olen paha

tunnustan paha olen

Lopetin yhteydenpidon ja katosin kaikkialta mistä hän saisi kuulla minusta jotain kuulumisia. Hävisin paikoista joissa minuun voisi törmätä. Katosin jotta hän ymmärtäisi minun arvoni ja merkityksen hänen elämässään. Sain käsityksen että hän ei arvostanut. hävisin jotta hän ymmärtäisi mitä hän tuntee kun minua ei olekaan saatavilla. Näkyvillä, kuulumisiani ei kuulukaan enää, minua ei tavoita enää mistään. kun vain katoan tuhkana tuuleen. halusin hänen näkevän ja ymmärtävän ja luulen että olen saanut hänet sen ymmärtämään.
olen paha ja käytin pahoja keinoja.

29

394

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • paha myöskin

Niin teit ja mietin vaan, että haluatko, että häviän sun elämästä kokonaan? Ota huomioon mun elämän tilanne.. Minulle olet edelleenkin tärkeä. Arvostan enemmän kuin ymmärrätkään. Purin suhun pahaa oloani. Anteeksi siitä

• ottakaa ihmiset_

kuiteskin huomioon se seikka että ette tiedä yhtään kenelle vastaatte ja puhutte.
        tärkeet ihmiset on muualla ku täällä.

• auts auts

Tuota keinoa käyttäneenä totean hänen pääsevän yli sinusta vain nopeammin. Poissa silmistä, poissa mielestä. Sinulle tämä ei taida olla yhtä helppoa.

• kunhan et omaa

mukavuuttasi tai ajatusmaailmaasi rajoittanut niin kaikki hyvin

mikä eniten tässä pistää silmään että kaikista häviämisistäsi huolimatta ruikutat ikäväpalstalle

se sanoo että tämä on silloin olinpaikkanasi jollain tapaa perustuksellinen koska täältä et ole vielä hävinnyt

• Et kait sentään

paha ole, mutta en ymmärrä

• Kaltsu kaipailija

Oli aikoinaan eräs neiti joka teki saman.
      Olin ollut vuosia häneen ihastunut, mutta kun mitään ei tapahtunut niin menin vain entistä enemmän lukkoon tilanteesta.
      Sitten hän poistui elämästä ja sain vihdoin ajan kanssa päästettyä henstä irti.
      Näin siinä käy, eli jos haluat häene arvostavan sinua niin pitää muuttaa suuntaa ja siirtyä lähemmäksi eikä kadota kuin tuhka tuuleen.

Ja nyt kaipailen täällä toista, en häntä jonka kadotin.

• jos sä oikeasti

olet jonkun kanssa tekemisissä eli et kadottanut niin et sä sitä täällä palstalla kaipaile se on ihan fakta juttu herätystä nyt pikku hiljaa

• ed.
        jos sä oikeasti kirjoitti:

olet jonkun kanssa tekemisissä eli et kadottanut niin et sä sitä täällä palstalla kaipaile se on ihan fakta juttu herätystä nyt pikku hiljaa

No ei ne asiat nyt aina ole noin yksinkertaisia, tekemisissä ollaan mutta tilanne mahdoton kun toinen seurustelee.
        Eli täällä siihenasti kun onnistun päästämään irti.

• Kyllä täällä voi
        jos sä oikeasti kirjoitti:

olla ja ikävöidäkin, vaikka tekemisissä olisikin.

• ei-paha

en ole ap mutta nimim.paha myöskin, pyydä anteeksi että purit pahaa oloasi siihen toiseen. Minulle tehtiin niin ja lähdin. Anteeksipyyntö olisi oikea teko.

• paha myöskin

olen pyytänyt jo ja monesti. ei tää mulle ollu osoitettu vaikka osuikin kohdilleen.

• En katso taakseni

Paha kai minäkin olen.Hävisin jostakin ja pysyn poissa.Enkä varmasti palaa, tarkistamaan, kiinnostaako?Enkä hävinnyt siksi, että hakisin huomiota, tai saisin jonkun katumaan kylmyyttään.
      Hävisin, koska huomasin, toisen jotenkin aina toivovan minun poistuvan näyttämöltä.
      Jos minua ei tarvita ja se annetaan näin selvästi ymmärtää.On itsestäänselvyys, että häivyn ja pysyn poissa.Kerroin kyllä, että näin tulee käymään aikanaan.Koska tunnen itseni.Minusta ei ole roikkujaksi ja tyhjän toivojaksi, haaveilijaksi.
      Sillä ei ole enää merkitystä, katuuko, tai kaipaako joku, vai ei.
      Mikäli joku olisikin tullut katumapäälle.Uskon hänen pääsevän siitä yli, koska en ole korvaamaton.
      Minä olen siis mennyt ja oven sulkenut perässäni ja se pysyy kiinni.

• realismin aakkoset

Se toinen ei välitä kuule paskaakaan mitä ajattelet tai missä olet ja ylipäänsä oletko hengissä vai et. Koskee kaikkia tällä palstalla.

