No näkeehän sen jo ihan kuvistakin, saati ne jotka ovat livenä nähneet että koko on tuota luokkaa. Mutta nyt kun kertoi rintsikkakokonsa olevan 85D, ei voi enää väittää mahtuvansa M-kokoon. Itselläni on nimittäin ihan sama kuppikoko, ja 46:tta pienemmät vaatteet ei mene sitten millään. Kyllä, olen läski, mutten väitäkään olevani pienempi kuin olen.
Tuksun koko 46/48/xxl
28
1079
Vastaukset
- Riippismies
Mä olen kokoa 52.
Riipputissisenä miehenä käytän kuppikokoa 90D - h6h64h464
Tuksun koko on 64 xxl
- Jossun turinaa
Ja veriryhmä on rommirusina
- Veriryhmä on
Jossun turinaa kirjoitti:
Ja veriryhmä on rommirusina
Opiaatti ja bentso .
- ei todella M 38 85D
85D? P_skapuhetta, ei taatusti mahdu!
Näkee jo kuvien perusteella, et ympärysmitta on yhtä kaukana 85cm:stä kuin kuu maasta! Epäilen tota D-kuppiakin.
Veikkaan lähempänä totuutta on 95DD tai 95F. Kokonumero vaatteissa vähintään 44 tai isompi.
- mimmilii
Mitä väliä minkä kokoinen? Ittepähän kantaa kilot. Ainakin yrittää tehdä töitä. Siitä hatunnosto.
- On kammotus
Jos nyt juopunutta sekoilua voi työksi kutsua.
- Turavaksu
Eihän sillä olekaan väliä minkä kokoinen, pointti meni nyt sinulta ohi. Et ehkä ole lukenut että hänhän väittää olevansa hyvinkin pientä kokoa, milloin s milloin m milloin 38. Eikä ne koot ole lähelläkään oikeaa kokoansa. Eihän tämä nyt mikään ihme ole vaan pikku seikka siinä valheiden joukossa, jota suoltaa, mutta tulipa mieleen kun sattui sama rintsikoko kuin itsellä. Eikäpä Tuksu mitenkään niin yläpainotteinen ja alapäästään hoikka ole (vai mitä ;) ettäkö siksi pystyisi edes alapäässään noin paljon pienempää kokoa käyttämään.
- tytsyshow
Turavaksu kirjoitti:
Eihän sillä olekaan väliä minkä kokoinen, pointti meni nyt sinulta ohi. Et ehkä ole lukenut että hänhän väittää olevansa hyvinkin pientä kokoa, milloin s milloin m milloin 38. Eikä ne koot ole lähelläkään oikeaa kokoansa. Eihän tämä nyt mikään ihme ole vaan pikku seikka siinä valheiden joukossa, jota suoltaa, mutta tulipa mieleen kun sattui sama rintsikoko kuin itsellä. Eikäpä Tuksu mitenkään niin yläpainotteinen ja alapäästään hoikka ole (vai mitä ;) ettäkö siksi pystyisi edes alapäässään noin paljon pienempää kokoa käyttämään.
joo näin tuksun oulussa kerran, ja kyllä se oli paljon isompi kuin väittää. itselle menee koot 34-38 mallista riippuen, ja oli tuksu mua tuplasti leveämpi. sanois edes suoraan että oon ylpeenä iso tyttö, tuskin kukaan noita m-koko puheita kuitenkaan uskoo.
- Näin se menee
tytsyshow kirjoitti:
joo näin tuksun oulussa kerran, ja kyllä se oli paljon isompi kuin väittää. itselle menee koot 34-38 mallista riippuen, ja oli tuksu mua tuplasti leveämpi. sanois edes suoraan että oon ylpeenä iso tyttö, tuskin kukaan noita m-koko puheita kuitenkaan uskoo.
Eihän se voi muuta väittää...kait se on itsekin tajunnut, että viina lihottaa...muttei välitä ja nyt on pakko väittää muuta......
- tyky
Milloin kantaa, milloin ei.
Välillä kantaa virkavalta.
Mitä tähän sanoo työsuojelu?
- Sivusta Seuraaja
Kuinka niin ei voisi mahtua M-kokoon jos on 85D? ... Itsellä 85D ja kokoni on pääosin M. Vyötärönympärys ja rinnanympärys ei näet ole sama asia.
