itsekin alkuvuodesta maisterivalinnassa viestinnän alalle Vaasaan.

      Luulisin, että lähempänä kesää, kesäkuussa tai jopa heinäkuussa. Hakupaperien läpikäyminen vie useita kuukausia. Voi kai aina kysyä esim. sähköpostilla joltain valinta-asioista tietävältä. Kysyin sähköpostilla itsekin, mutta vastaus oli ympäripyöreä eli eivät itsekkään kai tiedä.

      • minet33

        Itse viime vuonna hakeneena ja päässeenä (henkilöstöjohtaminen) tulokset tulivat kesäkuun alkupuolella. Eli todennäköisesti sinne menee nytkin, voisi ainakin olettaa.


    • curious2

      Minkälaisilla papereille haitte?
      KA ja opparin arvosanaa lähinnä kyselen tradenomeilta

    • kirpss

      Muistaakseni viimeistään 2.7. tulevat tulokset.
      Kamalan pitkä aika odottaa!!
      Osaako joku kertoa minkälaisilla papereilla on aikaisemmin päässyt opiskelemaan?

      • tr ad en

        Katsoin, että Helsingin yliopisto ilmoittaisi jo 30.4 maisterivalinnan tuloksista. Ei oikein uskalla mennä kirjoittamaan nykyiseen työhön määräaikaista työsopimusta ennen kuin valinnan tulos on selvä.


      • jhgfde
        tr ad en kirjoitti:

        Katsoin, että Helsingin yliopisto ilmoittaisi jo 30.4 maisterivalinnan tuloksista. Ei oikein uskalla mennä kirjoittamaan nykyiseen työhön määräaikaista työsopimusta ennen kuin valinnan tulos on selvä.

        Tuossa jo aiemmin kirjoitin, että viime vuonna tulokset tulivat kesäkuun alussa. Eli tuskin nyt myöhemmäksi tai paljoa alemmaksi tänäkään vuonna menee.


    • maarke

      Mun mielestä luin jostain että tiedot tulisi jo 26.04.2014

      • jhgfde

        Ok, voi olla että tänä vuonna ovat aikaistaneet tuon tiedon
        julkistamista, hyvä aina jos saa tiedon aiemmin:) Onnea ja tervetuloa porukkaan
        jos pääsette!


    • kirpss

      Joko on joku saanut tietoja valinnoista?
      Ihan mahtavaa, jos tieto valinnoista tulisi jo ennen vappua!

    • Jännäristi

      Jänskyttää... Ei ainakaan Vaasassa tietoakaan tiedoista vielä.

    • jännää

      Mä katsoin just, että oli tullut Vaasan osa tuloksista oli julkistettu. Kyselin jo joltakin opintosihteeriltä kauppatieteellisen erillisvalintojen tuloksista, mutta kuulemma menee toukokuun loppuun / kesäkuun alkuun. Toivottavasti se oli väärässä. :D

    • jhfghde

      Eli kuten arvelinkin, samoihin aikatauluihin menee tänäkin vuonna.. tsempiä, t. viime vuonna sisälle päässyt

      • Ktm?

        Millaiseksi olet opiskelu kokenut ja oletko Vaasassa viihtynyt?


      • jps77e
        Ktm? kirjoitti:

        Millaiseksi olet opiskelu kokenut ja oletko Vaasassa viihtynyt?

        Hei! Opiskelen eränä Pirkanmaalta, joten en opiskelijaelämästä paikan päällä juurikaan tiedä, henkilöstöjohtamisessa on kuitenkin aivan mahtavat opettajat ja opetus on erittäin laadukasta. Mukava homma on tosiaan ainakin henkilöstöjohtamisessa se, että pääaineen (syventävät) opinnot on suurelta osin nykyään mahdollista suorittaa myös etänä. Kiva se että on paljon case-juttuja ja erilaisia oppimistehtäviä.


