Keskipitkä ruotsi yo

fuck_this_shit

Vituiks meni ku jeesuksen pääsiäinen, vai mites teil muil?

Saatana.

23

4290

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Självklarhet

Älliä ja kukkia tulee

• ällää pukkaa

Hyvin meni, koe tosin todella helppo.

• Kuumottaa

Kattelin noita oikeita vastausrivejä, jos nyt oikein muistan mitä vastasin niin monivalinnoista on 25/50 oikein ja avokysymyksistä 2-3/5.
      Pääseekö näillä pisteillä jotenkin läpi jos kirjoitustehtävät eivät menneet täysin perseelleen?

• miksu123

Kielioppirakenne tehtävä meni melkein täysiksi mutta luetunymmärtämisen monivalinnat päin pers*ttä!!!

• trtytrtfgyh

Vedin koko kokeen ihan päin h*lvettiä... onneks moni muukin näyttää p*skoneen koko kokeen?

Toivon että saisin edes i:n, i=:sta en välttämättä pysty korottamaan pisteilläni.

• interesting

Niin, jos moni muukin veti kokeen vituiks niin eikö se paranna meidän mahdollisuutta päästä läpi helpommin?

• trtytrtfgyh

Samaa olen miettinyt... ja toivonut.

No en kuole jos nyt i :n tai i:n saisinkin. Täytyy kyllä aika p*ska taso olla pisteytyksessä että saisin jonkun A:n :/

• interesting
        trtytrtfgyh kirjoitti:

Samaa olen miettinyt... ja toivonut.

No en kuole jos nyt i :n tai i:n saisinkin. Täytyy kyllä aika p*ska taso olla pisteytyksessä että saisin jonkun A:n :/

Ei kai se niin huonosti mennyt? Katselitko oikeat vastausrivit? :P

Itte juuri sillä meiningillä että saan varmaan A:n ellei moni kirjoittanut sitten E:tä ja L:ää mikä tekisi vaikeammaksi päästä läpi. Kuumottaa kyllä.

• trtytrtfgyh
        interesting kirjoitti:

Ei kai se niin huonosti mennyt? Katselitko oikeat vastausrivit? :P

Itte juuri sillä meiningillä että saan varmaan A:n ellei moni kirjoittanut sitten E:tä ja L:ää mikä tekisi vaikeammaksi päästä läpi. Kuumottaa kyllä.

Kyllä se niin huonosti meni :(

Aineenikin oli varmaan jonkun 7. luokkalaisen tasoa...
        Laskeskelin että sain "ainakin" 8 oikein ekoista 1-25 monivalinnoista... En muistanut enää ihan kaikkia vastauksiani. Ja 26-50 vastauksia en muista tyyliin yhtään, en jaksanut ruveta tarkistamaan.

Kuuntelustakin sain vain 32 pistettä.

Milläköhän pistemäärällä irtois i ?

• interesting
        trtytrtfgyh kirjoitti:

Kyllä se niin huonosti meni :(

Aineenikin oli varmaan jonkun 7. luokkalaisen tasoa...
        Laskeskelin että sain "ainakin" 8 oikein ekoista 1-25 monivalinnoista... En muistanut enää ihan kaikkia vastauksiani. Ja 26-50 vastauksia en muista tyyliin yhtään, en jaksanut ruveta tarkistamaan.

Kuuntelustakin sain vain 32 pistettä.

Milläköhän pistemäärällä irtois i ?

