Sarasvuolle stoppi

Jumala on olemassa!

Nelonen lopettaa Sarasvuo-ohjelman.
Jes, kiitos omasta ja Suomen kansan puolesta, että laitetaan entistä itsekkäämmäksi muuttunut entinen Heinosen poika hyllylle.
Läksiäislahjaksi voisi pyytää julkisesti anteeksi Suomen kansalta, että aliarvioi sitä ja tekee p***oja ohjelmia, joissa mollaa milloin ketäkin.

35

406

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jesss Hyvä Hyvä!
    • kanavasurffaaja

Kiistos siitä että lopetettiin mokoma jaarittelu. Rukouksiini on vastattu.

• kiitos ja näkemiin!

Ei tule yllätyksenä jos vieraina on Joel Lilon ja Johan Bäckmanin kaltaisia "suuruuksia!.

• päivä pelastettu

Päivä pelastettu. Jess.

• Hyvää kevättä

No, Sarasvuo ei nyt vaan osannut heitä ns haastatella niinkuin katsojat moraalisesti asiat kokivat..Hänellä taas oma ego tuli esiin- kuunnelkaa miten, no jotain olen niin embaattinen kaikille..Oikeat kysymykset, suorat sellaiset puuttui! Miksi näin, mitä hittoa Johan Bäckman esm..Onko hänen vanhempansa kuolleet sodassa ymym! Venäjän ystävääkin niin leppoisasti..Sarasvuo ei tiennyt olisiko toimittaja jota ei ole ja jonka huomasi vai ehkä jotkut katselijat ehkä minua pitävät "kilttinä" , ja kylläpä olen jotain mitä ei muut ymmärrä..Valitettavasti ne muut on vaan katsojia!
        Edellämainut haastateltavat ovat niin monelle meille suomalaiselle tehneet vaan hallaa..tekevät nytkin..Bäckman haastellaan venäjän tv joka leviää pitkin maailmaa miten hyvä onkaan venäjä..ja miten me suomalaiset olemmekin kaikessa sikoja, aivan kamalia..Unohtamatta sitä, antaa lausuntoja meidän puolestamme!

• Sisäinen Sankari

On saanut suomalaiset yliannoksen sitä hevonbatzgaa.

• Antiliberaali

Mahtava uutinen! Lipiläpilässynlääliberaali Enbuskelle sitten seuraavaksi kalossinkuva takamukseen.

• mentaalivalmentaja

Jari.

Jari, sä selviät tästä!

Sä olet Jari vahva ihminen!

• Ällö tyyppi

Miksiköhän ne ylipäätään antoivat tuollaiselle ylimieliselle, leuhkalle ja itseään täynnä olevalle turhakkeelle ohjelmatilaa? Jospa ne eivät maksaneetkaan sille mitään, vaan tämä itserakas Sarasvuo halusi ehdottomasti saada ohjelmatilaa siksi, että se ei vaan painuisi unholaan. Eli käytännöllisesti katsoen se teki ilmaiseksi, mutta ikävä kyllä sekään ei riittänyt. Hyvä, että loppuu.

Ällöttävä tyyppi ja huono ohjelma sen juontamana.

• Ville6

Nelonen lopettaa Sarasvuon. Kaipaamaan jäävät Virpi-vaimo ja lapset

• Pla

Jari Sarasvuo meni liian pitkälle vierasvalinnoissaan.
      Luulen, että se Lilon vierailu katkaisi suomalaisten selkärangan.
      Pinnaa voi ja pitääkin venyttää, mutta Sarasvuo meni yli.
      Ja se "pipopään" haukkuminen kannabis-illassa ei todellakaan lisännyt ylpeän ja ylimielisen Jarin suosiota.

• Jippiiiiiiiiiii

Jippii, ilouutinen, nyt palaan takaisin katsomaan nelos kanavaa.

• -.,-.,-.,-.

Sarasvuon ajatukset ja ego on noussut kusena omaan päähän, jo ajat sitten. Joskus oli nuori ja tuore, nyt vaan haisee vanhalle napanyhdälle.

• Heinosen poika

Tervetuloa lama kultainen ja potkut myös...

• qpweoriltkjh

Oikea päätös Neloselta.

• Miäletön

No harmi.

Jaria oli kiva katella, kun nolas ittensä.

