En pääse eroon sinusta :( Enkä saa sinua :(
Avunhuutoni
17
173
Vastaukset
- Huoh.
Ei ole minulta.
T: mustasukkainen akka - Minulla on
ihan sama olo mun hänestä ja en vaan kestä :(
- naijnen
Voin lohduttaa, että parin viikon päästä helpottaa olo. Pitää vaan ymmärtää luopua hänestä
- heikottaa
Tuo oli vitsi !
- naijnen
heikottaa kirjoitti:
Tuo oli vitsi !
no okei.. menee ainakin kuukausi, mut ei kannata jäädä roikkumaan. Kokeilin kanssa ja meinasin romahtaa vaikka ihan selvästi ilmaisi ettei halua minua ja minä vakaasti vain uskoin että haluaa
- heikottaa
naijnen kirjoitti:
no okei.. menee ainakin kuukausi, mut ei kannata jäädä roikkumaan. Kokeilin kanssa ja meinasin romahtaa vaikka ihan selvästi ilmaisi ettei halua minua ja minä vakaasti vain uskoin että haluaa
Kuukausi..Toinen vitsisi !
- naijnen
heikottaa kirjoitti:
Kuukausi..Toinen vitsisi !
helpottaa aikanaan jos ihan rehellisiä ollaan, mut en halunnu säikäyttää...
- fgllvcfbnbvcv
naijnen kirjoitti:
Mulla on mennyt jo yli vuosi, eikä helpotusta näy. Mutta ei hän ole aivan suoraan
sanonut, että ei välitä...mutta varattu, joten pitäisi vain ymmärtää ja unohtaa. - heikottaa
naijnen kirjoitti:
helpottaa aikanaan jos ihan rehellisiä ollaan, mut en halunnu säikäyttää...
Mennyt pari vuotta
- naijnen
heikottaa kirjoitti:
Mennyt pari vuotta
päästä hyvä ihminen jo irti! ei ihmisiin kannata jäädä roikkumaan. löydät varmasti paremman kun aukaiset maailmalle silmäsi
- heikottaa
naijnen kirjoitti:
päästä hyvä ihminen jo irti! ei ihmisiin kannata jäädä roikkumaan. löydät varmasti paremman kun aukaiset maailmalle silmäsi
Eipä ole parempaa näkynyt
- Nimenomaan näin
naijnen kirjoitti:
Oma syy jos ei päästä irti, siinäpä sit kärvistelee. Taitaapa halutakin sitä, sadismia itseä kohtaan.
- vai haluta
Nimenomaan näin kirjoitti:
Oma syy jos ei päästä irti, siinäpä sit kärvistelee. Taitaapa halutakin sitä, sadismia itseä kohtaan.
Hullu viesti.
- herää kysymys
Ootko ihan varma ettet saa..?
- vasten olkapäätäsi
Olen :( Itkettää pirusti
- Ehkä vain estynyt
vasten olkapäätäsi kirjoitti:
Olen :( Itkettää pirusti
Jos saat kuitenkin joskus yllättäen ja kiihkeää kaveria.
- vasten olkapäätäsi
Ehkä vain estynyt kirjoitti:
Jos saat kuitenkin joskus yllättäen ja kiihkeää kaveria.
Ei kiinnosta pelkkä pano, eikä vitsit nyt
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi403741Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal333314- 692938
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912780- 351798
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no821766- 241609
- 281557
- 291539
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231524