      • eaww
        jps77e kirjoitti:

        Hei! Opiskelen eränä Pirkanmaalta, joten en opiskelijaelämästä paikan päällä juurikaan tiedä, henkilöstöjohtamisessa on kuitenkin aivan mahtavat opettajat ja opetus on erittäin laadukasta. Mukava homma on tosiaan ainakin henkilöstöjohtamisessa se, että pääaineen (syventävät) opinnot on suurelta osin nykyään mahdollista suorittaa myös etänä. Kiva se että on paljon case-juttuja ja erilaisia oppimistehtäviä.

        Hei! Olisin tosi kiinnostunut kuulemaan lisää näistä henkilöstöjohtamisen maisteriopinnoista - itselläni on tarkoitus hakea seuraavassa 2015 haussa. Millaisella tutkinnolla, keskiarvolla jne. pääsit sisään? Kiitos tosi paljon etukäteen, jos viitsit vastata. :)


      • jps77w
        eaww kirjoitti:

        Hei! Olisin tosi kiinnostunut kuulemaan lisää näistä henkilöstöjohtamisen maisteriopinnoista - itselläni on tarkoitus hakea seuraavassa 2015 haussa. Millaisella tutkinnolla, keskiarvolla jne. pääsit sisään? Kiitos tosi paljon etukäteen, jos viitsit vastata. :)

        Moi!
        Juu, ilman muuta. Mulla on aika pitkä tie ollut, ensin v. 2003 HM Tampereelta, sitten v:sta 2005 Vaasan avointa (johtaminen ja organisaatiot), v. 2012 lopussa sain lopulta perus- ja aineopinnot kasaan. Eli tosiaan toi Tampereen HM nuo Vaasan avoimen opinnot. Avoimen opinnoista joku 3,8 KA , näillä ja motivaatiokirjeellä sisään. Toki siis HR-puolen hommia siinä sivussa 2005-2013, jotka varmasti myös painoivat tuossa. Tampereen HM-tutkinnosta, joka sisälsi normia enemmän kieliä, kansista ja laskista sain hyväksi luettua noita jonkin verran.

        Tosiaan, kuten jo tuossa aiemmin tuli ilmi, olen Tampereelta ja täältä käsin suorittelen, talousoikeutta sivuaineena (nämä Treen kesäyliopiston kautta). Mielenkiintoista on ollut ja tavoitteena valmistuminen viimeistään 2016. Henkilöstöjohtamiseen oli ainakin viime vuonna 134 hakijaa ja 25 valittiin, parikymmentä naista ja loput miehiä. Mutta, tosiaan mukava opettajakunta ja tasokasta opetusta, ehdottomasti kannattaa hakea ensi vuonna!


    • jfe

      Millaisilla tradenomin papereilla olette päässeet Vaasan maisteriohjelmiin? Erityisesti kyselisin jos täällä sattuisi olemaan joku, joka on päässyt tradenomin papereilla henkilöstöjohtamisen maisteriohjelmaan. :)

      • Trad999

        Hain itse laskentatoimeen. Opparista tuli 4 ja ka 3,7. En sitten tiedä riittääkö mihinkään. Toivotaan!


    • jfe

      PIdän peukkuja sulle! :)

    • Malttamatonn

      Eikö ne tulokset pitäis tällä viikolla tulla? Kyllä odottavan aika on pitkä. :D

      • ktm?

        joko sait tulokset?


    • Ei vielä ktm

      En saanut. :( Täällä "kuumeisesti" odottelen.

      • ktm?

        Huh! Sama täällä!


      • Uvs
        ktm? kirjoitti:

        Huh! Sama täällä!

        Naurettavaa toi Vaasan touhu. Kestää 4kk tuloksissa.


      • Ktm?
        Uvs kirjoitti:

        Naurettavaa toi Vaasan touhu. Kestää 4kk tuloksissa.

        Niin! Ja pitää etsiä asunto ym, jos pääsee..


