Ostin 7-vuotta vanhan auton, jossa kilometrejä 50.000. Continentalin kesärenkaat alla, jotka ovat pällisin puolin lyönnissä, mutta mielestäni todella meluisat.
Olisiko vaihdon paikka iän perusteella?
Renkaiden ikä
4
159
Vastaukset
- sitroen.
Ei missään nimessä!
Minä ostin syksyllä lähes käyttämättömät 18 v vanhat talvirenkaat (Michelin) ja ei mitään vikaa.
Tuo renkaitten kuviteltu ikääntyminen on vain harhaanjohdettujen teinipoikien ja epärehellisten rengaskauppiaitten myynnin edistämistä ja propagandaa. - Auton iällä ei väliä
Mulla on 2010 valmistettu auto ja siinä 2006 tehdyt kesärenkaat.. eli ei se auton ikä merkkaa mitään. Vaihdoin tyhmän näköiset orggis 16 tuumaiset heti uutuuttaan 18 tuumaisiin ja renkaat tuli hommattua halvalla ulkomaisesta nettikaupasta. Jos kulutuspintaa on, niin iällä ei ole väliä. Vesiliirtoon ei auta kuin paksu kulutuspinta.
- ei vaihtoon
Contit ei ole muutenkaan sieltä hiljaisimmasta päästä joten meluongelmasta et muuten pääse eroon kuin vaihtamalla merkkiä Bridgestoneen. Jos kumit on muuten päällisin puolin kunnossa ja pintaa löytyy niin näytä tietä vaan lisää.
- poloinen
Kiitti tiedoista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi383682Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal323257- 692888
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912730- 351748
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no811709- 241539
- 281517
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231484- 281478