Robin hood synkrooma?

Robby H

Arka aihe miheltä kun huomaa olevansa tämän päivän "robin" Ei ole helppo elämä tällainenkaan kun joutuu selittelemään kavereilleen tekemisiään.

On nähkääs niin että antaudun naisille liian helposti ja lähes aina kun vähänkin vihjaistaan että olisi lempeä tarjolla. Jälkeen päin on siivoton olotila kun huomaa että taas kerran karkasi lapasesta ja herää aivan väärästä asunnosta,tai jopa kaupugista.
Pitäisikö hakea ammatti apua..?

En vastaa yhteenkään kysymykseen ja vain siksi että joku voisi tunnistaa minut tuntien pienen piston rinnoissaan..

12

72

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Marian neito

Jos olet vapaa ja suojaat itsesi taudeilta niin mikset soisi iloa muille? Miksi joudut selittelemään kavereillesi? Tässä iässä? Hengittääkö verokarhu niskaasi kun toimit "gigolona" alias robinina? Kieltämättä jos lupaat enemmän kuin annat niin omatunto voisi kolkuttaa. Jos jaksat niin miksi tarvitsisit ammattiapua?

• Robby H

Se pulma on kun useampi sattuu paikalle yhtäaikaa.Jonkin verran tulee halpoja kommentteja ja katseita..En minä tiedä..Olenko epänormaali kun ikää on tälle palstalle riittävästi. Onko muita tai tiedätkö että joku käyttäytyisi tällä tavalla..

• Hoodeilla notkunut

Minun tuntemani Robin Hood ryösti rikkailta ja antoi köyhille, eikä himoinnut muita kuin kaunista linnanneito Mariania. Tunnen myös käänteisestä RH-syndroomasta kärsivän henkilön. Asuu Suomessa ja johtaa hallitusta.

• R-H

Eikös se ole lähes sama asia jos antaa puutteessa eläville ja jättää yltäkylläisyydessä elävät ilman.Eikä vaadi palkkaa tai kunnoitusta,vaan vaatimattomasti häviää aamusumuun..Ele on jalo mutta onko tällainen tervettä ja onko meitä paljon..Viimeksi mainitsemasi henkilö ei tee pyteettömästi tekojaan,vaan enimmäkseen omaksi iloksi tai nautinnoksi.

• Veli Tuck
        R-H kirjoitti:

Eikös se ole lähes sama asia jos antaa puutteessa eläville ja jättää yltäkylläisyydessä elävät ilman.Eikä vaadi palkkaa tai kunnoitusta,vaan vaatimattomasti häviää aamusumuun..Ele on jalo mutta onko tällainen tervettä ja onko meitä paljon..Viimeksi mainitsemasi henkilö ei tee pyteettömästi tekojaan,vaan enimmäkseen omaksi iloksi tai nautinnoksi.

Yltäkylläisyydessä eläviä ei voi jättää ilman sellaisesta, jota heillä jo on. Toisin sanoen ero on ratkaiseva. Sinulla on laupiaan samarialaisen "synkrooma". Terveydentilasi jäljille pääset, kun vastaat kysymykseen, miksi kaipaat ymmärtäjää. Näyt oivaltaneen käänteisyyden idean...

• Haarakiila 1

Ja mies retostelee täällä, eikä osaa sanoa synkroomaa synkroomaksi !
      Tasoisiasi naisia ?--arvaan ma.

• Robin H

Ei tällainen ole retostelun aihe ja yritän päästä eroon tällaisesta.Tasoa ei voi määritellä ykskaks,kun joukossa on varattuja ja vapaita ja suhteellisen viehättäviä naisia.Omaa tasoa on mahdotonta määritellä kun olen aivan tavallinen mies.Käyn töissä.En juuri juo alkoholia.Terveys on mielestäni Hyvä,jos? Päässä ei olisi tällainen vika.

• Ryhdistäydy ja ala arvostaa itseäsi. Ketä naista kiinnostaa vakavammin jokanaisen päällä maannut mies. Kirjoitat itsekin että antaudut "liian helposti", eli sinulla on käyttäytymisesi hallitsemisen ongelma, kenties seksiriippuvuus tai erittäin voimakas hyväksytyksitulemisen tarve kenties. Kannattaisiko käydä juttelemassa jostain tästä ongelmasta ja saada näin ammattiapua.

• Robin H

Nuorena olin ujo poika,hiljainenkin.Taisin olla yksin kulkija.Kun katsoin peiliin niin näin ruman miehen alun.Kaikilla muilla oli jo tyttökaveri ja minä olin vain aina yksin.Koskaan tytöt ei edes yrittäneet puhua minulle.Kaikki muuttui kun täytin 18v Oli neitiseuraa riittämiin. Ehkä täytyy hakea ammatti apua?Mutta kynnys mennä lääkäriin.Siellä on kuitenkin oikeasti sairaitakin.

• Robin H kirjoitti:

Nuorena olin ujo poika,hiljainenkin.Taisin olla yksin kulkija.Kun katsoin peiliin niin näin ruman miehen alun.Kaikilla muilla oli jo tyttökaveri ja minä olin vain aina yksin.Koskaan tytöt ei edes yrittäneet puhua minulle.Kaikki muuttui kun täytin 18v Oli neitiseuraa riittämiin. Ehkä täytyy hakea ammatti apua?Mutta kynnys mennä lääkäriin.Siellä on kuitenkin oikeasti sairaitakin.

Ei kai sun lääkärille tartte mennä vaan paremminkin psykologille.

• R-H
        lusiina kirjoitti:

Ei kai sun lääkärille tartte mennä vaan paremminkin psykologille.

Niinkö..Eikö tarvitse lääkärin lähetettä..Pitänee koettaa valita mies kallon kutistaja että ei tule mitään jännitteitä..Yritän kovasti parantaa tapoja.Siihen asti kun pääsen hoitoon....Ajattelin pysyä poissa paikoista missä tilanteita syntyy.Toivon myös että puhelin ei soi.

• R-H kirjoitti:

Niinkö..Eikö tarvitse lääkärin lähetettä..Pitänee koettaa valita mies kallon kutistaja että ei tule mitään jännitteitä..Yritän kovasti parantaa tapoja.Siihen asti kun pääsen hoitoon....Ajattelin pysyä poissa paikoista missä tilanteita syntyy.Toivon myös että puhelin ei soi.

Oletkos työelämässä? Jos niin ota yhteys omaan työterveyshoitajaasi, hän osannee antaa vastuksen tarviiko työpsykologille lääkärin lähetteen. Tai jos et ole työterveyshuollon piirissä, ota yhteys mielenterveystoimistoon, sieltä osaavat neuvoa miten toimia.

"Pitänee koettaa valita mies kallon kutistaja että ei tule mitään jännitteitä."
        Sori, joko tilantees on paha tai sitten provoat :).

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      163
      5015
    2. Veli Sofia teki urosmehiläisen työn

Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa
      Maailman menoa
      20
      3611
    3. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      164
      3426
    4. Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."

Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss
      Suomalaiset julkkikset
      38
      2927
    5. Unisex-vessat

Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu
      Tunteet
      108
      2689
    6. Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman

nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie
      Maailman menoa
      28
      2058
    7. Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin

Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy
      50 plus
      19
      1905
    8. Jäit kiinni siitä

että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky
      Ikävä
      12
      1824
    9. Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista

Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh
      155
      1522
    10. Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."

Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo
      Suomalaiset julkkikset
      11
      1512
    Aihe