      • kirpss

        Sama täällä.. Ihmeellistä, että kestää näin pitkään!
        Tuolset edelleen "kesken".. :(


    • ?!?!

      Helsingissä jo ilmoittivat ilmeisesti 30.4. Mä kerkesin jo soittaa sinne Vaasan yliopistolle viime viikolla, mut ei osannut sanoa. Kummallista kyllä!

      • Uvs1

        Suurin osa kouluista on ilmoittanu ajat sitten. Oulu ja Lappeenranta jopa Helsinkiä aikaisemmin. Hakuajoissa ei ollut suuria eroja. Täytyy kyllä ihmetellä Vaasan meininkiä!


      • ktm?
        Uvs1 kirjoitti:

        Suurin osa kouluista on ilmoittanu ajat sitten. Oulu ja Lappeenranta jopa Helsinkiä aikaisemmin. Hakuajoissa ei ollut suuria eroja. Täytyy kyllä ihmetellä Vaasan meininkiä!

        Jopa osa yhteisvalinnan tuloksista on jo vaasassa ilmoitettu, mut ei kauppatieteet :(


    • Brkkgbgwg

      Mitäs jos me kaikki alettais soitteleen sinne hakijapalveluihin vuorotellen, jos sillä sais sinne vähän vauhtia. :D

    • valittu?

      No, tuliko aiemmat kirjottajat valituiksi?

    • eml2

      Jos tulitte valituiksi, niin viitsisittekö kertoa millaisilla papereilla pääsitte sisään (ka. & mahd. oppari) ? Ensi kevään hakua varten olisi kiva tietää :)

    • Ens vuonna uudestaan

      Ei tullut tämä kirjoittaja valituksi ja pettymys on suuri. KA oli kuitenkin 4.1. Ilmeisesti sitten kirjoitin huonon motivaatiokirjeen. :(

    • voih

      Oliko sulla avoimen opintoja myös taustalla? Voisivat auttaa. Itselläni on aiempi yliopistotutkinto, jolla hain ja lisäksi muun muassa talousoikeuden opintoja kivasti, mutten tullut valituksi. Hieman pettynyt. Kirjoiltelkaa ne, jottka pääsi sisälle, mitä teillä oli suoritettuna, ammatti jne.

    • Ens vuonna uudestaan

      Mulla ei ollut avoimen opintoja taustalla, ainoastaan tradenomin tutkinto. Ihmettelen kyllä kovasti, kun kuulin että vuosi sitten juuri valmistuneet tradenomit pääsivät maisterivalinnassa sisään, ymmärtääkseni ei ollut avoimen opintoja heilläkään. Tosin nythän oli hakijamäärät kasvaneet, että se vaikuttaa.

      Sullahan on kuitenkin todella hyvät pohjaopinnot kasassa, joten tuntuu olevan hankalaa tuo sisäänpääsy.

    • valittu?

      Kun edellinen kirjoittaja viittasit hakijamääriin, niin onko tietoa, mikä on valittujen suhde kokonaishakijamäärään esim. laskiksen- tai talousoikeuden maisteriohjelmissa?

    • katso tilastot

      Tilastot löytyy samalta sivulta kuin valitut. Tämän vuoden tilastot tulee myöhemmin, mutta esim. viime vuoden tilastot löytyy ja siinäkin hakijamäärä on äkkiseltään katsottuna monessa noin 4-kertaiset hakijoihin nähden. Varmaan tänä vuonna hakijoita enemmän kuin on nuo väyläopinnot, tosin ne eri valinnassa kuin maisteriopinnot ja niihin ollut viime vuonna reilusti vähemmän hakijoita.

      • lisäys

        Siis en tiedä kuinka kauan väyläopintoja on ollut tarjolla, mutta ainakin viime vuonna hakijamäärä suht pieni. Tänä vuonna varmasti reilusti enemmän hakijoita.


