Olen muutaman kerran matkustanut Sagalesin bussilla kentältä illalla Barceloonaan. Nyt kun katsoin aikataulua, näytti tiistaisin viimeinen bussi lähtevän reilun tunnin ennen lennon laskeutumista. Onko muita myöhäisempiä yhteyksiä? Ryanairin yhteydetkin ovat vain lähimpiin rantakaupunkeihin. Matkustan 29.4. Kiitos vastauksesta!
Gironan kentältä Barcelonaan tiistaisin?
8
350
Vastaukset
- ryanair666
Ilmeisesti lento saapuu erittäin myöhään? Mutta yleensä noilla viimeiselläkin lennoilla on yhteyksiä...jos ei ole niin ei auta kuin yöpyä lentokenttähotellissa ja aamulla sitten matkaan. Oliko yhteyksiä Gironan keskustaan? Girona on kaunis kaupunki ja yksi Espanjan helmistä...toki yksi vaihtoehto on taksi mutta vain jos on useampia matkustajia niin saa kuluja tasattua...taksi varmaan maksaa ainakin 100e.
- nohalpaahanseoli
ai että mä nauran!
ollaan pirjon kanssa nyt sitten ostettu ryynäriltä halpa matka?
ja taksi ja lentokenttähotelli vaihtoehdot kun bussi ei kulje ?
hajotkaa halpaan matkaanne, ai että mä nauran teille! =)- Älykkyyttäkö?
Vai naurat meille, mikä sinut saa kuitenkin säännöllisesti vierailemaan Ryanairin asioista keskusteltavaan foorumiin? Taitaa sinunkin mieli edullisille matkoille, mutta ylpeytesi ei anna periksi ja käytät kallista lentoyhtiötä....
- raipemanse
todellakin nauran.
olette siis löytäneet halvan lennon.
laskitteko kuluihinne myös sitten mahdollisen taksin, hotelliyöpymisen
ja ehkä jopa yhden illan perilläolon menetyksen ns säästöönne?
hahahahahah - jeppuli
Sama se missä ekan yön nukkuu ja halvempaahan tuo majoitus on Gironan lentokenttähotellissa kuin Barcelonassa. Voin suositella Novotelia. Aamulla sitten bussilla virkeänä Gironasta Barcelonaan ja samalla näkee myös Katalonialaisia maisemia. Tamperelaisena suosin Pirkkalaa ja Ryanairia. Antaa kateellisten vain nauraa....
- mie vaan
Hei! Nimimerkillä "bussilla" menikö se bussi gironasta barceloonaan 23.40 lennon jälkeen tiistaisin ? Meitä on neljä ihmistä, joten taksikaan ei tule paljoa maksamaan, mutta jos on halvempi vaihtoehto sekin kelpaa.. tai miten ne junat menee..
- gfhgfhj
Suosittelen kävelyä, se kun ei mitään maksa. Jos ramasee, niin nukkuu tien pientareella ja sekään ei maksa mitään. Näin itse matkustan, kun ei ole yhtään rahaa ja rynkyn lentolippu on ainut mihin on varaa pitkän säästämisen jälkeen. Kerjäämällä saa aika hyvin ruokarahaa Espanjassa.
- bussilla
Sagalesin bussi menee Gironan kentältä Barcelonaan vielä puolenyön jälkeen eli aikataulun mukaan klo 00.15. Itse asiassa busseja menee useampia ja ne lähtevät sitä mukaa kun täyttyvät. Itse ostin lipun valmiiksi Sagalesin sivuilta. Lippukioskin näytti olevan auki vielä puolilta öin. Säästyi kuitenkin jonottamisen vaiva ja pääsin suoraan heti ensimmäisenä lähtevään bussiin.
Linkki aikatauluun http://www.sagales.com/pubdocs/4113_aeroport-girona-costa-brava---barcelona-(estacio-nord)-2014-05-21-(604).pdf ja aikataulu 1.7.-31.8.2014 http://www.sagales.com/pubdocs/4113_aeroport-girona-costa-brava---barcelona-(estacio-nord)-2014-05-21-(604).pdf Mukavaa matkaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik124570MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar912356Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5641785Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1011491- 91453
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671187Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331118Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt219990Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o64967Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3948