Ketä tämä rakentaa henkisesti?
Koska nämä palstat suljetaan.
14
101
Vastaukset
- kiitos.
minua
- Prinsessa ruususen
unelle saat mennä, sadan vuoden päästä heräät ja huomaat ettei palstaa ole enään.
- en tiijä mittää
Minäkään en tykkää näistä palstoista, mutta ymmärrän niin, että nämä voivat olla jollekkin henkireikä
En ole täällä kehittyäkseni henkisesti.- kehityksen esteet
ei mutta kaikki kehittää jos antaa kehittää
kehitys kannattaa aina - eräs mies
kehityksen esteet kirjoitti:
kehitys kannattaa ainakäyttää tätä saittia purkaakseen pahan olonsa.onko se oikein? mikä on sellaainen ihminen,jolla ei ole pokkaa selvittää asioita irl.
- ed.
kehityksen esteet kirjoitti:
kehitys kannattaa ainamietin tuota samaa kirjoittaessani. Totta tuo mitä kirjoitit, vastaukseni jäi torsoksi.
- sivusta vaastaan
eräs mies kirjoitti:
käyttää tätä saittia purkaakseen pahan olonsa.onko se oikein? mikä on sellaainen ihminen,jolla ei ole pokkaa selvittää asioita irl.
olisiko vain ihminen
- esteitä on
eräs mies kirjoitti:
käyttää tätä saittia purkaakseen pahan olonsa.onko se oikein? mikä on sellaainen ihminen,jolla ei ole pokkaa selvittää asioita irl.
parempi kai täällä kuin käydä ihmisen kimppuun, mutta ymmärrän kyllä mitä tarkoitat
ainakin me lukijat kehitytään kun nähdään miten ei tule hoitaa asioita?
en tiedä mitä viestejä tarkoitat, mutta paras olisi tietysti selvittää ihmisen kanssa oikeasti jos mahdollista - palsta alas
eräs mies kirjoitti:
mä kyllä olen huomannut, että yksi nainen on haukkunut täällä erästä toista naista. Hankkisi apua.
- oikein vai ei
eräs mies kirjoitti:
Sehän vähän riippuu tilanteesta, jos se asia on irl avattu mutta osoittautui mahdottomaksi niin ei jää paljon vaihtoehtoja mihin purkaa tunteitaan.
Oma tilanne se että toinen osapuoli on varattu, joten ei minulla ole oikeutta lähteä murheitani hänelle purkamaan koska se vain aiheuttaisi hänelle pahaa oloa ja hankaloittaisi hänen parisuhdettaan.
Ajattelen asian siten että jos hänellä tarpeeksi suuret tunteet niin tämä juttu kyllä etenee aikanaan omasta painostaan, jos ei niin sitten se olen minä joka jää kärsimään ja olkoon sitten niin.
Välitän hänestä tarpeeksi jotta osaan arvostaa hänen parisuhdettaan, ja edes tänne en rupea hänestä mitään pahaa kirjoittamaan jos sellaista joskus ajattelisin, tosin hän ei ole siihen aihetta antanut eikä varmaan tule antamaankaan koska tietää tilanteeni ja osaa toimia oikein niinä hetkinä kun minua sattuu ... tulla hieman lähemmäksi jotta tiedän että välittää mutta kuitenkin pitää sen etäisyyden jotta tunteet pysyy kurissa.
Ja mieheltä tämä.
- kaikkiviihdevainpois
Joku latvialainen hro huutelee jälleen ;:D Tämäkin palsta on vain ajanvietettä, miksi emme siis sulje kaikkia TV-samalla.
Kaikki satelliitti-TV -lähetykset suljetaan sitten samantien. - ihan varmaan
ei ketään rakenna. Hajottaa ja masentaa enemmän.
- tuhoakaikkivainsit
Aloittaja voisi lähettää vaikka ballistisia ydinohjuksia kaikkia satelliitteja kohti, kun hän näin haluaa.
- taisittenei
Täällä oppii toivottavasti kirjoittamaan niin, että syntyy mahdollisimman vähän väärinkäsityksiä tekstin suhteen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383809Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362944Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81855Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51588Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41069- 71914
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38854- 44764
- 64724
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22708