Oon aina koulun ruokalas yksin, ja yleensä kaikki pöydät on varattuja.Tiiättekö miten noloo on tunkee johonkin täyteen pöytään, missä joku kaveri porukka on syömässä?ne vaan kattoo sillee et "ei kai toi tuu tänne"?jotkut joskua vähän hihittää tai supittaa jotai ku tuun istuu..pakkohan jonnekki on mennä, jos ei oo paikkoja!!kaikista nolointa on, jos istun johonkin pöytää missä on vaikka 1-2 tyyppiä ja ne oottaa jotain kaveri mitä en tienny.Sitte ne tulee siihe et "me ollaan tulos tähän" Muutun aina punaseks..
ruokailut yksin
10
182
Vastaukset
- jjjjjjjjjjje
Mulla on sama tilanne oikeestaan koulus u.u
tohon "Me ollaan tulos tähän" juttuun voin sanoa että sano niille tyypeille (ketkä sanoo näin) niin tyyliin tällä lailla:
"Ei paikkoja voi varata etukäteen." tai jtn ;)- Säästä itseäsi
Älä tee noin... Arvaa vaan kuinka vituttavaa jos ruokala olis täynnä, kaveriporukka kasassa samassa pöydässä, 1 tai 2 vielä tunnilla ja sitte joku random yksineinestäjä tulis siihen ainoalle vapaalle paikalle pöydässä eikä suostuis lähtemään. Ton tempun jälkeen voit olla varma ettei siltä porukalta enää myötätuntoa tipu.
Sen sijaan mene istumaan jonkun sellasen viereen joka näyttää myös yksinäiseltä. Saatat löytää uuden kaverin. Kokemusta on. Yläasteella mä olin usein se kiusallinen yksinäinen ruokailija koska kaverit oli eri luokalla ja mentiin välillä eri aikaan syömään. Siellä ei tosin ollu pulaa pöydistä.
- Jooo :)
Itse en mennyt syömään ikinä koska ei ollut kavereita ja se hävetti.
Nykyään monia ystäviä joten uskallan mennä syömäänkin :) - valkea valtiatar haltia
Heh mun koulus on ala-astelaisia yli 400 ja ammattikoululaisia melkein saman verran. Mun luokassa vaan on sellaset ryhmät joissa on pakko olla sekä tyttöjä että poikia ja opettaja(vitun paskahousu) päättää niiden jäsenet. Meidän pitää istua samassa järjestyksessä saman ryhmän kanssa kuin luokassa. Ja kerran ei ollu tilaa niin mun piti mennä joidenkin vuotta vanhempien pissistyttöjen pöytään. Ne jutteli jostain pojasta joka istui heidän selkänsä takana ja nauroivat niin että ruoka putosi suusta. He eivät tienneet että olen nuorempi koska olen reilusti ikästeni tyttöjen keskimääräistä pituutta pitempi. Se oli tosi paskaa istua siinä ja katsoa kun pissikset kikattavat vieressä.
- Ruklpovhöå
On sullakin ongelmat... Meidän lukiossa kaikki istuu sinne mihin mahtuu, mikä siinä on niin noloa istua samaan pöytään joidenkin randomien kanssa? Huoh
- zjzbhfjfgjgj
Hitto ku repesin tolle darkfiverille!
No hyvä et jollaki on ees hauskaa :D
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eutanasia?
Kertokaas omia mielipiteitä eutanasiaan liittyen. Onko mielestäsi oikein vai väärin ja miksi?1112436Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?
Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä511203Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1775122Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa333740Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1963564Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."
Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss503159Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu1092894Jäit kiinni siitä
että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky132488Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman
nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie532185Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin
Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy191985