Minulla on käytössä kolme windows xp konetta ja nyt olen kuullut että mokkulaa ei voisi käyttää sen jälkeen enää xp koneissa kun päivitykset loppuvat. saako jostais uusia hotfixejä jotta mokkulaa voisi edelleen käyttää xp koneissa?
Windows xp ja mokkula
4
166
Vastaukset
- ei ja ei
Windows xp ei poista huawein ajureita vaan jatkaa niiden tukea joten voit käyttää nettiä jatkossakin xp koneissa.
- ne toimii....
" saako jostais uusia hotfixejä jotta mokkulaa voisi edelleen käyttää xp koneissa? "
" Windows xp ei poista huawein ajureita vaan jatkaa niiden tukea "
Jos nettitikutkut nyt toimii, ei ne tarvi mitään tukea, hotfiksejä tai päivityksiä toimiakseen jatkossakin.
Uudet tikut tulevaisuudessa on asia erikseen. - joku12
Toimii mokkulakin XP:ssä tuen päättymisen jälkeen niinkuin ennenkin, mutta itse lopettaisin XP:llä pankkiasioiden tekemisen ja Internet Explorerin käytön ja hommaisin jonku hyvän ja mielellään maksullisen viiruksen torjunnan niin ei pitäisi olla mitään vaaraa olla netissä. Vaikka miksei Internet Exploreria voisi käyttää kun win 98:llakin tuli sitä vasta käytettyä.
Välillä on halpoja tarjouksia win8:sta niin voisit vaikka harkita siihen siirtymistä, itse asentelin moneen xp koneeseen win8:n lisäksi kun sai lisenssin 30€ Maksullista ei kannata hankkia sillä se ei paranna tietoturvaa tässätapauksessa paljoakaan verrattuna ilmaiseen. Turhaa siis kuluttaa rahaa sellaiseen.
Käyttiksen vaihto on paras keino.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk792766Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna911656Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll721431Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.641385- 1291335
- 1461236
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1581200- 741107
Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j901089Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur761088