Miten sais bentsoja?

sekakäyttäjä

Tarvitsen bentsoja lähinnä sekakäyttö tarkoitukseen niin saako niitä vaan marssimalla lääkäriin ja sanomal että ahdistaa.

21

247

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sfdsffsdf

sano et on hirveä ahdistus ja jännitys. Auttaa jos on vielä krapula. Tekee aidomman vaikutelman

• Ymmärrys

Miksi olet sekakäyttäjä?

• ketipinoria voit saa

Ei saa. Pitää olla hoitosuhde, jossa ahdistuneisuutesi ja muut vaivasi tunnetaan.

Ennen hörhöt marssivat päivystyksiin ja vaativat rauhoittavia "ensiavuksi" ahdistuneisuuteensa. Niinpä nykyään ei kirjoiteta päivystyksissä bentsoreseptejä lainkaan.

• ghslgkjh

Aloittajan kaltaisten vuoksi oikeasti lääkettä SAIRAUTEEN tarvitsevat eivät meinaa saada lääkettä. Jotkut ihmiset jäävät ilman lääkettä sairauteensa vangiksi kotiinsa.

Lääkkeiden oikeinkäyttäjä pelkää jäävänsä ilman reseptiä www.hs.fi/sunnuntai/a1386996293536

Eikö ap:n kannattaisi hakea apua sekakäyttöönsä esim. a-klinikalta?

P.S. Miten joku hemmetin huumehörhöily-aloitus edes liittyy masennus-palstalle?

• sekakäyttäjä

Sairas minä olenki vai miks muuten on tarve saada nuppi sekasi?

• ..........
        sekakäyttäjä kirjoitti:

Sairas minä olenki vai miks muuten on tarve saada nuppi sekasi?

Sairautta hoidetaan lääkkeillä eikä käytetä niitä päihteinä. Toivottavasti et saa bentsoja mistään, koska et niitä sairautesi hoitoon käyttäisi.

• sekakäyttäjä
        .......... kirjoitti:

Sairautta hoidetaan lääkkeillä eikä käytetä niitä päihteinä. Toivottavasti et saa bentsoja mistään, koska et niitä sairautesi hoitoon käyttäisi.

Pimeiltä markkinoilta sitten ellen saa.

• douppaaja

Valvoin kerran koko yön ja menin aamulla lekulle ja valitin kuinka elämän lyö ja ei pysty rentoutumaan ja pälä pälä. Määräsi bentsoja. Samoin valitin kerran kovian niskakipuja ja jäykkyyttä (eihän sitä periaattessa lekuri pysty todistamaan vääräksi)
      sain sirdaludeja. hauskasti rentouttivat lol :D

ps. tätä palstaa seuraamalla saa hyviä vinkkejä mistä valittaa

• Raivostunut

"Ei saa. Pitää olla hoitosuhde, jossa ahdistuneisuutesi ja muut vaivasi tunnetaan."

Ei niitä nykyään enää saa vaikka olis oikea tarvekkin. On väärin että aloittajan kaltaiset henkilöt niitä sen sijaan saavat.

• Raivostunut

Niin että elämäni on yhtä helvettiä tuollaisten aloittajan kaltaisten henkilöiden takia kun en saa ahdistukseeni ollenkaan bentsoja vaikka käyttäisin niitä vain asianmukaisesti. Nyt sitten varmaan joudun tappamaan itseni kun en saa lääkkeitä jotka ehkä pelastaisivat elämäni.

• sekakäyttäjä
        Raivostunut kirjoitti:

Niin että elämäni on yhtä helvettiä tuollaisten aloittajan kaltaisten henkilöiden takia kun en saa ahdistukseeni ollenkaan bentsoja vaikka käyttäisin niitä vain asianmukaisesti. Nyt sitten varmaan joudun tappamaan itseni kun en saa lääkkeitä jotka ehkä pelastaisivat elämäni.

