Moikka,
Onko tällä palstalla 80-luvun nuoria? Olen itse kirjoittanut Aronahteen lukiosta 1987. Törmäsin sattumalta ytubessa Westmedian vanhoihin juttuihin. Tuli nostalginen olo :) Viikonloppuisin kierreltiin kartsalla ihmettelemässä :)
80-luvun nuoria?
9
623
Vastaukset
- Holmingmiäs
Kum mä oli nuor vuan 56 ni Holmingil ei ollu telefooni
- seitkytluku
70-luvulla kierreltiin pilluruntsaa ja norkoiltiin kauppojen väliköissä,tai siis niiden etuovien koloissa.Se oli hauskaa aikaa se.
- boom boom boom
Pilluruntsaa ajeltiin 90-luvulle asti mutta sitten vanhan rauman kadut suljettiin niin ettei toria voinut kierrellä enää bemarilla subbari täysillä
- Corolla ja karvanopa
Meikäläinen veti Corolalla karvanopat heiluen 80-luvulla. Autossa oli myös upea LA-puhelin...
Mitä ne Rauman lähellä olleet tanssipaikat olivatkaan? Köyliö...? Entä se toinen? Olikohan se Turun suuntaan? - Hester
Corolla ja karvanopa kirjoitti:
Meikäläinen veti Corolalla karvanopat heiluen 80-luvulla. Autossa oli myös upea LA-puhelin...
Mitä ne Rauman lähellä olleet tanssipaikat olivatkaan? Köyliö...? Entä se toinen? Olikohan se Turun suuntaan?Olit siis se jota naurettiin ja autoasi kutsuttiin antennimetsäksi.
- toope3
Lallis ja Kirikallio
- nainen6
joo runtsalla oltiin...ja oli kivaa aikaa se...
- toope3
kutkas ne runtsan kovimmat tappelijat oli?
- vm 69
Kasvoja muistan, mutta nimet hakusessa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi383682Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal323257- 692888
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912730- 351748
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no811709- 241539
- 281517
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231484- 281478