Gironan kentältä Barcelonaan tiistaisin?

bussilla

Olen muutaman kerran matkustanut Sagalesin bussilla kentältä illalla Barceloonaan. Nyt kun katsoin aikataulua, näytti tiistaisin viimeinen bussi lähtevän reilun tunnin ennen lennon laskeutumista. Onko muita myöhäisempiä yhteyksiä? Ryanairin yhteydetkin ovat vain lähimpiin rantakaupunkeihin. Matkustan 29.4. Kiitos vastauksesta!

8

336

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ryanair666

      Ilmeisesti lento saapuu erittäin myöhään? Mutta yleensä noilla viimeiselläkin lennoilla on yhteyksiä...jos ei ole niin ei auta kuin yöpyä lentokenttähotellissa ja aamulla sitten matkaan. Oliko yhteyksiä Gironan keskustaan? Girona on kaunis kaupunki ja yksi Espanjan helmistä...toki yksi vaihtoehto on taksi mutta vain jos on useampia matkustajia niin saa kuluja tasattua...taksi varmaan maksaa ainakin 100e.

    • nohalpaahanseoli

      ai että mä nauran!

      ollaan pirjon kanssa nyt sitten ostettu ryynäriltä halpa matka?

      ja taksi ja lentokenttähotelli vaihtoehdot kun bussi ei kulje ?

      hajotkaa halpaan matkaanne, ai että mä nauran teille! =)

      • Älykkyyttäkö?

        Vai naurat meille, mikä sinut saa kuitenkin säännöllisesti vierailemaan Ryanairin asioista keskusteltavaan foorumiin? Taitaa sinunkin mieli edullisille matkoille, mutta ylpeytesi ei anna periksi ja käytät kallista lentoyhtiötä....


    • raipemanse

      todellakin nauran.

      olette siis löytäneet halvan lennon.

      laskitteko kuluihinne myös sitten mahdollisen taksin, hotelliyöpymisen
      ja ehkä jopa yhden illan perilläolon menetyksen ns säästöönne?

      hahahahahah

    • jeppuli

      Sama se missä ekan yön nukkuu ja halvempaahan tuo majoitus on Gironan lentokenttähotellissa kuin Barcelonassa. Voin suositella Novotelia. Aamulla sitten bussilla virkeänä Gironasta Barcelonaan ja samalla näkee myös Katalonialaisia maisemia. Tamperelaisena suosin Pirkkalaa ja Ryanairia. Antaa kateellisten vain nauraa....

    • mie vaan

      Hei! Nimimerkillä "bussilla" menikö se bussi gironasta barceloonaan 23.40 lennon jälkeen tiistaisin ? Meitä on neljä ihmistä, joten taksikaan ei tule paljoa maksamaan, mutta jos on halvempi vaihtoehto sekin kelpaa.. tai miten ne junat menee..

      • gfhgfhj

        Suosittelen kävelyä, se kun ei mitään maksa. Jos ramasee, niin nukkuu tien pientareella ja sekään ei maksa mitään. Näin itse matkustan, kun ei ole yhtään rahaa ja rynkyn lentolippu on ainut mihin on varaa pitkän säästämisen jälkeen. Kerjäämällä saa aika hyvin ruokarahaa Espanjassa.


      • bussilla

        Sagalesin bussi menee Gironan kentältä Barcelonaan vielä puolenyön jälkeen eli aikataulun mukaan klo 00.15. Itse asiassa busseja menee useampia ja ne lähtevät sitä mukaa kun täyttyvät. Itse ostin lipun valmiiksi Sagalesin sivuilta. Lippukioskin näytti olevan auki vielä puolilta öin. Säästyi kuitenkin jonottamisen vaiva ja pääsin suoraan heti ensimmäisenä lähtevään bussiin.
        Linkki aikatauluun http://www.sagales.com/pubdocs/4113_aeroport-girona-costa-brava---barcelona-(estacio-nord)-2014-05-21-(604).pdf ja aikataulu 1.7.-31.8.2014 http://www.sagales.com/pubdocs/4113_aeroport-girona-costa-brava---barcelona-(estacio-nord)-2014-05-21-(604).pdf Mukavaa matkaa!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      140
      4255
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      125
      1661
    3. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1477
    4. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      283
      1422
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1294
    6. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      49
      1185
    7. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1141
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1116
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      60
      1091
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      63
      1071
    Aihe