Minun elämä taitaa romahtaa

pahinta pelkään

tänäkin vuonna sinun takia. Jos näin, sitten se on virallisesti ohi ja loppuunkäsitelty.

25

299

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mitä voit menettää?

Miksi pelkäät pahinta ja mikä on se pahin asia?

Jos pelkäät hänen menettämistä niin toimi äläkä surkuttele.

• Monenako vuonna

ja montako kertaa vuotta kohden olet romahtanu?
      Ota nyt järki käteen ja ala elää. Täytyy olla todella jotain häikkää jos vuosienkaan kuluttua ei usko ettei siitä suhteesta tule mitään, ja yhäkin roikuttaa itseään ns. löyhässä- tai tiukemmasakin hirressä.

• Nope.

En pelkää enkä romahda.

• Ohimenevää

Vain riippuvaisen ihmisen elämä voi romahtaa toisen ihmisen takia. Elämäänsä voi itse ohjata ja tehdä valintoja paremman olonsa puolesta. Vahvuutta on oppia elämään yksin(kin). On katsottava tulevaan päivään oman elämän raunioillakin.

• Ryhdistäytykää!

Rakasta ensin itseäsi niin muut voivat rakastaa sinua.
        Opi ensin olemaan yksin itsesi kanssa niin joku muukin voi olla sinun kanssasi kahden.
        Kukaan toinen ei voi tehdä sinua onnelliseksi, onni löytyy ihmisen itsensä sisältä.
        :)
        Näin se menee. Jos tällä hetkellä et pidä itsestäsi, tunnet olosi kurjaksi yksin ja olet onneton, kehitä itseäsi sellaiseksi millainen haluaisit olla ja tee niitä asioita jotka tekevät elämästäsi sellaisen millaista haaveilet sen olevan.

Etsi sen jälkeen rakkaus. Ja se rakkaus ei tule lehtikasasta hakemaan, ensin on ryömittävä päivänvaloon, mentävä ihmisten pariin, rientoihin, harrastuksiin ja nautittava elämästä omana itsenä, sitten se rakkaus voi yhtäkkiä kävellä vastaan.

• Juuri non.
        Ryhdistäytykää! kirjoitti:

Rakasta ensin itseäsi niin muut voivat rakastaa sinua.
        Opi ensin olemaan yksin itsesi kanssa niin joku muukin voi olla sinun kanssasi kahden.
        Kukaan toinen ei voi tehdä sinua onnelliseksi, onni löytyy ihmisen itsensä sisältä.
        :)
        Näin se menee. Jos tällä hetkellä et pidä itsestäsi, tunnet olosi kurjaksi yksin ja olet onneton, kehitä itseäsi sellaiseksi millainen haluaisit olla ja tee niitä asioita jotka tekevät elämästäsi sellaisen millaista haaveilet sen olevan.

Etsi sen jälkeen rakkaus. Ja se rakkaus ei tule lehtikasasta hakemaan, ensin on ryömittävä päivänvaloon, mentävä ihmisten pariin, rientoihin, harrastuksiin ja nautittava elämästä omana itsenä, sitten se rakkaus voi yhtäkkiä kävellä vastaan.

Olen nähnyt ihmisen, joka on tehnyt juuri noin. Olen iloinen hänen onnistumisestaan ja ylpeä hänestä. Kaukaa katson ja hymyilen.

Tavallaan olen samalla tiellä. En ainakaan näe mitään syytä, miksi hänenkään pitäisi olla minusta huolissaan :).

• upsidaisy.
        Juuri non. kirjoitti:

Olen nähnyt ihmisen, joka on tehnyt juuri noin. Olen iloinen hänen onnistumisestaan ja ylpeä hänestä. Kaukaa katson ja hymyilen.

Tavallaan olen samalla tiellä. En ainakaan näe mitään syytä, miksi hänenkään pitäisi olla minusta huolissaan :).

Ja lisään: ihailen häntä siitä, miten hän on onnistunut ja millainen hänestä on tullut. Todella hieno mies, kertakaikkiaan.

• lisäinfoa kiitos
        upsidaisy. kirjoitti:

Ja lisään: ihailen häntä siitä, miten hän on onnistunut ja millainen hänestä on tullut. Todella hieno mies, kertakaikkiaan.