Olisi harmi jos se olisi meiltä pois mihin kokoon Tuksuliini mahtuu tai on mahtumatta.- Turavaksu
No kai teitä tuksuja on muitakin ;)
Yläosan vaatetus menee rinnanympäryksen mukaan. Toki koko voi olla M jossain isojen tyttöjen mitoituksessa, mutta mainitsematta sitä sivuseikkaa oletus on normaalimitoituksessa. Minulla kyllä kiristelee rintojen kohdalta ja pahasti, jos M-kokoon itseni survon. Ehkä kaikkia se ei haittaa tai sitten käyttää pelkästään joustavia tai reilunmallisia vaatteita. Itse tykkään hyvin istuvista ja mukavista, en tykkää tursuilla. - Kokoa 46. Se on oike
Itsellä 90DD ja ei toivoakaan että M koko menisi päälle!
L tai XL ylhäälle ihan pakosti.
Jos on jenkkivaatteita, niin niissä menee L mutta suomalaiset kittanat pitää olla XL.
Pituutta on 170 cm, että pituutta kyllä löytyy.
Mulla on yks kaveri joka on kuin stumppi tuksu. Kokoajan väittää käyttävänsä siihen pieneen pulleaan ruhoonsa korkeintaan vaatteita 42, siis maksimissaan....no, kattelin sitten sen vaatteita kun olin kylässä niin 46 on vaatekoko :)
Samanlainen rönttömaha kuin tuksulla ja levee perse....
Itse en ole ikinä minimoinut kokoani mutta hyvin huomaa ihmisiä, joilla on niin huono itsetunto....omilla elintavoillaan aiheutettu toi lihominen...sitten leikitään, että ollaan muka hoikempia......ja urheillaan hurjasti :)
Ei muuten edes sääliks käy.
Vitut.taa lähinnä se, että esitetään parempaa kuin ollaan ja valehdellaan.
- angry bööt
kuulemma kokoa 52-56 enemmänkin
aika miehekäs koko - Annina.
Tunkin olisi saatava jatkuva alkoholinkäyttö kuriin. Siitä ne kilot ja ihra kerääntyy. Eikö se tiedä, että drinkeissä on kaloreita?
Tätä menoa, jos jatkaa, niin kohta se on todella vaikeasti ylipainoinen ja sairaalloisen lihava. Terveysriskit voi olla jopa kohtalokkaat.
Tuksun olisi aika tehdä elämäntaparemontti.... voi aloittaa heti! - karseeta kattoo
Glamourin ytimellä ei mene edes esiintymisasut selkäpuolelta kiinni, jotain hemmetin virityksiä se on joutunut väsäämään, silloin viimeistään pitäisi herätyskellojen soida. Maine tulee ja menee, läski on ikuista.
- Kyllä lähtee läski
Läski ei ole ikuista. Läskin saa pois, jos haluja vaan on poistaa läski. Mainetta ei saa takaisin, kun sen kerran on menettänyt. Joku muistaa aina ja netti muistaa ikuisesti.
- karseeta kattoo
Kyllä lähtee läski kirjoitti:
Läski ei ole ikuista. Läskin saa pois, jos haluja vaan on poistaa läski. Mainetta ei saa takaisin, kun sen kerran on menettänyt. Joku muistaa aina ja netti muistaa ikuisesti.
Miten tämä kommenttisi auttaa liikakiloissaan röhkivää glamourin ydintä? Ne vaatteet joita olen hänen nähnyt käyttävän (kuvissa ja videoilla), repeilee pahasti saumoista, eikä hakaset yletä kiinni. Läski on ja pysyy, jos se itse ei suostu tekemään mitään asian hyväksi.
- Kaappinäätä
karseeta kattoo kirjoitti:
Miten tämä kommenttisi auttaa liikakiloissaan röhkivää glamourin ydintä? Ne vaatteet joita olen hänen nähnyt käyttävän (kuvissa ja videoilla), repeilee pahasti saumoista, eikä hakaset yletä kiinni. Läski on ja pysyy, jos se itse ei suostu tekemään mitään asian hyväksi.
