Mun muistoissa oot.. ei voi enää sanoa että olisi ikävä.
nainen
27
379
Vastaukset
- ROTTA_
väärässä paikassa olet sitten. jos ei ikävä niin ei ikävä palsta
- Sanoituksin
Samat sanat eri sävel.
- Nainen.
AP:lle, samat sanat ystäväiseni. Suhun ei vaan saa katsekontaktia. Ja se, vaikka sitä olen etsinyt, ei tarkoita sitä, ettäkö vielä jotain sinulta sillä tavalla odottaisin. Jotain, mihin et pysty vastata. Jos olet kuka ajattelen sun olevan, selväksihän se on tullut varmasti molemmille, ettemme olis hyvä yhtälö, ja ei siinä mitään.
Minusta olis vaan rehtiä katsoa kohti, ja tervehtiä. Jos kaikki noin muutoin on OK. Ellei toinen sitten siihen kykene, minkäs teet.
Itse olen ollut vilpitön, ja sen puolesta ei mitään salattavaa / hävettävää edellenkään ole. Miten sitten lie itse koet itsesi (jos olet hän, ketä ajattelen sun olevan) - ?- kielinainen
Ketä?????
Se on kuka!!!!
Ketä on teinislangia. - haittaax se
kielinainen kirjoitti:
Ketä?????
Se on kuka!!!!
Ketä on teinislangia.Mitä väliä, pääasia että asia tulee ymmärretyksi.
- niiku niinku
haittaax se kirjoitti:
Mitä väliä, pääasia että asia tulee ymmärretyksi.
Niin, ihqu oot se kielinainen sääki, äläs nipota!:D
Ketä sisältää myös mahdollisuuden, et on kysymys useammasta henkilöstä / jostain tahosta. Ja näitä tahojahan täällä piisaa! - keitäkin!
niiku niinku kirjoitti:
Niin, ihqu oot se kielinainen sääki, äläs nipota!:D
Ketä sisältää myös mahdollisuuden, et on kysymys useammasta henkilöstä / jostain tahosta. Ja näitä tahojahan täällä piisaa!Ja sit veilä erikseen: keitä.
- kalkkikset!:D
keitäkin! kirjoitti:
Ja sit veilä erikseen: keitä.
Ja vielä piti palata: uusin löytö perheellisen ystäväni kanssa; alamme olla, me kolmineloset, kalkkiksia!:D
Retu (retard) - kuulostaako tutulta!? (Oulun seudulla aiankin käytös - ) Kummipoikani 12 v - suusta :D (ei tarkoittanut mua kylläkään ilmaisullaan - ) - kielinainen
kalkkikset!:D kirjoitti:
Ja vielä piti palata: uusin löytö perheellisen ystäväni kanssa; alamme olla, me kolmineloset, kalkkiksia!:D
Retu (retard) - kuulostaako tutulta!? (Oulun seudulla aiankin käytös - ) Kummipoikani 12 v - suusta :D (ei tarkoittanut mua kylläkään ilmaisullaan - )Täällä ihmisiä nimittelet ja aikuinen sanot olevasi. Sanavarastooni ei kuulu retu. Johtueen yritä korostas omaa fiksuuttani nimittelemällä toisia. Ketä-sana pistää tuossa kohdassa silmään. Tosin eihän nämä kirjoitukset äidinkielen kokeisiin vastaa.
Huolehdihan retustasi. Oon sua vuoden vanhempi. Ja ku näilyä seuvuilta kotosin nii tykkään omasta murteesta. Puhun sitä mutten kirjota.. - kielitär
kielinainen kirjoitti:
Täällä ihmisiä nimittelet ja aikuinen sanot olevasi. Sanavarastooni ei kuulu retu. Johtueen yritä korostas omaa fiksuuttani nimittelemällä toisia. Ketä-sana pistää tuossa kohdassa silmään. Tosin eihän nämä kirjoitukset äidinkielen kokeisiin vastaa.
Huolehdihan retustasi. Oon sua vuoden vanhempi. Ja ku näilyä seuvuilta kotosin nii tykkään omasta murteesta. Puhun sitä mutten kirjota..Huomaatko, etten vastaa kirjoituksiin itsekään.. kirjoitusvirheitä teksti täynnä :D jaksaa täällä tuntemattomille päätään aukoa. Retu mahtaa peilistäsi katsoa takasin? Fiksua?
- kalkkis1
kielitär kirjoitti:
Huomaatko, etten vastaa kirjoituksiin itsekään.. kirjoitusvirheitä teksti täynnä :D jaksaa täällä tuntemattomille päätään aukoa. Retu mahtaa peilistäsi katsoa takasin? Fiksua?
Kielinainen, eihän erkkikään ota selvää sun tekstistäsi, mitä tarkotat.!
Mä mitään toisia nimitellyt oo, haloo.!
Tuolla retullakaan en mitään sua tarkottanut. Vaan toin kehiin termin, aiheeseen liittyen, ollako tieniä vaiko kalkkista, et tälläset on termit nykyään, en muuta.