• karu fakta
        realismin aakkoset kirjoitti:

Se toinen ei välitä kuule paskaakaan mitä ajattelet tai missä olet ja ylipäänsä oletko hengissä vai et. Koskee kaikkia tällä palstalla.

totta puhut. tääkin viesti on vaan ilkeä provo. aina jollekin osuu kohilleen vaikka mitä kirjoittaa

• INeedARealityCheck n
        realismin aakkoset kirjoitti:

Arvaa mitä, mä uskon tuohon, tai realistisesti ajatteleva minäni uskoo tuohon. Romanttisesti ajatteleva minä, uskoo että hän ajattelee minua silloin tällöin lämmöllä ja jopa hieman kaivaten. Pyrin kuitenkin joka aamu uuteen päivä herätessäni unohtamaan hänet ja kiellän itseäni haaveilemasta siitä kuinka joku päivä hän ottaisi minuun taas yhteyttä tai kuinka joku päivä tapaisimme ja saisin osoittaa näitä tunteitani häntä kohtaan, suudella häntä uudelleen ja tehdä ja sanoa kaiken mistä haaveilimme. Niin. Semmoinen on ihmismieli.

• kadotin hänet
        INeedARealityCheck n kirjoitti:

Arvaa mitä, mä uskon tuohon, tai realistisesti ajatteleva minäni uskoo tuohon. Romanttisesti ajatteleva minä, uskoo että hän ajattelee minua silloin tällöin lämmöllä ja jopa hieman kaivaten. Pyrin kuitenkin joka aamu uuteen päivä herätessäni unohtamaan hänet ja kiellän itseäni haaveilemasta siitä kuinka joku päivä hän ottaisi minuun taas yhteyttä tai kuinka joku päivä tapaisimme ja saisin osoittaa näitä tunteitani häntä kohtaan, suudella häntä uudelleen ja tehdä ja sanoa kaiken mistä haaveilimme. Niin. Semmoinen on ihmismieli.

Minä en osaa kieltää tuota itseltäni. Joka päivä toivon tekstaria puhelimeeni.. niitä suloisia sanoja joilla on merkitystä vain kun ne tulevat juuri oikealta henkilöltä, muilla ei minulle ole merkitystä.

• adios !

Minä en ainakaan ole paha. Hän kohteli huonosti ja yritin pitkään ymmärtää hänen pahaa oloaan. Liika oli kuitenkin liikaa ja lopulta menin pois. Häntä en halua enää koskaan nähdä. En minäkään lähtenyt siksi että hakisin huomiota vaan siksi etten enää anna kenenkään kohdella itseäni siten kuin hän teki. Hänen seuransa oli sitä ennen jo pitkään pahaa oloa aikaansaavaa. En kohtelisi siten pahinta vihamiestänikään. Hän sanoi kerran että jos joskus eroamme, hän uskoo meidän päätyvän vielä joku päivä yhteen. Niin ei tule käymään. Meidän polkumme erkanivat lopullisesti ja näin on hyvä.

• nyt saatto ousa

tämä nyt varmaan oli sitten mulle tarkotettu. sanositpa tuon oikeassa elämässäki. en turhaan odottelis

• adidas mono

ja ruikutat silti

• ed.
        adidas mono kirjoitti:

ja ruikutat silti

luuseri paska, kun et uskalla suoraan sanoa, mutta en yllättynyt yhtään

• saletti tästä

No, karma tasottaa pahuutta.

• väärin kaikki

Hävisin siksi että eräät ulkopuoliset niin junailivat, pelasivat mut ulos siitä maailmasta. Kummallista että hän ei sitä ymmärtänyt. En voinut enää mitään. En tiennyt mihin tulla, mistä hakea. Surin häntä. Ajattelin sitten että hän tekee jotain jos oli kiinnostunut. No ei tehnyt.

• No way....

Kuvitteletko tuolla lapsellisella tempulla saavasi hänet itsellesi ?

• ihmejuttui

en kuvittele SE TAPAHTUI JO

• Hianojuttu.
        ihmejuttui kirjoitti:

en kuvittele SE TAPAHTUI JO

No en tiedä, kuka olisi tuolla tavalla onnistunut. Mutta onnea teille. Ihminen kai ymmärtää toisen arvon, vasta kun on menettänyt sen. Surullista ja joskus taas onnekasta, näköjään.

• Sivullinen.

Ei se ole pahasti tehty, jos on yhdessä sovittu, ettei pidetä yhteyttä.

• tahatonta huumoria )

ollaan niin sikinsokin tärkeitä ja niin hiivatin pahoja ja pelkkää vetelää pashaa. uh.

• Mitäs pahaa tossa ol

Mun mielestä ei yhtään mitään. Kai jokainen katoo ihmisen tyköö joka ei arvosta.

• kunnon ravistusta

Toisen arvon tajuaa vasta kun toinen onkin kadonnut. Ymmärtää mitä toinen merkitsee ja joutuu miettimään omaa käytöstään. Onko toiminut reilusti toista kohtaan. Onko näyttänyt selkeästi toiselle hänen tärkeytensä vai onko kaikilla tavoilla antanut ymmärtää että toinen täysin yhdentekevä. Heräte peliähän tämä mulla oli. Mutta toimivaa. Mies heräsi ymmärtämään mitä toin hänen elämäänsä ja mitä hävisi minun mukanani. Ikävä voi olla tervettä ja herättävääkin. Pääsee selville omista tunteistaan. Toisaalta oli ikävää kuulla kuinka huolissaan hän oli siitä onko mulla kaikki hyvin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      38
      3662
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      27
      3209
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      65
      2855
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      82
      2677
    5. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      1748
    6. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      80
      1680
    7. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      28
      1507
    8. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      15
      1485
    9. Olisitpa se hellä

Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k
      Ikävä
      23
      1474
    10. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      28
      1458
    Aihe