Olen suunnilleen ehkä samaa kokoa ja kyllä on ihan oma vika, yritän kyllä tehdä asialle jotain. Mutta en ikinä päivänä kehtais esitellä itseeni julkisesti kuten hän tekee. Burleskitaiteilijoita on kaikenkokoisia mutta sekin pitää tehdä tyylillä ja oman kokoisilla vaatteilla. Minusta tuntui toki pahalta entisenä s-m- kokoisena myöntää että ensin tuli parikymmentä kiloa vakavan masennuksen myötä. Sitten tuli vielä 10 lisää kun masennus jatkui ja tuli ahmimishäiriö. Onnistuin pudottamaan 14 kiloa ja pidin ne poissa viitisen vuotta mutta elämäntolanne vaihtui ja taas tuli kiloja. Sitten raskauden myötä tuli lihavemmaksi kuin koskaan ja se todellakin alentaa mielialaa huomata mitä on taas itselleen tehnyt. Vaatekaupassakin lähinnä v...tuttaa. Ehkä Tuksu pelkää kohdata oman todellisuutensa vaikka se on ainoa joka hänet voi pelastaa varmalta kuolemalta. Onneksi itse en enää juo niin eipä ainakaan siitä tule turvotusta. .
- 673647365765756757
Kyllä lähtee läski kirjoitti:
Se ON ikuista kun on puhetta suomalaisesta keskivertoämmästä. Siis taviksesta ja turhakkeesta niinkuin J. Tukiainenkin on.
- twiikeri1
Kaappinäätä kirjoitti:
Olen suunnilleen ehkä samaa kokoa ja kyllä on ihan oma vika, yritän kyllä tehdä asialle jotain. Mutta en ikinä päivänä kehtais esitellä itseeni julkisesti kuten hän tekee. Burleskitaiteilijoita on kaikenkokoisia mutta sekin pitää tehdä tyylillä ja oman kokoisilla vaatteilla. Minusta tuntui toki pahalta entisenä s-m- kokoisena myöntää että ensin tuli parikymmentä kiloa vakavan masennuksen myötä. Sitten tuli vielä 10 lisää kun masennus jatkui ja tuli ahmimishäiriö. Onnistuin pudottamaan 14 kiloa ja pidin ne poissa viitisen vuotta mutta elämäntolanne vaihtui ja taas tuli kiloja. Sitten raskauden myötä tuli lihavemmaksi kuin koskaan ja se todellakin alentaa mielialaa huomata mitä on taas itselleen tehnyt. Vaatekaupassakin lähinnä v...tuttaa. Ehkä Tuksu pelkää kohdata oman todellisuutensa vaikka se on ainoa joka hänet voi pelastaa varmalta kuolemalta. Onneksi itse en enää juo niin eipä ainakaan siitä tule turvotusta. .
älä suotta masennu, asiat voi muuttua. painoin nuorena tyttönä 47kg(161cm), eli olin tosi pieni. sitten joutui aloittaan epilepsialääkkeet, ja ne lihotti mut 70kiloiseksi. vähänko vitutti ja ahdisti. ostinpa sitten zumba-setin kotiin ja teen sitä 5pv viikosta, ja aloitin reseptivapaan obesimed-hoidon. on lähtenyt 8kg 7viikossa..
- Lisääppä vielä tämä
twiikeri1 kirjoitti:
älä suotta masennu, asiat voi muuttua. painoin nuorena tyttönä 47kg(161cm), eli olin tosi pieni. sitten joutui aloittaan epilepsialääkkeet, ja ne lihotti mut 70kiloiseksi. vähänko vitutti ja ahdisti. ostinpa sitten zumba-setin kotiin ja teen sitä 5pv viikosta, ja aloitin reseptivapaan obesimed-hoidon. on lähtenyt 8kg 7viikossa..
Sitten kun laittaa tuohon masennus yhtälöön vielä kilpirauhasen vajaatoiminnan niin helvetti on irti....
Paino, putuu jos karppaa....siis pelkkää salaattia kanalla arkipäivisin ja viikonlopu vapaana.
20 kiloo lähti...ja tuli takaisin , osa siitä heti kun rupesi syömään yhtään muuta....
Liikutaan hyvin , sekään ei siis ole esteenä tai ongelma.
Kesällä huomaa hyvin, että painoa lähtee varsinkin helteillä, koska eivoi syödä kun on kuuma, juo vain paljon......
- näino
Se on 152 ja risat.
- Kaappinäätä
Karppausta juuri haluaisinkin mutta on hirveän vaikea toteuttaa kun muu perhe rakastaa leipää ja muita hiilareita eikä kukaan muu huoli edes vihanneksia :( kun olin hetken itsekseni aiemmin ja karppasin niin paino putosi kivasti kanssa. Sitten tapasin miehen joka halusi pitää mua kuin prinsessaa passaamalla ja ostelemalla "herkkuja". Suklaa on minun heikko kohtani ja jäätelö. Molemmat ovat sekä rasvaisia että makeita. Mutta pidän herkullisena myös terveitä asioita kuten tuoreita marjoja ja hedelmiä tai mozzarella salaattia. Olisi nyt ainekset kaapissa fetasalaattiin jos huomenna sitten saa aikaiseksi. Ja kai mun pitää vaan olla kovempi itselleni vaikka ukko mässäis mitä nenän edessä. Tsemppiä teille jotka haluatte laihtua tunteaksenne itsenne terveeksi mutta on vaikeuksia itsekurin kanssa. Kyllä te pystytte!