      • trdnmi
        lisäys kirjoitti:

        Siis en tiedä kuinka kauan väyläopintoja on ollut tarjolla, mutta ainakin viime vuonna hakijamäärä suht pieni. Tänä vuonna varmasti reilusti enemmän hakijoita.

        4,4 oli alin hyväksytty opparin ollessa 5. Ite jäin rannalle nelosen opparilla ja 4.2 k.a:lla. Henkilöstöjohtaminen siis.
        Nyt sitten vain töitä. Olisiko jollain tietoa muista rajoista? Onnea valituille :)


    • Kysynpä vielä

      Eikös se ollut niin, että mitään peruutuspaikkoja ei ole tarjolla näissä erillisvalinnoissa?

    • Tsemppiiii

      Mielestäni ei, mutta kannattaa vielä tarkistaa. Tilastoja ei kannata tuijottaa pelkästää, koska nuo merkitty könttänä eli ei välttämättä eritellty. Hakijatoimistoon voi olla myös yhteydessä, mikset valittu. Kirjeessähän toki syy myös kerrottu.
      Kannattaa tutustua myös väylä-opintoihin ja siinähän suorittaa valmiiksi jo tutkintoon vaadittavia opintoja.

    • ensi vuonna?

      ka 4 ja oparista 4, en päässyn laskentatoimen koulutusohjelmaan.

    • oh1

      laskentatoimen ja tilintarkastuksen koulutusohjelmaan pääsi ka 4,1 jos opinnäytteestä 4, tai jos op 5, niin ka 3,9 riitti. 93 hakijaa oli ja vain 15 tradenomia otettu.

    • Ensivuonna

      Onko jollain tietoa millaisilla keskiarvolla ja opparilla pääsi tänä vuonna henkilöstöjohtamisen koulutusohjelmaan?

    • Hain itekin

      Henkilöstöjohtamiseen ka 4.4 ja oppari 5.

    • Ensivuonna

      Kiitos infosta! Aika kovat on kriteerit olleet tänä vuonna. Itselläni on opparista kyllä 5, mutta ka ei ihan tämän vuoden haussa olisi riittänyt. Onkohan näillä 50-50 painoarvo kummallakin?

      Tietäisikö joku tänä vuonna hakenut, miten tuo keskiarvo henkilöstöjohtamiseen lasketaan? Uvan sivuilla tradenomien maisterihaun kriteerinä "pääaineen tai sitä vastaavan kokonaisuuden, esim. koulutusohjelman/suuntautumisvaihtoehdon arvosanat" - eli ilmeisesti johtamisen tmv. pääainevalinnan arvosanat?

    • Tradenomi1111

      Moro,

      Tietäisikö joku tämän vuoden 2015 ka-rajoja eri koulutusohjelmiin? Itseäni kiinnostaisi taloustieteen linja. Valmistuin tradenomiksi viime keväänä, mutta keskiarvo on mulla hieman alle 4 eli voi olla vaikea päästä sisään, jos ka pitää yleisesti olla 4 tai suurempi. Opparista mulla 4. Olisin hakemassa ensi vuonna 2016.

    • pto

      Mitkähän on tällä hetkellä keskiarvorajat, kun tradenomin papereilla hakee suoraan maisteriohjelmaan?

      • HaaveenaKTMjoskus

        Ei ole varsinaisia keskiarvorajoja enää, vaan valinnassa pisteytetään haettavaan pääaineeseen liittyvät opinnot määrältään ja painotetulta keskiarvoltaan. Yhdellä kauppatieteen alalla hakupisteitä tuli eniten, jos oli 45-60op alan opintoja ja siitä porrastetusti alaspäin pari luokkaa. Näiden opintojen keskiarvon ollessa yli 4,5 sai eniten pisteitä, vähintään 4,1 keskiarvolla toisiksi eniten pisteitä ja olikohan yli 3,5 alin ka, millä pisteitä sai. Oppari oli pisteytetty siten, että nelosella sai 6p ja vitosella 8p, muistaakseni. Motivaatiokirjeestä saa 0-2p. En tiedä poikkeaako nämä hakupisteet paljonkin riippuen siitä mihin kauppatieteiden maisteriohjelmaan on hakenut?