Mistä tuleekin mieleeni, kun ite oli teini, ei vanhempien saanut juuri mitään mihinkään sanoa, kun olivat heti niin kalkkista mielestäni, että. Sama juttu itselläni melkein 18.v pikkuveljeni kans ollut viimevuosina (vaik kyllähän hän musta kuites pitää!), miten hän kokenut mut useassakin tilanteessa. Mut nyt alkaapi poju vähiellen jo aikuistua, huh helpotus. Teinit voi otta koville! - kielitär
kalkkis1 kirjoitti:
Kielinainen, eihän erkkikään ota selvää sun tekstistäsi, mitä tarkotat.!
Mä mitään toisia nimitellyt oo, haloo.!
Tuolla retullakaan en mitään sua tarkottanut. Vaan toin kehiin termin, aiheeseen liittyen, ollako tieniä vaiko kalkkista, et tälläset on termit nykyään, en muuta.
Mistä tuleekin mieleeni, kun ite oli teini, ei vanhempien saanut juuri mitään mihinkään sanoa, kun olivat heti niin kalkkista mielestäni, että. Sama juttu itselläni melkein 18.v pikkuveljeni kans ollut viimevuosina (vaik kyllähän hän musta kuites pitää!), miten hän kokenut mut useassakin tilanteessa. Mut nyt alkaapi poju vähiellen jo aikuistua, huh helpotus. Teinit voi otta koville!En ottanut itekään selvää :D
- ok...
Uusia tuulia :)
- Rosa pantteri
Taas Suvin perässä.
- provototit liikkeell
Taasko sitä proto pää päällä
- moraalinvartija
Voi teitä, kaikkiko provoa) Retun tuominen kehiinkinkö, vaikken oo ketään tarkottanut.?
Kuinka nyt on ihmisistä tullut perin herkkähipiäisiä? Mielensäpahoittajia.
Mistä tullekin mieleeni, onkohan provojen sijaan dissarit olleet liikenteessä (vai ovatko he joissain tapauksissa yksi ja sama TAHO?), ja haukkuneet joita kuita toisen "nimissä" (antaen väärän kuvan henkilöllisyydestään) haluten täten sabotoida ja aiheuttaa yhteiskuntarauhattomuutta ja riitaa?
Näitä tyyppejä en jaksa ymmärtää! Mut tähän tulokseen tuun, et jotain tällaistako tapahtuu toisten selän takana? Poistetaan jotku keskustelut, ja puuhastellaan ne pimeesti vallan uusille urille, ja ei näytetä niitä uuteen uskoon muokattuja keskusteluja kaikille? sekö on uusin dissaamisen muoto?
KRP, ja "salaiset yhteydet", teitä kutsutaan taas! - Jäälleenkö?
moraalinvartija kirjoitti:
Voi teitä, kaikkiko provoa) Retun tuominen kehiinkinkö, vaikken oo ketään tarkottanut.?
Kuinka nyt on ihmisistä tullut perin herkkähipiäisiä? Mielensäpahoittajia.
Mistä tullekin mieleeni, onkohan provojen sijaan dissarit olleet liikenteessä (vai ovatko he joissain tapauksissa yksi ja sama TAHO?), ja haukkuneet joita kuita toisen "nimissä" (antaen väärän kuvan henkilöllisyydestään) haluten täten sabotoida ja aiheuttaa yhteiskuntarauhattomuutta ja riitaa?
Näitä tyyppejä en jaksa ymmärtää! Mut tähän tulokseen tuun, et jotain tällaistako tapahtuu toisten selän takana? Poistetaan jotku keskustelut, ja puuhastellaan ne pimeesti vallan uusille urille, ja ei näytetä niitä uuteen uskoon muokattuja keskusteluja kaikille? sekö on uusin dissaamisen muoto?
KRP, ja "salaiset yhteydet", teitä kutsutaan taas!Ylläpidolla siis näppinsä pelissä!?
- ok..
En oo Suvin perässä :)) heh
- höhhöh
Miksi kerrot tuon tänne ? ikävöit jotain uutta irl
- ok..
Niin totta, ikävöin uutta ihmistä mun elämässä :)
- tykkää kun tykkää
Lapsellinen aloitus, ei pure tähän naiseen!
- ok..
:D eipä tän tarvii keneenkään purra, kuhan vaan ilmotin. :)
- lopettakaa aa
Ok on yritys, mitä sitä nimeä käytätte ja hoette?
- ....................
OK-nimimerkki ei ole suurella järjellä varustettu.
Mikä lie mies? - jebulisjooojebua...
.................... kirjoitti:
OK-nimimerkki ei ole suurella järjellä varustettu.
Mikä lie mies?Kukakohan tommosenkin miehen ottaa kuin OK?
Täytyy päästään viallaan olla. - puolensa12
jebulisjooojebua... kirjoitti:
Kukakohan tommosenkin miehen ottaa kuin OK?
Täytyy päästään viallaan olla................. mikä se tuommonen nimierkki puolestaan on?
Ei taida kovin suurella järjellä varustettu olla tuommonenkaan!
- ok..
Mitä te höpötätte :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi474097Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal623753- 703288
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak963190Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no892154- 352108
- 241959
- 381939
- 311921
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231844