Kelle menee ja minnepäin ?

• ed.
        lisäinfoa kiitos kirjoitti:

Kelle menee ja minnepäin ?

Miehelle K- kaupunkiin.

• vielä nähän lisää :)
        ed. kirjoitti:

Miehelle K- kaupunkiin.

Kaunako ollaan tunnettu?

• ed.
        vielä nähän lisää :) kirjoitti:

Kaunako ollaan tunnettu?

Tarpeeksi kauan, että voin sanoa muutosta tapahtuneen hyvään suuntaan. Eli en ole se rakkaus. Halusin vain sanoa jotain kaunista jollekin jossakin. Ja tarkoitin sitä kyllä.

• lisäinfoa kiitos
        ed. kirjoitti:

Tarpeeksi kauan, että voin sanoa muutosta tapahtuneen hyvään suuntaan. Eli en ole se rakkaus. Halusin vain sanoa jotain kaunista jollekin jossakin. Ja tarkoitin sitä kyllä.

Koskas ajattelit antautua tälle miehelle?

• lukutaito haloo
        lisäinfoa kiitos kirjoitti:

Koskas ajattelit antautua tälle miehelle?

Eikös noista kirjoituksista jo ymmärrä, että miehellä on jo rakas rinnallaan ja kirjoittelija katselee kauempaa.

• kiva nikki
        upsidaisy. kirjoitti:

Onx sulla push upit vai ?

• Kotkan poikii
        ed. kirjoitti:

Kaidalla polulla pysyn. Kiitos.

• pitsiset
        kiva nikki kirjoitti:

Onx sulla push upit vai ?

Mulla olis stay upitkin.

• upsidaisy.
        lukutaito haloo kirjoitti:

Eikös noista kirjoituksista jo ymmärrä, että miehellä on jo rakas rinnallaan ja kirjoittelija katselee kauempaa.

Juuri näin. Ja hymyilee. Kyllähän sitä toiselle haluaa pelkkää hyvää. Uskon, että niin hänkin minulle.

• nänninuolija
        upsidaisy. kirjoitti:

Juuri näin. Ja hymyilee. Kyllähän sitä toiselle haluaa pelkkää hyvää. Uskon, että niin hänkin minulle.

No Joo Joo mutta aika hankalaa näin palstalla

• olen ymmärtänyt
        upsidaisy. kirjoitti:

Eikö sullakin ole jo mies rinnallasi?

• hankalaa on on
        nänninuolija kirjoitti:

No Joo Joo mutta aika hankalaa näin palstalla

ei tätä minään kommunikaatiokanavana kannata käyttääkään. Tietää varmaan muuta kautta.

• hohhoijaaa.

Kyllä osaan olla yksin ja osaan selviytyä hankalista asioista. En tarvi kenenkään saarnaa miten elää. Olen vaan rakastunut ja haluaisin tämän henkilön kanssa jatkaa eloa vielä yhdessä. Tarpeeksi olen ollut yksinkin.

• Kaihoisa mies

Milloin olet tavannut(ja puhunut) hänen kanssaan viimeksi?

• Herää jo!!

No ei se ruikuttamalla parane jos hän ei halua elää sun kanssas. Väkisin et häntä ota, et edes rakkauden tunnustuksin jos hän on toista mieltä.

• -ok-
        Herää jo!! kirjoitti:

No ei se ruikuttamalla parane jos hän ei halua elää sun kanssas. Väkisin et häntä ota, et edes rakkauden tunnustuksin jos hän on toista mieltä.

En saakkaan. Enkä ole edes ap. En kelvannut hänelle. Se siitä.

• Vuodet kuluu

No eihän siinä muuta kun selvittämään asiat henk.koht. ja jos ei toista kiinnosta niin kannattaa jatkaa taivaltaan ettei jää junnaamaan pidempään paikallaan.
        Tiedän toki että irtipäästäminen on välillä tuskaista, mutta vielä tuskaisempaa on pitkäaikainen yksipuolinen rakkaus.

t. Parhaat vuodet menettänyt

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      141
      3878
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      351
      3011
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      11
      1915
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1635
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1099
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      944
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      38
      874
    8. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      784
    9. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      23
      781
    10. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      67
      769
    Aihe