        Itse suoritin tradenomitutkinnon 4,66 keskiarvolla, mutta hakijapalveluiden arvion mukaan vain osa tekemistäni suuntaavista opinnoista hyväksytään haussa mukaan. Keskiarvoa en niissä saanut yli 4,5. Nähtäväksi jää miten käy. Eipä nyt sinänsä haittaisi jäädä valinnan ulkopuolelle tällä kertaa, on työelämässä vähän paljon meneillään parhaillaan.


      • pto

        Ok, kiitos tiedosta. Ilmoittele tänne miten kävi! :) Ajattelin itse ensi keväänä hakea, mutta täysiä pisteitä ei tule opparista eikä painotetusta keskiarvosta (oppari 4 ja painotettu keskiarvo haluamaani suuntautumiseen 4,3).


    • lakeroadavenue

      Tervetuloa Vaasaan. Täällä opiskelija Vaasasta maisterilinjalta, inssin papereilla ite aikoinani pääsin sisään. Oon kattonut, että joka vuosi ka. rajat nousevat. Vaasaan kannattaa tulla, ainoo miinus on etäisyys muusta elävästä Suomesta. Mutta kyllä täällä muutama vuosi menee.

      • HaaveenaKTMjoskus

        Tuo keskiarvorajojen nousu riippunee siitä mihin maisteriohjelmaan hakee. Tilastoja edellisvuosien valinnoista löytyy yliopiston sivuilta.


    • NIIJEI

      Hyi hitto kun jännittää tulokset..
      Ite hain henkilöstöjohtamisen maisteria lukee. Oppari 5, noita kursseja pitäis olla n. 50op jos laskemani kurssit hyväkytään eli siitä täydet pisteet. Keskiarvo noilla kursseilla sen sijaan jotain 4.3 luokkaa, eli siitä jää 2 pistettä puuttumaan täysistä... Motivaatiokirjeestä en yhtään tiedä, että onko pidetty.. :D Nyt kun täältä luen noita vanhempia juttuja, niin vaikuttaa siltä, että KA olis pitäny olla parempi... Tuntuu myös ahdistavalta, kun en tiedä mitä lasketaan myös noihin pääainekursseihin.. Jos ne vaikka eivät olekkaan nuo, mitä ajattelin..

      Ahdistaa ja masentaa suoraansanottuna, koska nuo arvosanat ei enää tosta nouse.
      Muita jännittäjiä? Milloinkohan tulokset tulee..? :)

      • Asefghjkkjkllöö

        Oulun laskentatoimen maisteriin näkyy tulokset jo opintopolussa. Jännittäminen jatkuu, sillä rimaa hipoen jäin varasijalle. Toivottavasti Vaasan tulokset tulee pian, koska nyt Oulun saa käytännössä hyvästellä.


    • Vaasaan

      Tulisipa tulokset jo, ei malttais odottaa..

    • NIIJEI

      Ei näy tuloksia ja tunteet vaihtelee epätoivosta pieneen toivoon ja ahdistukseen ja sit taas masennukseen... Hain alunperin vielä vähän "puoliläpällä", kunnes nyt kuukausien varrella se halu päästä sisään on vaan kasvanut ja kasvanut. En tiedä yhtään mitä teen jos en pääse. Masentavinta ainakin omalla henkilöstöjohtamisen kohdalla on se, että hakijoita on lähes 100% enemmän kun viimevuonna (2017 tais olla 120 kun nyt yli 200) ja yhtä paikkaa havittelee n. 20 ihmistä... Jollain kierolla tapaa toivon, että jäisin sitten ainakin kauas siitä pistemäärästä, joka sisään tarvitaan.. Muuten jäisi jossittelemaan. No mutta ensviikollahan tämä selviää. Tsemppiä kaikille ja koittakaahan nautiskella juhannuksesta. :)

    • tulevatradenomi

      Joko ootte saaneet tulokset tänä vuonna hakeneet? Miten kävi? Millaisilla pääaineen keskiarvoilla haitte sisään ja mihin suuntautumiseen haitte? :) Itse vasta fuksi trade ja haaveena sitten joskus jatkaa tästä maisteriksi.

