omaksumaan uuden isän vaimon äidikseen? Meillä kukaan lapsista ei vielä sano minua äidiksi, vaikka olen sanonut heille, että minua voisi kutsua äidiksi täällä kotona ja yleisillä paikoilla.Olen ollut perheen äitinä nyt 2 v eikä toiveeni mene perille.
Olisi kiva kun kuitenkin huollan ja kasvatan heitä kuin omiani. Aattelin että hommaan tarrakirjan et ainakun sanovat äiti saavat tarran, ja kymmennestä kerrasta saavat jonkun tikkarin tai suklaapatukan. Toivoisin että minua kunnioitettaisiin tällätavoin. Kaipa sitten joskus kunnioittavat ja arvostavat. Oiskohan äidillään sormet pelissä että usuttaa lapsiaan huonoille käytöstavoille.
Millon toisen lapset alkaa
10
192
Vastaukset
- Ja lehmät lentää
Lissu, ei koskaan.
- voi v
Voi eiiii, eikö nää lopu koskaan...
- ajan kanssa
No meillä lapset alkoivat puhutelemaan varovasti mutta nyt tulee äiti äiti.. jo niin reippaasti. Kyllä se helpottaa elämää huomattavasti, kun lapset omaksuvat hyvät käytöstavat ja kohtelevat aikuisia hyvin.
Alussa oli lahjomista kun halusin nopeesti tuntea oloni kotoisaksi. Äidistään emme juurikaan puhu, mitä nyt joskus kyselen miten äidin luona on mennyt että onko ollut onglemia hänen kanssaan. Voi sittten laittaa visetiä ja yritää ratkaista hänen ongelmiaan.- kerroppa
Miksi vastaat itsellesi lässy?
Harmittaako kun kukaan ei kiinnostu provoiluistasi?
Olet naurettava.
- .......
Hmmmm. Ilmeisesti sen takia koska et ole äiti heille et ole koskaan äiti olet vain lässy lissu
- -----
Kyllä minua ainakin sanovat äidiksi vain omat lapseni, ja mieheni lapset kutsuvat minua etunimellä.
- minä
Joo ei Se sinusta lasten oikeaa äitiä tee vaikka oot menny niiden isän kanssa naimisiin eikä lasten tartte sua kutsua äidiksi vai onko tilanne Se etteivät ole oman oikean äidin kanssa tekemisissä eli hän on kenties kuollut tai ei vaan muuten halua olla lastensa kanssa tekemisissä.Oletko sinä ainoa äidin malli heidän elämässää Sillon mä ymmärrän et haluat jotta kutsuvat sua äidiksi muuten ei ku lapsilla on vaan Yks isä ja äiti vaikka kuin olisivat uusissa naimisissa
- Hyi häpeä
Ei koskaan, eikä tarvitsekaan. sinä et huolla et kasvata, joten lopeta se tähän paikkaan.
- essi äiti
No ei tietenkään tarvi, mutta meillä se on aivan luonnollista, lapset sanovat mua äidiksi, ja varmaan siitä syystä että puhuttelen itseäni heille äitinä. Tosin he olivat aika pieniä kun tulin heidän elämään mukaan ja puhuttelin jo alussa itseäni äidiksi heille, niin se alkoi oikeesti siitä, että he pitivät minua äitinä.
En loukkaantuisi vaikkei sanoisikaan, mutta helpottaa monia asioita. Vaikka se kiusaa heidän oikeaa äitiään, niin mehän ei siitä piitata, huudelkoot, kai aikaan lopettaa, kun huomaa että nauramme hänelle. - ..........
Kyllä isä avokki kasvattaa ja huoltaa kaikkia lapsia jotka samassa osotteessa on ja ihan luvallakin mutta äidiksi se ei tee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1635015Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa203611Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1643426Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."
Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss382927Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu1082689Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman
nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie282058Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin
Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy191905Jäit kiinni siitä
että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky121824Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista
Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh1551522Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo111512