Surullista, jos perheestä joutuu Virpi nyt töihin televisioon. Virpihän jo kommentoi hiihtoja ihan ammattitaidolla.

• jk7jk57k5k57k57

Ei ne vierasvalinnat katsojalukuja hetkauttaneet vaan itse Heinonen ja sen umpi-ylimielinen tyyli. Ja sen idiootit ns. hiljaiset hetket noin 3-4 sanan jälkeen joka lauseessa.

• minä minä minä

Lilo oli liikaa monille meistä katsojista. Muuten Sarasvuo oli jo hyvää vauhtia T.T.A. Mikkosen viitoittamalla tiellä, jolla haastattelija ei lopulta tarvitse haastateltavaa, koska illan isäntä on aina tärkein ja kaikkitietävin. Sarasvuon mahtipontisuus oli elämää suurempaa :) Hyvästi!

• kieltämättä
        minä minä minä kirjoitti:

Lilo oli liikaa monille meistä katsojista. Muuten Sarasvuo oli jo hyvää vauhtia T.T.A. Mikkosen viitoittamalla tiellä, jolla haastattelija ei lopulta tarvitse haastateltavaa, koska illan isäntä on aina tärkein ja kaikkitietävin. Sarasvuon mahtipontisuus oli elämää suurempaa :) Hyvästi!

Kyllä se sisältö alkoi hieman lapsellista egobuustia jo olla.

• j6423j2j2

Mulle yks vitun sama vaikka siellä olisi ollut koko Lilon suku. Mieluummin vaikka itse Lilo ohjelman vetöjäksi kuin Heinonen.

• Veera10

Muijansa ex-hemohessi hiihtäjätär Virpin kanssa ällöttävä pariskunta.Ja jatkuvasti ovat telkkaariohjlemiin tyrkyklä. Toiuvottavasti loppuu tähän!

• jumala ompi linnamme

Meggaan kumarran tämän asian kunniaksi.

• Hyvänäin

JESSSESSSSESSSESSSSSSSEEEEEEEEEEEEEEEEESSSSSS!!!!!

• nökönökönököööö

Kiiiiiitos nelonen Kiiitos.

• kade44

Olisi Virpi paremmankin voinut saada.

• Terveesiä

Oi.
      Tämä päivä on hieno- minulle ainakin-

Jospa se nyt ehtisi enemmän saarnaamaan kirkossa-

Sytyttelemään turvepaloja Seinäjoella-

Kuskaamaan kännisiä pikkutyttöjä kotiin-

• Rattopoika

Pitämään rouvaansa hyvänä, ettei toisten tarvitsisi. Se alkaa jo käydä työstä.

• Äly hoi!

Kuka oikeasti voi olla niin tyhmä että menee kuuntelemaan kun Sarasvua "saarnaa" kirkossa? Ukkohan kehuu sielläkin ainoastaan itseään!

• joutaa mennä, heippa

Kiitos ja amen! Tämä oli odotettavissa. Sarasvuo ei ole kiinnostava, eikä se ohjelmallaan kyennyt keräämään suurtakaan katsojamäärää. Vaikka ennen ohjelman alkua oli niin helvetillinen hypetys päällänsä.
      Onneton floppi.

• Veerushka

Nyt Herra Heinonen nillittää lööpeissä saatuaan mielestään julman kohtalon tosi hyvän ohjelmansa lopettamiseksi.

• walpurieieiei

Kiitos Nelonen, taas viitsii katsoa kanavaanne tarjontoja, mutta jos käkättävän Vappu Pimiän otatte töihin ei käy.

• Himmiä on

Vappu Pimiää vastaa pitäisi kehittää rokote. Se kääkätin turmelee ympäristön.

• Lahti 2001

Onneksi vaemolla on hiihdosta puhtaat mitalit

• kulunut tavara

Hiihtoliiton sedät luulevat vieläkin nimekseen Naitunen...

• Turhake100

Hyvä nelonen!! Sarasvuo joutaa kokonaan boikottiin. Niin on ällö tyyppi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      38
      3672
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      28
      3232
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      69
      2878
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      91
      2720
    5. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      1748
    6. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      81
      1699
    7. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      22
      1518
    8. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      28
      1507
    9. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      28
      1478
    10. Olisitpa se hellä

Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k
      Ikävä
      23
      1474
    Aihe