- Lisääppä vielä tämä
Kaappinäätä kirjoitti:
Karppausta juuri haluaisinkin mutta on hirveän vaikea toteuttaa kun muu perhe rakastaa leipää ja muita hiilareita eikä kukaan muu huoli edes vihanneksia :( kun olin hetken itsekseni aiemmin ja karppasin niin paino putosi kivasti kanssa. Sitten tapasin miehen joka halusi pitää mua kuin prinsessaa passaamalla ja ostelemalla "herkkuja". Suklaa on minun heikko kohtani ja jäätelö. Molemmat ovat sekä rasvaisia että makeita. Mutta pidän herkullisena myös terveitä asioita kuten tuoreita marjoja ja hedelmiä tai mozzarella salaattia. Olisi nyt ainekset kaapissa fetasalaattiin jos huomenna sitten saa aikaiseksi. Ja kai mun pitää vaan olla kovempi itselleni vaikka ukko mässäis mitä nenän edessä. Tsemppiä teille jotka haluatte laihtua tunteaksenne itsenne terveeksi mutta on vaikeuksia itsekurin kanssa. Kyllä te pystytte!
Mulla oli karppaus se, että perunaa enkä ruisleipää jättänyt pois.
Ihan ok oli.
Pasta, riisi oli out.
Salaattia ja kanaa, lohta, tonnikalaa, lihaa yleensä rehujen kanssa.
Juustoa söin ihan normisti, koska maitoa en juo.
Latte vain viikonloppuisin, muuten teetä tai mustaa kahvia.
Sokerihiiri päivä oli viikonloppuisin 1 pvä joko la tai su.
Mä huomaamatta karppasin, ENNENKUIN juttu edes tuli muotiin, saati, että siitä oli edes juttua. 2008 siis. karppaus taisi tulla suuren yleisön tietoon vasta 2010.
Jokatapauksessa oli ihan oma juttu, en ollut siitä edes lukenut.
Aivot vaan sanoi, että protskuu pitää olla ja hiilareista jo tiesinkin. Kaikki muu siis rehua.
Ekakuukausi oli pahin, kesä kun tuli, kaikki meni omalla painollaan. Pitää vaan olla tavoitteet kohillaan ja jos repsahtaa, niin se ei ole maailmanloppu!
Niin ja toi oli ainoo, mikä kilpirauhasen vajaatoimintoon tepsii, että laihtui.
Toinen olisi kait kikka: Mustalaisen hevonen -> lopettaa syömisen. - vielä kun lisäät
Kaappinäätä kirjoitti:
Jätskistä jos tykkäät, niin syöt vain viikonloppuisin. Mä söin sorbetteja. Ei niin paljoo energiaa kuin normi jädessä.
Ja suklaan kanssa sama. Viikonloppuisin ja mahdollisimman tummaa 70%, niin takuulla et vetele koko levyä kerrallaan :)
TSEMPPIÄ SULLE!!!!
- oskopgks
Pienin murhe tuksulla on ylikilot.
Jos hän saisi asiansa kuntoon päänupissa, niin sillä voisi olla myönteinen vaikutus ulkoasuunkin. Alkoholi turvottaa ja sillä saa kauniskin nainen ulkonäkönsä pilalle, puhumattakaan siitä, mitä tuollainen alkoholinkäyttö tekee henkisesti. Naama turpoaa, kroppa turpoaa ja juodessa tulee helposti syötyä mitä sattuu. Kun syö epäterveellisesti, sen näkee jo ihosta sekä kertyneestä vararenkaasta. Sanokoot joku, mitä sanoo, mutta sen jälkeen, kun on turvottanut itsensä syöttöporsaaksi, niin eipä meikki, tekotukka tai tekoripset siinä paljoa kaunista. Kauneinta on itsestään huolta pitävä nainen, joka ei paljoa meikkiä tarvitse,kun iho hehkuu luonnollista hehkua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1413928Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3573048Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt141978Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa101685Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41129- 71974
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar42889Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat23831- 70818
- 44794