Semmosia jotka ei ole koskaan pussannu vastakkaista sukupuolta tai koskaan seurustellu??. ikä? sukupuoli?
Onks tääl viel meitä?
9
98
Vastaukset
- -00 tytsykkää
Mä oon ollu suhtees ja semmosii poskipusuinmut nenä koskaa suudellu kunnol
- poika 13v
En oo seurustellu tai pussannu :/
- kaunotar vai hirviö
tyttö 15v
en oo seurustellu enkä pusannut. pientä säpinää on ollu aika monen kans. - 15 vuotias
En oo seurustellut, enkä suudellut
- muuaneräs
13-vuotias tyttö oon, olen pusannut poikaa huulille 6-vuotiaana ja uskon ettei vastaavanlaista tapahdu pitkään aikaan elämäni kulun tuntien.
- asdfghjklöä
Mun kaveri on 17 v. ja se ei oo ikinä suudellu poikaa eikä sillä oo ollut mitään juttua... niin ja se on tyttö:D
- mikspitäis?
Ite oon -99 tyttö ja en oo koskaa ollu pojan lähel mitenkää enkä älyy sinkkunaki on kivaa miks pitää kiirehtii?
- tunteetsekasin:c
oon 16v tyttö enkä oo ikinä seurustellu tai suudellu vastakkaista sukupuolta huulille. kyl välil on sillee jos ollaa menty frendien kans jotai pullonpyöritystä tai totuutta ja tehtävää ni sillo saanu jonki tehtävän et pitää pussata kaverii huulille mut seki on ollu tyttö. joten ei oo kokemusta:/ haluisin kyllä oikeasti mahdollisimman pian suudella jotakuta silleen et oltais kunnon suhtees eikä mitenkää muutenvaan.
oon kauheen hellyydenkipee ja kaipaan läheisyyttä, mutta sitä tuskin tulee hetkeen tapahtumaan:'c
mä olin joskus ihastunu yhteen poikaan meijjän koulus, mut se ei esittäny mitään kiinnostuksen merkkei(se tiesi kyl et tykk'äsin siit ku mun kaveri kertos sil):c
mut nyt se on jo jonki aikaa kattellu mua, mut en oikee tiiä mitä tunnen ku tavallaan aattelen sitä usein mut sit kuitenki on vähä akward olla koulus sen lähel ku yritin sillo tosissani puhuu sil faces ja kaikkee kysellä kuulumisii mut se vastas sillee et sitä ei kiinnostais tippaakaan ja jotenki ku me ei melkee ikinä puhuta tunneil(samat kotsantunnit) muutaku vaiheta pari sanaa, oon pari kertaa auttanu sitä jossai töissä ja sillee mut se on aika hiljane ni ei siit oikee ota selvää. katseet vaihtuu kyl usein.
mitäs mä aloin taas höpisemään kaikkee mikä ei kuulu tähän:D no ihansama:D- Marco Polo
Sama olo
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen vaalilupaus oli euron bensa
Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.922147Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin
Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n422105Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin
Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi501845Topi osti Askon
Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan751370- 861261
Kastaa ja upottaa on eri sanat
Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan2191151Uskomatonta touhua!
Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki311080Oliko se oikeasti epäselvää
sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men561023- 67946
Miksi eduskuntatalon portaille sytyttään tänään 8 645 kynttilää?
Oikeus elämään ry järjestää lauantaina 21.3.2026 tapahtuman, jossa Eduskuntatalon portaille sytytetään 8 645 kynttilää.285910