nainen. Ajattelen sinua nautinnolla niinä hetkinä.
Jokaisena aamuna himoitsen sinua
26
1782
Vastaukset
- naisystäväinen
Olisitpa vieressäni niinä aamuhetkinä ;-)
- s-naiselle
Mistä tämä himo kumpuaa. Aamuyöstä ja aamulla uudestaankin. Se on todella isona ja kovana, kunpa hän voisi istua sen päälle ja ratsastaa.
- Boys boys boys
Vaimosi on sitten onnen tyttö. Kai sinäkin sitten onnen pekka...
- s nain
s nainen vastaa ..............kunpa voisinkin .....;)
- s-nainen1
s-naiselle mielenkiintoista kukahan olet.
- naanen
Mistäpäin tämä himottava nainen..?
- toiveikas aakkonen
Mä oon oikeestaan s-nainen. Melkeinpä olen. Vähän sinnepäin. Eikös se riittäisi? Kun minäkin himoitsen kovasti aamuisin jotakin jäykkää.
- Olet valittu
Kyllä se riittää kulta rakkaani.
- toiveikas aakkonen
Olet valittu kirjoitti:
Kyllä se riittää kulta rakkaani.
Vou! Tuosta vaan koko jonon ohi :) Tästä ei päivä parane. Tunnelmoikaamme ja himoitkaamme siis aamunkoitteessa...
- seisoo :DD
aamu stondis on varmaan jokaselle tuttu kellä
- aamujäykkyyttä
Tällä viikolla olen taas joka aamu tyydyttänyt itseni häntä ajatellen..
- karmivaa...
yöks..toivottavasti se en ole minä!
- Ajattelija
karmivaa... kirjoitti:
yöks..toivottavasti se en ole minä!
Sinä se olet. Sinun tiukkaa persettä ajattelen ja kovaa, liukasta kaluani runccaan niin että mällit lentää kaarella!
- näinsemenee
Ajattelija kirjoitti:
Sinä se olet. Sinun tiukkaa persettä ajattelen ja kovaa, liukasta kaluani runccaan niin että mällit lentää kaarella!
Tää ei ollut ap, mutta aika naulan kantaan osuit.
- Himotar
Maksaisin mitä vaan että se olisin juuri minä! Mikään ei ole niin kaunista kuin himo ja halu toista kohtaan.
- tsekkaa tilanne
Kyllä ne on eri miehet joilla stondaa aamulla. Ne on rautaa ja tiukkaa ainesta. Alfaa.
- s.............
Hmm..Kenelle s naiselle?
- s...lle
Hoikalle, sirolle, vaalealle..
- s.............
Ahaa
- s............
Asuuko tämä nainen missä
- suomessa
kerrostalossa taitaa asua.
- Susta niin
Ikäväni miehelle lähti siinä, purkauksen ja ajatusten mukana.
- kerrostalo ässääääää
Aamujäykälle. Ei saa himoita toisen omaisuutta.
- joka aamu..
Ha, koetapa estää.
- kerrostalo ässääääää
joka aamu.. kirjoitti:
Ha, koetapa estää.
No, aina haluta saa.
- ÄSSÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ
Aaamujäykkä, lähdekkö viihteelle tänäänkin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1393850Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362974Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt91882Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa61616Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41089- 71934
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38864- 44774
- 65741
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat23741