Kenen koira se puri lapsen ja pikkukoiran?
Ei käsitä miksi nuo rakit on irti,toivottavasti saa sakot ja korvauksia,ja paljon!
koira puri
2
325
Vastaukset 2
- MrJuha82
Mun naapuri lahtaa irtokoiria =)
Vika on myös koirantappajassa, koska ei saa silti tappaa koiria, jotka irti/vapaana, mut suurin vika on koirien omistajissa, jotka kiusaa muita.
Ei mittään järkee tossa touhussa.
Siinä ihmisiä alakaa ahdisteleen, mm nuoria koululaisia nää hiton irtokoirat sekä häiritsevät muijen lemmikkikissoja.
Kissa saa olla vapaana, se ei tee mitään pahempaa tuhoa kuin koirat, koska koira on ihmiselle vaarallisempi. - 2 siperianlaikaa
Kaksi Siperian laikaa oli irti ja juoksi toisten pihalle puremaan, eli sanomalehti
Kaleva kertoo, että 8-vuotias poika oli ulkoiluttanut puolivuotiasta koiranpentuaan heidän omakotitalonsa pihalla viime torstaina, kun kaksi irti ollutta isohkoa koiraa tuli heidän pihalleen.
Koirat purivat ja repivät poikaa käsivarresta ja toinen koira piti koiranpennun päätä suussaan. Vihdoin pojan isä sai pennun pään irti koiran suusta.
Lopulta koirien omistaja tuli heidän pihaansa ja sai koirat kuriin. Koirien omistaja ei millään tavalla pahoitellut tapahtumaa, eikä pyytänyt anteeksi, vaan oli vain todennut, että koirat ovat metsästyskoiria.
Tappaa pitäs tuollaset hurtat.Kenehän lie??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1511269Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1191048Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset215798En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58772Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä29760- 64752
- 139716
- 45641
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus57622Joko kaupungin johtaja saa iskeä kuokkansa kunttaan
Särkiperällä tapahtuu 25.8 2026 klo.10.00 Fingrid Oy:n ja kahden maanomistajan kanssa maan lohkominen.Mahdollisesti täss60571