      • eivieläKTM

        Jäin varasijalle (talousoikeus). Oppari 4, koko tutkinnon ka 4,7, mutta haussa katsottiin vain talousoikeuden alan opintoja ja niiden painotettua keskiarvoa. En ole saanut vielä pisteitä tietooni, että paljonko sain opintopisteistä ja paljonko keskiarvosta hakupisteitä. Meinaan ne vielä tiedustella, kun tuloskirjeessä ei lukenut. Ei ollut myöskään selvää mitä kursseja huomioitiin haussa, eivät osanneet etukäteen hakijapalveluissakaan sanoa, että mitkä menee läpi ja mitkä ei. Missään tapauksessa kaikkia suuntaavia kursseja ei katsottu sopiviksi tuohon talousoikeuteen.


      • TulevaKTM

        Pääsin opiskelemaan talousoikeutta. Oppari 5, talousoikeuden opintoihin luettavien opintojaksojen määrä 62 op ja näiden keskiarvo 4,7. Motivaatiokirjeestä täydet pisteet. Kaikkinensa siis pisteet olivat täydet eli 34/34. Tuloskirjeessä ei pisteitä ollut, joten tiedustelin ne silkasta uteliaisuudesta. Tulos oli kyllä itselleni yllätys, mutta hyvin positiivinen sellainen tietysti. :)


      • nonnageagea

        Alin hyväksytty oli 30/34, kysyin hakupalveluista.


    • NIIJEI

      Alin hyväksytty henkilöstöjohtamisen ohjelmaan oli 34/34 :D Sain itse 32/34 pistettä...... Eli käytännössä opparin pitää olla 5, keskiarvon olikohan yli 4,5 ja motivaatiokirjeestä toki täydet, sekä opintoja tarpeeksi. "Ei paineita" :D

      • anonyymi_tfv

        Olen itse hakemassa tänä vuonna. Tradenomin tutkinnolla hakevien pisteraja oli 34/34, mutta muulla tutkinnolla hakevien 32/34 eli tosi vaikea päästä sisään. Helpompi reitti taitaa olla kandi maisteri, jolloin yrittää kandista hyväksilukea mahdollisimman paljon. Tsemppiä kaikille tämän vuoden hakijoille.


      • Anonyymi

        Tradenomit ja muut korkeakoulututkinnon suorittaneet ovat samassa veneessä siinä, että pisterajat ovat täysin samat. Varmistin tämän juuri opintotoimistosta.
        Viime vuonna raja nousi sinne 34/34 pisteeseen.
        Tänä vuonna oli 180 hakijaa ja 12 otetaan.
        En pidättelis hengitystä...


      • Anonyymi

        Onpa outoa, että hakutoimisto antaa ristiriitaista tietoa. Itse sain vastaukseksi, että tradenomien pisteraja oli 34/34, mutta ylemmällä korkeakoulututkinnolla hakeneilla 32/34. Nämä siis henkilöstöjohtamisen kohdalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onpa outoa, että hakutoimisto antaa ristiriitaista tietoa. Itse sain vastaukseksi, että tradenomien pisteraja oli 34/34, mutta ylemmällä korkeakoulututkinnolla hakeneilla 32/34. Nämä siis henkilöstöjohtamisen kohdalla.

        Hei, Henkilöstöjohtaminen nimenomaan. Itse siis kysyin tänä vuonna.


