Moikka,
mulla on ASUS x72d (2 vuotta vanha) läppäri, olin kaverin luona yötä pelattiin varmaa 7 tuntii, eli ollu 7 tuntii päällä ja nyt tulin kotii ja yritin laittaa pääl eikä mitää tapahtunu, ainoastaa se että ku painoin virtanäppäimestä ni virtanäppäimen valo välähti kerran ja ei mitään, joka kerta kun painan siitä ni vaa välähtää valkone valo. ei muuta. Ajattelin et tä akku ei varmaa toimi tai jotain ni pystyttekö vastaamaan että onko akussa vika? Jos on ni ostan uuden akun sitten. Mikä voisi olla syynä?
Asus x72d läppäri apua, virtanäppäimen valo vilkkuu kerran.
Apuaaaa
2
310
Vastaukset
- Kokeile muuntajalla
...jos kerran epäilet akkua. Tai ota akku pois ja pelkällä muuntajalla käyntiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta643305Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433127- 432498
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1082376- 311923
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271820- 481626
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä851435- 391300
- 821159