Miten ison ikäeron seurusteluun tai parisuhteeseen teidän mielestä on sopiva?
itsellä oli aikanaan 16-17v tyttökaveri ja itse olin 6v vanhempi silloin. tuntuihan se hieman oudolta. Nyt katselee nettitreffisivustolta niin siellä hakee 16v tytöt jopa 30v jätkiä suhteeseen. Tuokin raja taitaa olla aika häilyvä monelle.
Seurustelun ikäero
8
327
Vastaukset
- henkinenavioliitto
No mitä se ikä on?
Miten sen määrittelet?
Avioliittohan on henkinen asia.
Miten määrittelet henkisen iän?
Joku haluaa sitä toinen tätä.
Mitä se on.
Monet vanhat, ovat henkisesti kuin
vauvat. - ---
Ei se ole pelkästään erosta kiinni vaan siitä, minkä ikäisistä ihmisistä on kiinni. On ihan eri asia ovatko suhteessa 13- ja 33-vuotias vai 63- ja 83-vuotias.
Ikä on vain numero. Laki on sen suhteen todella naurettava
- servss
Ikä on vain numero ja vankila on vaan huone.
- sweet16
Minä ite oon 16v.ja mun poikaystävä on just täyttäny 22v. Kyllä monet ihmiset on ihmetellyt meidän parisuhdetta mutta en anna sen häiritä..:)
- boyzone
Mun setä on 53v ja sen wife on kai jotain vähän yli 30v.
20 vuotta ikäeroo,mutta hyvin niillä näyttää sujuvan,niiden poikakin on jo 12v ja mun hyvä kaveri,sille voi kertoo mitä vaan,on ikäistään paljon fiksumpi.- boyzone
Siis sen muija on yli 35v,eli niiden ikäero on noin 15 vuotta.
Sori toi sekoilu noiden ikä juttujen kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1224760Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa43384Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1263190Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."
Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss262627Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu732343Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin
Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy181779Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo91384Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista
Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh1171255Minkä kouluarvosanan 4-10 annat Beck-leffoille?
Vähiin käy ennen kuin loppuu... Beck-elokuvia on tullut tv:stä jopa 2-3 viikossa. Nyt leffojen esitystiheys on muuttunut91233Jäit kiinni siitä
että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky41128