Pitää olla pelisilmää nääs:) Ite seurannu näitä palstoja ja lukenu oireista. Ei kannatta olla liian epätoivoinen. Mä saan melkein aina kun on harjoitellut mun "ei tästä mitään enää tuu" ilmettä. Sitten apteekkiin ja napit naamaan ja kaljaa perään. Saa viikonloppu rennon alun.

• Raivostunut
        sekakäyttäjä kirjoitti:

Pitää olla pelisilmää nääs:) Ite seurannu näitä palstoja ja lukenu oireista. Ei kannatta olla liian epätoivoinen. Mä saan melkein aina kun on harjoitellut mun "ei tästä mitään enää tuu" ilmettä. Sitten apteekkiin ja napit naamaan ja kaljaa perään. Saa viikonloppu rennon alun.

Ja mikähän se sallinen "ei tästä mitään enää tuu" ilme on? En minä osaa mitään tuollaisia näytellä. Ainakin julkisella puolella lääkärit ovat niin ehdottomia etteivät määrää bentsoja vaikka heittäytyis lattialle itkemään. Juuri tuon takia ei bentsoja enää määrätä niitä oikeasti tarvitseville kun jotkut niitä huvikseen nappailevat kaljan kanssa.

• hah hah luuseri
        sekakäyttäjä kirjoitti:

Vai rennon. Eiköhän hyvä humala mene napeista pilalle ja tulee pelkkä valtava väsy.
        Tosi rentoa on hautuumaallakin.

• bentsoi

Ei niitä bentsoja ny nii vaa saa...

• Raivostunut

Usein kuitenkin tuntuu siltä että kaikenmaailman huumeveikot niitä kyllä saa mutta ei ne joilla olis oikea tarve.

• pummiharmonia

Aivan, helpostihan niitä saa, mutta apteekin ovien takaa ei ehkä niin helposti, saisvat vähä miettiä ja suosiolla myydä kenelle vaa kuva vaivautuu raahaamaa ittesä niitä kysymään, näin katkee sivu bisnes ja oikeen tarpeen alla olevien elämä kummasti helpottuu, itte ikinä ees koittanu mitää rauhottavaa, mut iha hirveetä rallia pyörittävät ympärillä, jokaiselta tuntus löytyvän nappi pari, ja sit sinkoillaa joka paikkaa ku loppuu.

• avulias neuvo

Tilaa netistä!

Tosin ne voivat olla pesupulveria ja rotanmyrkkyä, mutta ei muuta kuin pyykkäämään ja viemärirottia tappamaan, jos satut itse säilymään hengissä.

• joku vaan

Ei saa, pitää olla perusteet hakemiselle. Eivät varmasti anna sekakäyttö tarkoitukseen, eikä niitä kuulukkaan myöntää semmoisille, jotka vetää viinaa ja lääkkeitä.

• sairastatouhuuuuuuuuuuu

No just joo,haluut ilmeisesti haudan lepoon kun vedät sekasin kaikkea?mä oon entinen pilleri narkki,ja se ei ollu mitään elämää!!eihän siinä jos haluaa kuolla.

• Nomorethose...

Ketää ei ole terästä, lopeta ajoissa touhusi niin annat vielä joskus itsellesi anteeksi väärinkäyttösi itseäsi kohtaan.

• ............

Kukaan ei ole terästä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kelekkakisat

Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.
      Nivala
      35
      11417
    2. Aivan kauheaa

Veikö koskiuoma taas ihmishengen? Se pitää kieltää!
      Imatra
      63
      9810
    3. Onko kaivattusi

…mielestäsi älykäs, tai kenties tyhmä? Oma mielipide.
      Ikävä
      144
      5559
    4. Kuinka pitkä välimatka

on teidän kotien välillä?
      Ikävä
      144
      3784
    5. Epäilen ettet edes

Kehtaisi liikkua kanssani.
      Ikävä
      75
      3740
    6. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      37
      3635
    7. Oletko huomannut

Yhden muutoksen?
      Ikävä
      40
      3378
    8. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      24
      3173
    9. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      63
      2793
    10. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      79
      2583
    Aihe