hyvä tietää oletko löytänyt naisen itsellesi,ilmoittaisitko niin tiedän mennä eteenpäin....----->miehelle
olisi
20
119
Vastaukset
- Kysy irl
Et kai sä nyt tosissasi luule täällä saavasi oikeaa vastausta?
- ilmoitan heti
kun laitat nimesi näkyviin että tietää kuka kysyy ja onko itselle.
- 2+3
Löysin! Nyt ei tartte sunkaa enää täällä roikkua
- sivusta kiitos
tiedosta.
- Joopa joo
Hyvä vitsi.
- s....
eikä sun? Olenko halunnut täällä roikkua?
- joskus vaan miettii
miksi ilkeys on niin suurta täällä (.
- mävain
laita teidän kirjaimet niin tiedetään
- Ei noin
Vaan niin että käytännön nainen kysyy kyllä suoraan face to face, nimetön viesti ei kerro käytännöstä.
- 5+11
En ole, mutta enhän mä tiedä, onko tää mulle?
- yks hölmö n
Ymmärrän ap:n aloituksen, mutta kysy tai selvitä nyt irl tämä.
- 3+3+3
Onko se nyt oikeesti ilkeetä, jos kirjoittaa että; löysin, ei tartte enää roikkua täällä. Jos se jotain oli, niin hyvä vitsi, koska eikai kukaan kysy täällä tosissaan onko joku löytänyt jonkun, vai ei. Olin sarkastinen, SYYSTÄ :)
- ilkeyttä se oli
anna jokaisen itse päättää millä mielellä kirjoittaa. sinäkö se oot joka joka mutkassa harjoittaa nykyään sitä sarkasmiaan?
- ap...
no en mä nyt tosissaan täällä kysykään....asiat pitäis saada vaan selviks
- ----
ap... kirjoitti:
no en mä nyt tosissaan täällä kysykään....asiat pitäis saada vaan selviks
En vaikkei varmaan ollut mulle: ) Kai silti voi mennä eteenpäin vaikka hyvähän se on tietysti varmuus saada...viimeistään silloin kun löytää uuden.
- 3223232323
ilkeyttä se oli kirjoitti:
anna jokaisen itse päättää millä mielellä kirjoittaa. sinäkö se oot joka joka mutkassa harjoittaa nykyään sitä sarkasmiaan?
No voi jum2lauta, ompas sunki elämä vaikeeta :D
- ei ollenkaan ))
3223232323 kirjoitti:
No voi jum2lauta, ompas sunki elämä vaikeeta :D
tää on ihanaa naputella ))
- 3223232323
ei ollenkaan )) kirjoitti:
tää on ihanaa naputella ))
:)
- ap...
---- kirjoitti:
En vaikkei varmaan ollut mulle: ) Kai silti voi mennä eteenpäin vaikka hyvähän se on tietysti varmuus saada...viimeistään silloin kun löytää uuden.
en jaksa odottaa vastausta.....mis oot ukkeli?
- karski karju
en ole. joudut vielä tyytymään minuun :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511467- 639940
- 1505619
- 1443794
- 753760
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373645- 403388
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243193- 652835
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792623