    • Anonyymi

      Vieläkään tullut tuloksia... taitaa tulla vasta juhannuksen jälkeen 😓

    • Anonyymi

      Tänään tuli henkiöstöjohtamisen maisteriohjelman tulokset. Pääsin sisään, vaikka laskin, että minulla on vain max. 30/34 p. (mikäli epätoivoa huokuva motivaatiokirjeeni oli sen 2 pisteen arvoinen :D)
      Kannatti siis hakea, vaikka tarkoitukseni oli hakea isommilla pisteillä ensi keväänä.

      • Anonyymi

        Minun poikaystäväkin pääsi! Haitko kandin vai tradenomin papereilla?? Paljo onnee!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minun poikaystäväkin pääsi! Haitko kandin vai tradenomin papereilla?? Paljo onnee!!

        Kiitos ja onnea poikaystävällesi!

        Hain tradenomin papereilla (markkinointi). Lisänä avoimesta johtamisen opintoja, perus- ja aineopintoja. Yksi kurssi ei ehtinyt tuohon hakuun mukaan, joten laajuudesta en saanut täysiä. Keskiarvo mulla on noissa 4,68, joten sain täydet pisteet siitä. Tradenomin päättötyö nelonen, siitä jäi kaksi pistettä täysistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos ja onnea poikaystävällesi!

        Hain tradenomin papereilla (markkinointi). Lisänä avoimesta johtamisen opintoja, perus- ja aineopintoja. Yksi kurssi ei ehtinyt tuohon hakuun mukaan, joten laajuudesta en saanut täysiä. Keskiarvo mulla on noissa 4,68, joten sain täydet pisteet siitä. Tradenomin päättötyö nelonen, siitä jäi kaksi pistettä täysistä.

        Kuin siistiä!! Siellä näette syksyllä! Jos se sai motiv. Kirjeestä täydet ni sen pisteet on ollu 32/34.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos ja onnea poikaystävällesi!

        Hain tradenomin papereilla (markkinointi). Lisänä avoimesta johtamisen opintoja, perus- ja aineopintoja. Yksi kurssi ei ehtinyt tuohon hakuun mukaan, joten laajuudesta en saanut täysiä. Keskiarvo mulla on noissa 4,68, joten sain täydet pisteet siitä. Tradenomin päättötyö nelonen, siitä jäi kaksi pistettä täysistä.

        Tämä on ikivanha ketju, mutta herättelen tätä henkiin, koska aihe on itselleni ajankohtainen. Onko sinulla (joka tulit valituksi markkinoinnin tradenomin papereilla) tai jollain muulla tietoa siitä, mitä opintoja viime vuosina on huomioitu opintopisteitä laskettaessa? Itselläni tradenomin paperit ja markkinointi pääaineena. Olin jotenkin kuvitellut, että noita markkinoinnin opintoja ei nimenomaan hyväksyttäisi... Vaan ehkä liiketalouden ammattiopintoja vain. Varsinaisia johtamisen opintoja tutkintooni ei juuri kuulunut. Keskiarvo olisi minulla varmasti riittävä, ja opinnäytteen arvosana 5, mutta olen kuvitellut että opinnot eivät välttämättä olisi näitä huomioitavia.... Eli mitä siellä huomioidaan?

        Lisäksi mua mietityttää se, kun tutkintoni on 20 vuoden takaa... onko kellään kokemusta siitä, että olisi päässyt sisään ikivanhoilla papereilla. Työkokemusta johtotehtävistä minulla löytyy yli 15 vuotta, mutta sillähän ei ole haussa mitään merkitystä.


    • Anonyymi

      Laskentatoimen tulokset tulivat myös. 34/34 pisteillä olisi vain päässyt sisään :(

      • Anonyymi

        Voi harmi :(
        Näin ne vaihtelee vuosittain, ennen olis päässyt vähemmillä pisteillä, kun taas henkilöstöjohtamiseen vaadittiin täydet.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      54
      5289
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3417
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1562
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      191
      1449
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1066
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      978
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      887
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      826
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      778
    10. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      769
    Aihe