Pukee sua!!
Sininen
32
566
Vastaukset
- ehkäpä niin
kiitos!!
- Elvis Costello
Blue becomes you
Blue Chair - sateenkaaren pää
Sininen on kyllä mainio väri.
- Kaihoisa mies
Niin suakin ! Jos olet yks nainen.Siniset silmät ja siniset k....t ;)
- mitkä?
siniset kulmat vai siniset kengät vai siniset kutrit?
- Kaihoisa mies
mitkä? kirjoitti:
siniset kulmat vai siniset kengät vai siniset kutrit?
Vastaus löytyy facebookista.Valokuvassa luultavasti hänen k....t.Täytyy varmaan samalla pyytää nöyrimmästi anteeksi,jos olen joskus ikävissäni salaa sua katsonut.
- siniset kullit?
Kaihoisa mies kirjoitti:
Vastaus löytyy facebookista.Valokuvassa luultavasti hänen k....t.Täytyy varmaan samalla pyytää nöyrimmästi anteeksi,jos olen joskus ikävissäni salaa sua katsonut.
-
- saa katsoa
Kaihoisa mies kirjoitti:
Siniset kukkulat?
- luulen,että
saa katsoa kirjoitti:
Siniset kukkulat?
siniset kissat..
- saa katsoa
luulen,että kirjoitti:
siniset kissat..
Siniset kakkulat?
- Wearing blue
Kankut? ;-)
- saa katsoa
Kaihoisa mies kirjoitti:
Facebookissa sinisessä kasarissa esiintyy hän?
- No tietty
kynnet.
- Kaihoisa mies
Liittyy kävelemiseen.Enempää en kerro.
- Siniset kengät ovat
todella tyylikkäät
- siniset koivet.
-
- saa katsoa
Ovatko pitkävartiset saapikkaat vai kevyet kesäiset kengät?
- Kaihoisa mies
saa katsoa kirjoitti:
Ovatko pitkävartiset saapikkaat vai kevyet kesäiset kengät?
Onneksi on tulossa kesä !
- Täti sininen
- sininen aloittaja n
siniselle miehelle. ;)
- Kaihoisa mies
Sinikenkäiselle sinisilmälle ;)
- Kaihoisa mies
Kaihoisa mies kirjoitti:
Sinikenkäiselle sinisilmälle ;)
Haluaisin varmuuden siihen,että oletko aloittaja nainen juuri hän? Voisitko kertoa vielä jotain,mistä saisin varmuuden?
- Mukavaa päivää.
Kaihoisa mies kirjoitti:
Haluaisin varmuuden siihen,että oletko aloittaja nainen juuri hän? Voisitko kertoa vielä jotain,mistä saisin varmuuden?
En ole. En kaipaa ketään. Näin on hyvä. Riittää, kun saan ihastella.. Sinisilmäinen kaunis aito blondi jolla ei ole sinisiä kenkiä.
- Sininen maailma
Mulla on siniset silmät. Sininen on lempivärini. Autonikin on sininen, mutta koti punainen. Pitää vissiin ruveta maalaamaan sekin. Hyvä, että joku nainen huomaa minutkin edes joskus. Moikka
- juuri nyt on vaikeaa
sininen hetki...sitä odotellessa.
- komistuu vaan :)
Olipa kiva yllätys. Häntä pukee siniset farkut :)
- Kaihoisa mies
komistuu vaan :) kirjoitti:
Olipa kiva yllätys. Häntä pukee siniset farkut :)
Jotenkin tuntuu tutulta sininen hetki ja siniset farkutkin.Jotain konkreettisempaa kaipaan...
- Thank you
Kaihoisa mies kirjoitti:
Jotenkin tuntuu tutulta sininen hetki ja siniset farkutkin.Jotain konkreettisempaa kaipaan...
Kun miehellä M-nimisellä on siniset farkut jalassa niin en pysty keskittymään yhtään mihinkään. Miehellä myös ruskeat silmät :)
- Kaihoisa mies
Thank you kirjoitti:
Kun miehellä M-nimisellä on siniset farkut jalassa niin en pysty keskittymään yhtään mihinkään. Miehellä myös ruskeat silmät :)
Ruskeat silmät ovat varmasti kauniit.Valitettavasti minulla ei ole ruskeat.
- Kiinnostunut mies
Kaihoisa mies kirjoitti:
Ruskeat silmät ovat varmasti kauniit.Valitettavasti minulla ei ole ruskeat.
Ketjun aloittajalle.Voisitko tarkentaa missä näit sinistä hänen yllään? Oliko livenä vai kuvassa?
- Vika kerta palstall
Kiinnostunut mies kirjoitti:
Ketjun aloittajalle.Voisitko tarkentaa missä näit sinistä hänen yllään? Oliko livenä vai kuvassa?
Live.
- sininen väri
on ihan ok ja sopii monille hyvin. Minä en omista farkkuja lukuunottamatta.mitään sinistä vaatetta, enkä ole koskaan omistanut, koska se on melkein ainut väri, joka ei minulle sovi. Tämä ei liittynyt väriä lukuunottamatta tähän ketjuun mitenkään, kunhan kerroin. ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511407- 639770
- 1435537
- 1443784
- 753740
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373625- 403378
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243173- 632783
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792573