Mulla menee nyt jalat alta. Liian herkkä tähän. Anna mun päästä jo syliisi.
Hitto mies
5
274
Vastaukset
- hyökkää
Senkun tulet,vaikken tiedä kukas olet,mutta joskus yllätykset on kivoja ;)
- ihan tosi
Tein illalla suunnitelman. Vakoilen häntä ja menen jonnekkin samaan paikkaan, mihin näen hänen menevän ja ujuttaudun hänen seuraansa. Sitten hyökkään. En mää semmoista voi mennä tekemään!! Voi hyvänen aika, mitä mä teen.
- yllätystäodotellessa
ihan tosi kirjoitti:
Tein illalla suunnitelman. Vakoilen häntä ja menen jonnekkin samaan paikkaan, mihin näen hänen menevän ja ujuttaudun hänen seuraansa. Sitten hyökkään. En mää semmoista voi mennä tekemään!! Voi hyvänen aika, mitä mä teen.
Mikset voi ?
- ihan tosi
yllätystäodotellessa kirjoitti:
Mikset voi ?
Ensinnäkin, jos matkustaisin sinne asti ja sitten hän sanookin: " Ala mennä siittä hyppimästä "
- hupps noin
nyt ollaan sylikkäin hehee
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3611476- 639950
- 1505629
- 1443794
- 753760
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373645- 403388
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243193- 652835
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792633