... kertoa "sivulauseessa" minusta oletettavasti kiinnostuneelle miehelle, että nykyinen suhde vetelee viimeisiään ja on käytännön järjestelyjä vaille finito? Silloin hänelle jää mahdollisuus tehdä aloite tai jättää tekemättä. Itse en tässä vaiheessa aloitetta uskalla tehdä, jos tuleekin pakit ja jo ennestään riekaileina oleva itsetunto menee lopullisesti. Ja kyllä, olen itse hyvinkin kiinnostunut eikä tämä kiinnostus ole romuttanut nykyistä suhdetta.
Onko hölmöä
13
510
Vastaukset
- Näin tekisin
Itse haluisin kuulla asiasta,niin voisin rauhassa antaa asioiden mennä ,niin etten sekaantuisi edelliseen suhteesen yhtään.
Vaikka kiinnostais niin en sotkeentuisi. - jehh
Hmm, sanoisin kyllä että mies ei varmastikaan heti käy kuumana kyselemään treffittelyä koska erosi on vielä tuore. Tottakai kannattaa vihjata juurikin sivulauseessa asiasta. Älä kuitenkaan jää jankkailemaan asiasta, hän kyllä varmasti kuulee sen jo ensimmäisellä kerralla vaikkei siihen kiinnittäisikään huomiota.
Mutta odottele kärsivällisesti, kyllä se kysymys sieltä vielä tulee :) - yx varattuun ihast.
En kanssa kyllä tekis sitä aloitetta ennenkuin toinen on kokonaan vapaa.
Mutta toisaalta olis kiva kuulla toiselta siitä tilanteesta ja ehkä toisen kiinnostuksestakin, silloin olisi kuitenkin se mahdollisuus alkaa pikkuhiljaa tutustumaan vähän paremmin jotta joskus ehkä sen aloitteen voisi tehdä tulevaiusuudessa. - eikiitos1
Jos mies on vapaa, niin mikä ettei. Mutta jos taas ei ole, niin jäitä hattuun.
Itse kyllä siivoaisin oman pesäni ensin. - suoraa puhetta vaan
Moni onnellisesti suhteessa oleva saattaa silloin tällöin sanoa jotain sellaista että "jospa olisin sinkku/eroaisin niin tekisin sitä ja tätä..." "jos tuota mun ukkoa/akkaa ei olisi, niin..." eivätkä he tarkoita sillä mitään sen kummempaa. Näin minä ja varmasti moni muukin tuollaiset puheet ymmärtää.
Ei se mies josta olet kiinnostunut välttämättä tajua että olet tosissasi jos vain vihjailet. Sinuna kertoisin ihan suoraan ja selkeästi mikä on tilanteesi. - Still Got the Blues
Minä en ainakaan osaisi/haluaisi aloittaa suhdetta jos toisen suhde olisi juuri päättynyt ellei olisi varma tten ole vain laastari ja toinen täysin valmis uuteen.
Sivulause on ok. Riippuen väleistä syvempikin luotaus voi tulla kyseeseen.
Yksilöitähän me tietty, ei tähänkään varmaan ole mitään "oikeaa" tapaa mutta rehellisyys ja avoimuus ei ainakaan jätä mitään arvailun varaan. - tyypillistä
Todennäköisesti ap:n nykyisen suhteen loppuminen ei ole oikeasti noin pitkällä ja kotona kyllä kelpaa oman miehen syli, mutta uusi ihastus on saanut pienen pään pyörälle.
- No kai
sitä pitäisi uskoa toista jos tänne noin kirjoittaa, uusi ihastus tosin on voinut johtua siitä että kotona menee huonosti.
Mutta emmehän me voida ventovieraan tilannetta tietää.
- 89865758765
Noin ainakin monet tekee, ja monella myös toiminut.
Moni tosiaan alustaa seuraavan suhteen niin että on toinen valmiina heti lennosta.
Itse tehnyt ja itsellekin tehty. - 5+5
Täsmennystä nykyisen suhteen tilanteesta: mies etsii asuntoa ja harkinta-aika loppuu ensi kuun lopussa. Repikää siitä.
Ja tämä uusi kiinnostunut/kiinnostus tuli ihan yllättäen yllättävältä taholta. Ei siis suunniteltu juttu.- yx kommentoija
Juu tää on vähän outo palsta välillä, niinhän se yleensä käy että tunteet leimahtaa kun niitä kaikkein vähiten odottaa.
Toivotan sulle onnea jatkoon ja hyvää yötä
- 4+4
Kannattaa yrittää jossain sopivassa välissä tarpeeksi selkeästi vihjaista, mies sitten tekee asian eteen jotain tai ei.
Itsellänihän on tosiaan vähän sama tlanne vastakkaisesta näkökulmasta yhden naispuolisen tutun kanssa. Voisin olla hyvinkin kiinnostunut, mutta kun tietääkseni hän seurustelee, niin pitää toppuutella tunteitaan ja mölyt mahassa. Eipä siinä, kivaa on ja juttu luistaa näinkin. - 5+5
Kannatti se sivulause, no oikeasti oli kyllä ihan päälause. Tavattu kaksi kertaa muissa merkeissä. Kertomiskerta -> tapaaminen muuttui ihan hervottomaksi nauramiseksi. Toinen kerta -> oleminen rentoa ja vapautunutta.
Hyvä mieli. Vaikka mitään ei tapahtuisikaan, niin kannatti. Ihana ihminen on hän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3411301- 629162
- 1375455
- 1443754
- 753690
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373599- 403348
- 612713
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak722430Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal152249