Tulihan nekin nyt sitten täällä nähtyä viimein!
Mönkijäjätkät
12
160
Vastaukset
- mönkijä pysäkillä
sellaiset neljä nuorta poikaa
- se itse vehje
musta taisi olla
- Sanna A
Ekoja kevään merkkejä :)
- -?-
se itse vehje................Olipa uutinen.
Mistä näet kaiken? - Päivät Vilkastuu
Ennen en paljon nähnyt täällä mönkijöitä mutta kuullut siitä juttuja kylillä, täälläkin ollut puhetta tapauksista, toki sitä näkee ulkona liikkumalla ihan itsestään asioita.
- Harvoin Näkee
Voi ollakin että kun vähän takatalvea ja silti aika kevättä monet tulee kylille enemmän mielellään kotipiiloistaan tällainen hyvä kulkupeli näihin keleihin ja erottuu joukosta.
- vanhan torin lähellä
yksi keskustassa tänä aamuna oli liikkellä nyt
- nuori jätkä
vain yksi
- kyllä koskaan
aika vähän
- todella ei näy
näitä vempeleitä täällä nyt yleensä
- Liedonliikkuja
todella ei näy kirjoitti:
näitä vempeleitä täällä nyt yleensä
Tänään meni keskustassa kahdella pyörällä mutkassa.
- voi olla niin
okei
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi604635Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal954335- 713778
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak963717Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1182752- 352538
- 372442
- 242419
- 382409
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k232284