Oon 18-v lukion tilaa käyvä tyttö. Sain e-pillerit noin 7 kuukautta sitten, ja olen käyttänyt niitä säännöllisesti aina. Siitä lähtien en ole käyttänyt kondomia. Minulla on ollu melkein 6kk vakituinen seksikumppani (huom. Hlökohtaisista syistä), joka on harrastanut seksiä vain kerran ennen minua (ilman kondomia). Itse harrastin ennen e-pillereitä viime kesänä kerran suojaamatonta seksiä (exäni hyväksikäytti minua eikä halunnut kondomia, en kuitenkaan tullut raskaaksi). Exälläni on ollut paljon seksikumppaneita ja on ulkomaalaistaustainen. Nykyisen "seksikumppanini" ensimmäinen seksikumppani harrastaa myöskin monipuolista seksielämää ilman kondomia, mutta enemmän tuttujen ihmisten kanssa. Kaksi viikkoa sitten olin vanhojen risteilyllä, siellä eräs 24-vuotias vissiinkin puoliksi virolainen mies tarjosi minulle juomia ja lopulta kun olin kännissä, hän halusi minut hyttiinsä. Sanoin etten haluaisi seksiä kolme kertaa, mutta olin liian päissäni pystyäkseni puolustautua. Ehdotin sitten, että menisimme edes minun hyttiini JUTTELEMAAN, koska tiesin hyttikaverini tulevan sinne pian. No eipä tullut. Kun kolmannen kerran sanoin, etten halua seksiä, uusi tuttavuuteni oli jo päälläni ja yritin työntää häntä pois. Lopuksi pyysin edes käyttämään kondomia, eikä suostunut tähänkään.
Mikä on todennäköisyys, keltä olisin voinut saada mahdollisen klamydian? En harrastanut suuseksiä laivatyypin kanssa, mutta lahden muun kumppanini kanssa olen harrastanut tätä, pitäisikö minun ottaa myös kurkusta näyte?
Lisäksi, kuinka todennäköistä on että jos sain laivamatkalta klamydian, ja koska en ajatellut saaneeni mitään vielä silloin, harrastin seksiä tämän kumppanin kanssa yrittäen peitellä tapahtunutta kaksi kertaa edellisellä viikolla, onko hän voinut saada klamydian 3 ja 6 päivän jälkeen laivan tapahtuneesta?
menin eilen terkkarille puhumaan ja menen ensi viikon maanantaina kokeisiin. Eniten minua silti vaivaa, keltä olen voinut saada mahdollisen taudin. Pyydän apua, en syytöksiä.
Asia alkoi minua vaivaamaan, koska olen saanut nyt noin 4-5 kuukauden aikana "passiivista" alavatsakipua = välillä tulee vähän menkkakipujen tapaista lievää kipua, ei ole mitenkään häiritsevää tms mutta sen huomaa. Kestää muutaman kymmenen sekunnin ajan ja tulee joskus myöhemmin takaisin. en ole varma, onko valkovuotoni "epäilyttävän runsasta", mutta senkin määrä häiritsee minua.
Kiitos jos viitsitte auttaa!
asiaa klamydiasta (please help)
5
83
Vastaukset
- ...
En halua pelotella mutta sun kannattaa pyytää samalla lähetteet muihinkin sukupuolitautitesteihin.Ja pääasia on että menet testeihin.Tuskin sillä on väliä keneltä oot saanut tartunnan jos oot saanut jonkun taudin.No Hiv testiin aikasintaa 3 kuukauden kuluttua.
- Shaylin
Olisi vaa mun nykysen kumppanin kannalta parhainta jos tietäis keneltä oon saannu... Mutta juu terkkarin kautta muihinkii testeihin kyllä :)
- Terevyssisar
Sinulla voi olla vaikka kuppa! Tai HIV. Mene pian sukupuolitautien polille ja pyydä laajat testit!
- 17 + 18
Tee "laivatuttavuudesta" rikosilmoitus. Kukaan ei saa harrastaa seksiä kanssasi ilman lupaasi, ei vaikka olisi ostanut viinaa tai olisi poikaystäväsi tai vaikka aviomies.
Käytä kondomia siihen asti, että saat HIV-testin tuloksen (tulos on luotettava vasta muutaman kuukauden päästä). - Vanha täti tietää
Nussipa vähemmän ja vain saman miehen kanssa, niin helepottaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eutanasia?
Kertokaas omia mielipiteitä eutanasiaan liittyen. Onko mielestäsi oikein vai väärin ja miksi?2012498Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?
Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä1011254Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1825159Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa373793Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1963604Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."
Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss543277Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu1092954Jäit kiinni siitä
että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky132708Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman
nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie822267Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin
Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy192025