Luulisi tuolla A irtoavan, tai mitä minä mistään tiedän.
        Ei nyt mennyt itsellä kovin paremminkaan. Saas nähä :/

• trtytrtfgyh
        interesting kirjoitti:

Luulisi tuolla A irtoavan, tai mitä minä mistään tiedän.
        Ei nyt mennyt itsellä kovin paremminkaan. Saas nähä :/

No olisin ihan h*lvetin onnellinen jos tulisi edes se A. En kyllä tajua miten mun taidoillani voisi saada edes niin hyvän :' D

• interesting
        trtytrtfgyh kirjoitti:

No olisin ihan h*lvetin onnellinen jos tulisi edes se A. En kyllä tajua miten mun taidoillani voisi saada edes niin hyvän :' D

Tottakai sitä voi, jos kerran kaikki kurssitkin olet saanut läpi :D
        Tuurillakin on osaa :)

• trtytrtfgyh
        interesting kirjoitti:

Tottakai sitä voi, jos kerran kaikki kurssitkin olet saanut läpi :D
        Tuurillakin on osaa :)

Sain kyllä viimisestä kurssista hylyn. Mutta sekin oli alle viidestä pisteestä kiinni .___.

• höh

L piti olla läpihuutojuttu, mutta nyt näyttää epävarmalta. Luulin, että meni ''tosi hyvin'' oli sen verran helppo koe. Rajoilla kiikutaan.. harmittaa niin paljon :(

• kais3

Ihanaa etten oo ainut idiootti :D
      mie sain keskipitkästä ruotsista 78. toivon että saan I tai I
      mitä luulette? onko mulla mahdollisuus saada I?
      Mulla ei riitä kompensaatiopisteitä I- kseen,joten toivoan että saan I tai I

• jhygtfrdghuji

78.... o___o miten?? Vai onko tossa kuuntelun pisteitä mukana?

Sori mutta luulen että saat sen I=:n.... I-:n korkeintaan.

I :n saa kuulemma 90/95-99 pisteellä... Veikkaan että I irtoaa ainakin 80 pisteellä.
        Ja sun pisteethän voi vielä laskea...

Jos et pääse tästä nyt läpi niin kannattaa vaihtaa kirjotettava lyhyeen matikkaan tai lisätä kirjotettavia reaaleja sen verran että kompensaatiopisteet lisääntyvät tarpeeksi.

• Surkeaopiskelija

Mitä pisteitä ootte saaneet ruotsin alustavista tuloksista? Mitä luulette olevan tänä keväänä läpipääsyraja? Itse sain alustavista 101 pistettä, että aika rajoilla liikutaan.. Jännittävää.

• trtytrtfgyh

Sain 105 pistettä :D

Olin ihan yllättynyt, kuvittelin jo että saan jotain 70-90 pistettä. Tai nämähän on vasta alustavat pisteet... toivottavasti ei laske. En kyllä tajua miten olen voinut saada aineistani niin paljon pisteitä, osaan tyyliin juuri ja juuri kirjoittaa päälauseita... :' D Ei vissiin hirveän kova taso taida olla. (Paitsi että yks kaverini jonka ruotsin ka on 8 sai vaan 103p)

Veikkaan että meillä molemmilla on vielä toivoa, aika monihan tämän kokeen ryssii ja vain 5%:n pitäisi saada I.

• Kuumottaa

Itse sain alustaviksi pisteiksi 151 pistettä, pääseeköhän tällä läpi?

• jhgfrtgyhuji

Juu, C:n varmaan saat jos ei pisteet laske paljoa. (C:n raja K2013 oli 147 keskipitkässä ruotsissa)

• Ei riitä L

Joo on se mukava kun luetunymmärtämisessä on niitä kompakysymyksiä... Toivottavasti pisterajat on alhaiset tänä vuonna..

• svenska

En ymmärrä, miten ruotsista voi saada alle 100 pistettä. Koehan oli suht helppo. Seiskan keskiarvolla sain 168 pistettä ilman suuria ponnisteluja. Ruotsista saa helpolla hyvän arvosanan pienellä vaivannäöllä.

• mörkö

E:n pisteillä lähti. L oli hakusessa - millanens muiden mielest tuo luetun monivalintaosio oli?

Pidin tekstejä suht peruskaurana (PL. ne lyhyet tekstit) , mutta sitten vaihtoehdoissa astuin varmaan miinoihin. Ei koskaan niin huonosti kyllä ole menneet

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      192
      1321
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1138
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      864
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      860
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      780
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      745
    7. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      53
      702
    8. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33