EU laittaa taas tuulemaan. Kännyköille pitäisi saada kaikkiin samanlainen laturi. Elektroniikkaromun, kulujen ja vaivan määrää olisi tarkoitus vähentää. Kukaties voisi toimiakin tämä ehdotus?
http://www.mpc.fi/kaikki_uutiset/eu haluaa kaikkiin kannykoihin samanlaisen laturin/a974635
EU ja laturit
7
72
Vastaukset
Tuo vaikuttaa minun mielestäni hyvältä ehdotukselta. Jos tämä toteutuu niin silloin ei aina tarvitse ostaa yhteensopivaa laturia vaan edelliset voivat käydä suoraan.
Saa tosin nähdä miten Apple suhtautuu tähän.- 12+9
v 2017 älypuhelimet on out ja varsinkin applen puhelimet joten ei kannata juhlia tota laturi juttua vielä
http://summa.talentum.fi/article/tv/uutiset/41438Yhdentekevää minulle onko älypuhelimet in vai out kun en ole ensimmäistäkään omistanut - enkä aio omistaakaan. GSM-pöytäpuhelin on verraton ja eikä tarvitse arpoa yhtään mitä tekee.
- 7ju67u6iuytryn
Eikös nuo jo nykysin ole? Vai missä muka ei ole miniusbia? Kyllä nuo on latautunut millon minkäkin laturilla.
- kgfffk
iphonella omat liittimet
- halkosheikki
kgfffk kirjoitti:
iphonella omat liittimet
strange.cyborg 18.3.2014 13:25
"Yhdentekevää minulle onko älypuhelimet in vai out kun en ole ensimmäistäkään omistanut - enkä aio omistaakaan........"
Mitä sitten?
Mielestäni älypuhelin on mainio keksintö, tuskin yhdelläkään
keksinnöllä pystyy tekemään niin monia asioita kuin älypuhelimella.
Puhelin, tekstiviestilähetin, taskulamppu, navigaattori, laskin, muistikirja, kalenteri, kamera, radio, televisio, musiikkisoitin tietokone, jne. samoissa kuorissa kaikki.
Itse olen jo rankakasa ukko mutta olen ostanut useita älypuhelimia
kun kehitys on kehittynyt nopeasti.
Uusi on ollut aina paremmin toimiva kuin vanha ja ainakin näyttö
on suurentunut.
Tosin kaksi viimeisintä Nokia Lumia 520 ja Zte Blade Q ovat
jo niin fiksuja ja toimivia värkkejä, että nyt pidän älypuhelin hankinnoissa pienen tauon
No, ehkä vuoden lopulla joku uusi edullinen älyluuri kuuden tuuman näytöllä.
Suuremmalta näytöltä kun on mukava lukea uutiset rankakasalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi434036Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal513681- 703238
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak943115Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no892094- 352048
- 241909
- 351870
- 311861
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231794